Деловодна информация
02715
03366 13/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/12/2018 (дд/мм/гггг)
02715-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛЕН ДВОРЕЦ НА КУЛТУРАТА - КОНГРЕСЕН ЦЕНТЪР СОФИЯ ЕАД 201570119
ПЛ. БЪЛГАРИЯ № 1
СОФИЯ BG411 1000 България
ЕЛИЗ РУШИД +359 29166206
erushid@ndk.bg +359 28657053

Интернет адрес/и

http://www.ndk.bg/

https://sop.bg/ndk-169


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/ndk-169/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична изработка на печатни материали за нуждите на Национален дворец на културата - Конгресен Център София ЕАД” по обособени позиции:
79800000      
Услуги

„Периодична изработка на печатни материали за нуждите на Национален дворец на културата - Конгресен Център София ЕАД” по обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Изработване на печатни материали за нуждите на Национален дворец на културата - Конгресен Център София ЕАД – гр. София”
Обособена позиция № 2 „Изработване на печатни материали за нуждите на Фестивален конгресен център- Варна”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Периодична изработка на печатни материали за нуждите на Национален дворец на културата - Конгресен Център София ЕАД” по обособени позиции: 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. България 1

ПЛАКАТИ; РЕКЛАМНИ КАРТИЧКИ; ДИПЛЯНИ; ЛИСТОВКИ;ПРОГРАМА; КАТАЛОЗИ; КНИЖКИ; ПОКАНИ; ВЕСТНИЦИ; ТАБЕЛИ; СТИКЕРИ - и други подробно описани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Периодична изработка на печатни материали за нуждите на Национален дворец на културата - Конгресен Център София ЕАД по обособени позиции: 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. "Сливница” № 2

Визитки, Торбички, тениски, Постер за ситилайтове,Винил, баджове, листовки и други описани подробно в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва полета 1 а) и 2 а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.

Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер на 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 200 000,00 (двеста хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за обособена позиция 1; Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер на 100 000,00 (чсто хиляди) лева, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 50 000,00 (петдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за обособена позиция 2;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът попълва поле 1 б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2.Участниците декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП попълнен в съответната част, а именно: Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9 от ЕЕДОП.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация:
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3.Участниците декларира информацията относно притежавания сертификат в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008/2015, или еквивалентен. В съответствие с чл. 64, ал. 6 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
4. Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност и опит.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата минимум 3 (три) изпълнени дейности с предмет и обем, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. *Под изпълнена, следва да се разбира тази доставка, чието изпълнение е приключило, преди датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането й.
2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване/съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката. За доказване участникът представя декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Минималното оборудване, с което трябва да разполага участникът е, както следва: * Едноцветна печатна офсетова машина, две четирицветни и/или една осемцветна печатна офсетова машина; * Лепачна линия; * Концева шивачка; * Дигитална машина.
3. Участникът трябва да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката - печатни услуги. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите изпълнение на печата. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е копие на сертификат. Сертификатът трябва да бъде издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4.Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав със следната професионална компетентност за изпълнение на обществената поръчка:Ключов експерт - Ръководител (един брой) - Образование - висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър” в едно от следните професионални направления: „Графичен дизайн”, „Изобразително изкуство”, „Информатика и компютърни науки” или еквивалентно. Професионален опит - минимум 3 (три) години на ръководна позиция и/или опит в областта на управление и координиране работата на екипи. Специфичен опит - участие като ръководител в минимум една или повече дейности/проекти/договори, свързани с дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на материали, идентични или сходни с артикулите в техническата спецификация. ** Ключов експерт – Дизайн и предпечат (един брой), Образование - висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър” в едно от следните професионални направления: „Графичен дизайн”, „Иформационни и Компютърни науки” или еквивалентно. Професионален опит - минимум 2 (две) години професионален опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка на материали, идентични или сходни с артикулите в техническата спецификация. ** Ключов експерт - Компютърна и предпечатна подготовка (един брой) Образование - висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър” в едно от следните професионални направления: „Обществени комуникации и информационни науки”, „Информатика и компютърни науки” или еквивалентно. Професионален опит - минимум 2 (две) години в областта на компютърната и предпечатна подготовка. ** Ключов експерт - Полиграфист (един брой), Образование - висше, образователна-квалификационна степен „бакалавър“ в едно от следните направления: „Полиграфия“ и/или „Графичен дизайн“ или еквивалентно. Професионален опит - минимум 2 (две) години в областа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. България 1, ет. 4, заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2020

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва