|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя" № 5 |
1. Основните дейности, които формират обхвата на поръчката са подробно описани в точка 8 "Изисквания към изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката" на Техническото задание, неразделна част от документацията и са следните - Разработване и въвеждане на национални номенклатури, задължителни за използване в сектора на здравеопазването по отношение на медицинската информация и обмена ? в реално време; Национални здравно-информационни стандарти за обмен на медицински данни в реално време; Разработване и внедряване на базовата функционалност на ядрото на НЗИС –ЕСОМЕД; Разработване и внедряване на подсистема за идентификация и автентикация (single sign-on) и единен пациентски идентификатор; Интеграция на НЗИС; Развитие на модулите на ядрото на НЗИС. 2. Пояснение методика: КО = 0,60 * ТО + 0,40 * ФО, където: КО – Комплексна оценка; ТО – показател „Техническа оценка“ = ТП.1. + ТП.2, макс. ТО = 100 т.; ФО – показател „Финансова оценка“ = 100 * (Цмин/Ц), макс. ФО= 100 т.; 0,60 и 0,40 – коефициенти, отразяващи относителната тежест на показателите в рамките на Комплексната оценка на офертите. Макс. КО = 100. 3. Начин на плащане 3.1. Авансово плащане - 20 % от цената по договора в срок до 30 дни след подписване на договора и след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция за авансово предоставени средства, покриваща 100% от стойността на средствата. 3.2. Междинно плащане. Възложителят заплаща част от цената по договора в размер на 45 % в срок до 30 дни след, кумулативното изпълнение на следните условия: а) извършена доставка и внедряване на Софт. продукт и осъществена проверка на функционалността му; б) проведено обучението на персонала на Възложителя за работа със Софт. продукт; в) извършена интеграция и проведени интеграционни тестове с външните информационни системи на институции посочени в точка 7.1.2. на Техническото задание на Възложителят и извършена проверка на функционалността на Софт. продукт. и/или отлагане на интеграцията, в случай че е приложимо. 3.3. Окончателно плащане. Окончателното плащане е в размер на 35 % от цената по договора и се дължи за извършване на интеграция и провеждане на интеграционни тестове с модулите, системите и подсистемите на НЗИС, разработени по останалите дейности от проект: „Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2“, констатирано със съответните Приемо-предавателни протоколи. 3.4. Окончателното плащане може да бъде извършено на части, в случаите на отложена интеграция. Плащането на части се разпределя, както следва: 3.4.1. Първоначално заплащане на 23 % от цената по Договора, при извършена интеграция, проведени интеграционни тестове и осъществена проверка на функционалностите на Софтуерният продукт, с модулите, системите и подсистемите, разработени по Дейност 5, Дейност 9 и Дейност 10 от проекта. 3.4.2. Последващи плащания на останалите 12 % от цената по Договора на равни части при извършена интеграция, проведени интеграционни тестове и осъществена проверка на функционалностите на Софтуерният продукт с останалите 4-тири модула/подсистеми/системи за всяка следваща интеграция. 3.5. В случай, че преди изтичане на срока на договора, срокът на проект: "Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2" изтича и не бъде допуснато неговото удължаване, Възложителят извършва авансово окончателното плащане в срок до 30 (тридесет) дни преди крайната дата на проекта, след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция, покриваща 100% от стойността на авансово предоставените средства за окончателно плащане. |
|
ДА |
Техническа оценка (сбор от показатели ТП.1 и ТП.2) макс. 100 точки 60 % Показател ТП. 1. "Прилагане на профили „Integreating Healthcare Enteprise“ 90 точки Показател ТП. 2 "Гарантиране на сигурността при обмен на данните" 10 точки
|
|
40%
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 1966666.67 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 39
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз ДБФП № BG05SFOP001-1.002-0007 от 21.03.2017 г., проект „Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2“
|
1.В раздел II.2.7. е посочен срокът за изпълнение на дейностите включени в обхвата на обществената поръчка (до 15 месеца) и срокът за гаранционна поддръжка (24 месеца). Прогнознозната стойност на поръчката и прогнозните стойности на отделните дейности, включени в нея са максималният финансов ресурс, който не може да бъде надвишаван.
|