Деловодна информация
00030
К-3629 12/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2018 (дд/мм/гггг)
00030-2018-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Гергана Тодорова +359 86-816206
op_silistra@silistra.bg +359 86823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=468


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=468
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Деловодство +359 86-816260
op_silistra@silistra.bg +359 86823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=468

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително-монтажни работи(СМР)по проект Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на общинска администрация – Силистра Договор №BG16RFOP001-1.031-0005-С01 по ОПРР2014-2020
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка, включва в себе си: внедряване на енергийно ефективни мерки и ремонт на сградата на общинска администрация – Силистра, в съответствие с изготвения инвестиционен проект и издадено разрешение за строеж.Сградата на общинска администрация - Силистра е с обща РЗП 5 088 м2.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, се съдържа в Техническата спецификация и приложенията към нея, част от документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1214751.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45261400      
45310000      
45312100      
45320000      
45331000      
45400000      
45420000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Строително – монтажните работи ще се изпълняват на обект - сграда на общинска администрация Силистра, с адрес: община Силистра, гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” № 33.

Предметът на поръчка, включва в себе си: внедряване на енергийно ефективни мерки и ремонт на сградата на общинска администрация – Силистра, включващ:Част Архитектурна:ВИД1–вътрешна топлоизолация при стени облицовани с камък от вън–облицовка с плочи 7,5см мултипор, с клас по реакция на огън А1, вкл. лепилен слой и крепежни елементи. За финиш–полагане на вододисперсна боя след шпахловка.По страниците на отворите се полага 3см плочи газобетон при същата обработка за финиш;ВИД2–външна топлоизолация от 10смEPS, вкл. лепило, стъклотекстилна мрежа, крепежни елементи и финиш от външна силикатна мазилка.По страниците на отворите се полага 3см EPS при същата обработка за финиш;ВИД3-външна топлоизолация от 5смEPS,вкл. лепило, стъклотекстилна мрежа, крепежни елементи и финиш от външна силикатна мазилка. Полага се върху съществуващата топлоизолация на корпус 5, която е изпълнена по-рано с 5см EPS.По страниците на отворите се полага 3см EPS при същата обработка за финиш;ВИД4–външна топлоизолация по цокъл от 8см XPS, вкл. лепило, стъклотекстилна мрежа, крепежни елементи и финиш от плочи мразоустойчив гранитогрес, имитиращи каменната облицовка.По страниците на отворите се полага 3см ХPS при същата обработка за финиш;Подмяна на прозорци с PVC-дограма съсстъклопакет и външно ниско емисионно стъкло;Поставяне на външни входни врати и остъкляване в съотвествие с противопожарните норми за евакуация;Премахване на покривната ламарина и поставяне на нови покривни панели с ядро то минерална вата и дебелина 8 см.;Окачен таван, в който се прокарва разводка на VRF система за отопление и охлаждане;Част ОВК:доставка и монтаж на климатична инсталация/отопление и охлаждане/ на директно изпарение–инвенторна VRF–система, с външни и вътрешни тела, свързани към централна система за управление–BMS;-ремонт на съществуваща отоплителна инсталация;-доставка и монтаж на рекуперативна, въздухообработваща централа с вграден топлообменник на директно изпарение, топлообменник за гореща вода и защитен елекрически подгревател;-изграждане на ВСОДТ, която да осигурява отвеждане на дима и топлината при евентуален пожар; Част ВОБД-Поставяне на знаци от II-ри тип размер и да отговарят на изискваниятана БДС 1517:2006 „Пътни знаци, размери и шрифтове“или еквивалент;Част Електро-Ремонт на съществуващ захранващ кабел и подмяна с нов от ТНН до ГРТ на обекта;Подмяна на съществуващ кабел с нов тип СВТТ 4 х 185мм2;Направа на защитни заземления за всички ел.табла посредством трето, пето жило на проводник;Подмяна в главните ел.табла на витловите предпазители с нови автоматични, и е предвидена дефектотокова защита;Външно осветление – подмяна на съществуващи прожектори с нови LED по 20w и 100w;Осветителни инсталации–подмяна на съществуващите с нови LED осветителни тела с размер 60/60 см. За външен монтаж в окачен таван с мощност 40w в съотвествие с изскванията на чл.24, ал.4 от Наредба 3/2007 за здравните изисквания към сгради с такива функции, всички осветителни тела са с капаци;Доставка и монтаж на датчици за движение, монтирани на тавана с 360о;Силова инсталация–обхваща захранването съгласно технологичните изисквания на консуматорите, предвидени в проектите по части ОВ;Мълниезащитна инсталация–подмяна с нова като се изпълни с 8 броя мълниеприемни пръти с височина Н=3.00 м, върху покрива на корпус 1,3,4 върху държачи с клема, за проводник Ф8мм;Евакуационно и аварийно осветление в съотвествие с изискванията на Наредба № 3/2004 г. за УЕУЕЛ, Наредба №4 от 2003 г. за проектиране, изграждане и експлоатация на електрически уредби и Наредбата за СТПНБОП.Част пожароизвестяване-Доствака и монтаж на цифрова адресеруема пожароизвестителна централа с мрежови възможности за комуникация обхващаща всички необходими помещения, отговаряща на Напедба №Iз-1971 и БДС EN 54-14или еквивалент.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, се съдържа в Техническата спецификация и приложенията към нея, част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    45
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
1214751.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на общинска администрация – Силистра” по Договор №BG16RFOP001-1.031-0005-С01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) по Оп

Срокът за изпълнение на СМР, следва да бъде не по - кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни и не по - дълъг от 260 (двеста и шестдесет) календарни дни.
Участници, които предложат срок за изпълнение на СМР на обекта, по-кратък от поставения минимален срок или по-дълъг от поставения максимален срок от възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с условието
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от първа група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 6, т. 1.3. - трета категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от председателя на Камарата на строителите в България, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка (съгласно § 2, т. 7 от ДР на ЗОП), в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата изискуемата информация относно изискването за годност се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност на еЕЕДОП, съгласно описаното.
За доказване съответствието с критерия се представя: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от първа група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), трета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.3. от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
Документът се представя в случая на чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата изискуемата информация относно изискването за икономическо и финансово състояние се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние на еЕЕДОП, съгласно описаното.
За доказване съответствието с критерия се представят: Доказателства за наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, или еквивалент.
Документите се представят в условията на чл. 67, ал. 5 ал. 6 от ЗОП.


Участниците следва да имат застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ с минимално застрахователно покритие в размер на 200 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили дейност за строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Под „дейност за строителство с предмет и обем сходен с този на поръчката”, следва да се разбира кумулативно изпълнение на следните видове работи:
1.1СМР/СРР по въвеждане на енергоефективни мерки, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на топлинно изолиране на покрив; хидро и топлоизолация и подмяна на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни и/или обществени сгради с РЗП: минимум 5 088 кв.м., и
1.2 „изграждане/изпълнение на поне 1 (една) ОВК инсталация с мощност, не по-малка от 500 kW”.
* Дейностите може да са изпълнени с повече от един договор!
Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочения пет годишен период, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите.
При подаване на офертата изискуемата информация относно изискването за технически и професионални способности се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности на еЕЕДОП, съгласно описаното.
За доказване съответствието с критерия се представя: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите се представят в условията на чл. 67, ал. 5 ал. 6 от ЗОП.
2.Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Технически ръководител:2.2. Отговорник за Контрола на качеството.2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве
* Едно лице не може да съвместява повече от една позиция!
При подаване на офертата изискуемата информация относно изискването за технически възможности и професионални способности се попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности на еЕЕДОП, съгласно описаното.
За доказване съответствието с критерия се представя: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Документът се представя в условията на чл. 67, ал. 5 ал. 6 от ЗОП.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата


1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум 1 дейност за строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Под „дейност за строителство с предмет и обем сходен с този на поръчката”, следва да се разбира кумулативно изпълнение на следните видове работи:
1.1.СМР/СРР по въвеждане на енергоефективни мерки, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на топлинно изолиране на покрив; хидро и топлоизолация и подмяна на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни и/или обществени сгради с РЗП: минимум 5 088 кв.м.,и
1.2 „изграждане/изпълнение на поне 1 (една) ОВК инсталация с мощност, не по-малка от 500 kW”.
* Дейностите може да са изпълнени с повече от един договор!
Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочения пет годишен период, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите.
2.Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Технически ръководител:образователно-квалификационна степен /ОКС/: „бакалавър“/“магистър“, професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна за образование/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Р. България;професионален опит: опит при ръководство на поне 1 (един) обект, на който са извършени СМР/СРР по въвеждане на енергоефективни мерки, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на топлинно изолиране на покрив и/или хидро и топлоизолация и подмяна на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни и/или обществени сгради.2.2. Отговорник за Контрола на качеството:образователно-квалификационна степен /ОКС/: „бакалавър“/“магистър“, професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна за образование/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Р. България; да притежава Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или еквивалентно.2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве:образователно-квалификационна степен /ОКС/: „бакалавър“/“магистър“, професионална квалификация „строителен инженер” или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област "Архитектура и строителство" или еквивалентна за образование/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Р. България;да притежава Удостоверение за преминато професионално обучение по „Безопасност и здраве в строителството”, съгласно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
* За опит на участника и на експерт–„Технически ръководител” се приемат изпълнени строежи, които са въведени в експлоатация от съответния компетентен орган или за тях има издадено удостоверение за добро изпълнение.
* Едно лице не може да съвместява повече от една позиция!
За експертите чуждестранни лица, възложителят приема еквивалентни образователно-квалификационна степен, професионална квалификация и специалност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя.От участие се отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.т.1-7, чл.55, ал.1, т.1, т. 4 и т.5 и чл.101, ал.11 ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 ЗПКОНПИ.Изискванията се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.Документите се представят в условията на чл.67,ал.5 и ал.6 ЗОП.Когато за участника са налице някое от основанията по чл.54, ал.1 ЗОП или чл.55, ал.1 ЗОП и преди подаване на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл.56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП и се представят доказателства.Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгл. приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала) на общинска администрация- Силистра

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната стойност на поръчката е и максимално допустима. Ценови предложения, превишаващи максималната стойност ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с предварително обявеното условие.
При сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5% от договорната цена без ДДС. При изпълнение на договора, изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на Договора с ДДС без непредвидените разходи, срещу представяне на гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства, покриваща 100 % размера на тези средства.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация относно спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната, където трябва да се извършиуслугата:(http://nap.bg,http://www3.moew.government,www.mlsp.government.bg,http://www.az.government.bg,http://www.gli.government.bg,).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва