Деловодна информация
0835
ОП-15 12/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
0835-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Съединение 000471640
бул. Шести септември № 13
Съединение BG421 4190 България
инж. Камен Стойчев +359 31823952
oba_saedinenie@abv.bg +359 31823517

Интернет адрес/и

http://saedinenie.org/

https://saedinenie.nit.bg/publichno-sstezanie-i-pryako-dogovoryane-(chl.20,-al.2)/op-15-2018/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://saedinenie.nit.bg/publichno-sstezanie-i-pryako-dogovoryane-(chl.20,-al.2)/op-15-2018/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Аварийно изграждане на колектор за отвеждане на повърхностни води в гр. Съединение“
45232410      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Аварийно изграждане на колектор за отвеждане на повърхностни води в гр. Съединение“. Видовете дейности са изчерпателно описани по вид и характеристики в Раздел I "Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1628351.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
45232410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Съединение

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Аварийно изграждане на колектор за отвеждане на повърхностни води в гр. Съединение“. Видовете дейности са изчерпателно описани по вид и характеристики в Раздел I "Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    10 %
Срок за изпълнение на строителството    20 %
Организацията на работа при изпълнение на СМР    10 %
Организация за изпълнение на проектирането и авторски надзор    10 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
1628351.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът (респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР) в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група, първа категория строежи по чл. 137, ал.1, т.1, б.”в” от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в еЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в еЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (еЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка/и за професионална отговорност за проектиране в размер на 300 000лв. и за строителство в размер на 600 000 лв., покриваща/и минималната застрахователна сума за проектиране и строителство на строежи първа категория, съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка/и за професионална отговорност за проектиране в размер на 300 000лв. и за строителство в размер на 600 000 лв., покриваща/и минималната застрахователна сума за проектиране и строителство на строежи първа категория, съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил проектиране на един обект, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката. За проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, се приема изготвяне на работни проекти за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения. Проектирането се счита за изпълнено, когато за обекта има издадено разрешение за строеж! Изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито и при изпълнението на инженеринг!
Участникът посочва в еЕЕДОП следната информация: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б).
2. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство (или инженеринг) на един обект, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката. За строителство (или инженеринг), сходно с предмета и обема на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15 и/или Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!
Участникът посочва в еЕЕДОП следната информация: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а).
3. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Под “сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира СМР за изпълнение на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения.
Попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа,точно позоваване на документа с посочен обхват).
4. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
4.1. За изпълнение на проектирането и авторския надзор: - Проектант част „ Водопроводна и Канализационна инсталации ”; -Проектант част „Конструктивна” - Проектант част „Геодезия”; - Проектант част «Пожарна безопасност»; - Проектант по част „Организация на движението” и „Пътна-възстановяване на настилки”; - проектант по част „План за безопасност и здраве”; - Проектант част «Управление на строителните отпадъци»
4.2 За изпълнение на строителството: - Ръководител на обект; - Инженер по геодезия; - Специалист контрол на качеството; - Координатор по безопасност и здраве.
Попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.2), като се посочва Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.


1. Изисква се участникът в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил проектиране на един обект, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката. За проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, се приема изготвяне на работни проекти за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения. Проектирането се счита за изпълнено, когато за обекта има издадено разрешение за строеж! Изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито и при изпълнението на инженеринг!
2. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство (или инженеринг) на един обект, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката. За строителство (или инженеринг), сходно с предмета и обема на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15 и/или Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!
3. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Под “сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира СМР за изпълнение на ВиК инфраструктура и прилежащите към нея съоръжения.
4. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
4.1. За изпълнение на проектирането и авторския надзор: - Проектант част „ Водопроводна и Канализационна инсталации ”; -Проектант част „Конструктивна” - Проектант част „Геодезия”; - Проектант част «Пожарна безопасност»; - Проектант по част „Организация на движението” и „Пътна-възстановяване на настилки”; - проектант по част „План за безопасност и здраве”; - Проектант част «Управление на строителните отпадъци»
4.2 За изпълнение на строителството: - Ръководител на обект; - Инженер по геодезия; - Специалист контрол на качеството; - Координатор по безопасност и здраве.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Съединение, находяща се в гр. Съединение, област Пловдив, бул. „6-ти септември” № 13.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.ВАЖНО!! Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс, поради което в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение, на основание чл. 114 ЗОП. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят отстранява от процедурата: 1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 4. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета, съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП; 5. кандидати или участници, които са свързани лица; 6. участници, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРKТЛТДС; 7.участник, по отношение на който са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение следва да е в размер на 2 % от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва