Деловодна информация
00166
282 -роп 10/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00166-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Доспат 000614906
ул. Първи май №3
Доспат BG424 4831 България
Николай Велинов +359 30452310
obshtinadospat@abv.bg +359 30452312

Интернет адрес/и

http://dospat.bg

http://dospat.bg/ulichna_mreja_Dt_Bar_Lb_Zm_Chr_2018.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dospat.bg/ulichna_mreja_Dt_Bar_Lb_Zm_Chr_2018.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Благоустрояване на уличната мрежа на гр. Доспат, с.Барутин, с.Любча, с.Змейца и с.Црънча, общ. Доспат, обл.Смолян”
45233252      
Строителство

В предмета на поръчката са включени строително-ремонтни дейности, чиято цел е подобряване на пътните настилки на улици в 5 населени места на общината.Всяко населено място е самостоятелна обособена позиция. Общата дължина на улиците от 5-те обособени позиции е 7265,62 л метра на обща стойност 3 025 350,69 лева .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3025350.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на уличната мрежа на гр. Доспат" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

град Доспат

Улица Дължина / Л МЕТРИ/ Стойност в лева без ДДС
1.“ Благоустрояване на улица " Граничар “ 432 282208,21
2.“ Благоустрояване на улица "Дъбраш “ 368 183756,06
3.“ Благоустрояване на улица " Малтепе “ – А.Духов – Б. Бумбов 207 111447,67
4.“ Благоустрояване на улица кв.18 от Милен Ферев до Марин Горов 419 160839,74
5.“ Благоустрояване на улица от Енерго до Парутеви 90 51946,57
6.“ Благоустрояване на улица " Ганчо Ганев“ 104 37297,71
7.” Благоустрояване на улица от разклона на улица „Орфей „ / зад пощата / 262 93854,17
8.” Благоустроявяне на улица „Снежанка” от сем.Касъклиеви до сем. Кехайови 127 44319,7
9.” Благоустрояване на улица „Граничар „ до парка 96 56846,97
10.” Благоустрояване на улица „Кавалтепе „ 114 58182,25
11.” Благоустрояване на улица от ДАП до главен път ІІІ – 197 739 504247,62
Общо: 2958 л м 1584946,67 лева без ДДС
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1584946.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

жжж

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улична мрежа в с. Барутин ”; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Барутин

Предвиждат да се изпълнят проекти за улици:
Улица Дължина / Л МЕТРИ/ Стойност в лева без ДДС
1.“ Благоустрояване на улица " Бистрица “ 185 72705
2.“ Благоустрояване на улица "Чавдарска “ о.т. 207 - 215 191 101064,4
3.“ Благоустрояване на улица " Ягода “ 283 127109,03
4.“ Благоустрояване на улица " Здравец “ 157 72505,3
5.“ Благоустрояване на улица " 8 –ми март “ 118 52491,45
6.“ Благоустрояване на улица " Кокиче “ 251 114043,5
Общо: 1185 л м 539918,68 лева
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
539918.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


цццццц
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

10.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение .

II.2) Описание 1

Благоустрояване на уличната мрежа на с.Любча 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Любча

Улица Дължина / Л МЕТРИ/ Стойност в лева без ДДС
с. Любча
1.“ Благоустрояване на улица „ Слънце „ О.Т. 2 до О.Т. 13 242,65 62330,88
2.“ Благоустрояване на част от улица " Дъга" от ОТ 313 794,65 226624,14
3.“ Благоустрояване на част от улица " Слънце" от ОТ 72 351,25 100254,47
4.“ Благоустрояване на част от улица " Ореха" от ОТ 13 215,05 60726,94
Общо: 1603,6 л м 449936,43 лева
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
449936.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на уличната мрежа на село Змейца 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Змейца

1.“ Благоустрояване на улица " Панорама " от ОТ 74-82-99-111 /оставащ участък след І етап / с дължина 577,55 л метра на стойност 160564,18 лева
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
160564.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на уличната мрежа на с.Црънча 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Црънча

Улица Дължина / Л МЕТРИ/ Стойност в лева без ДДС
1.“ Благоустрояване на улица " Свобода" от разклона за с.Ваклиново О.Т. 89 -177 / оставащ участък след І етап /
386 л м 103393,92 лева
2.” Благоустрояване на улица „ Родопи „ от О.Т. 161 -57-49-15-22 307,2 106278,87
3.” Благоустрояване на улица „ Белите брези „ от О.Т. 15 до О.Т. 1 97,27 27438,14
4.” Благоустрояване на улица „ Христо Ботев „ от О.Т. 160 – 118 до О.Т. 111 151 52873,8
Общо: 941,47 л метра на стойност 289984,73 лева
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
289984.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Поставеното изискване се отнася за всички обособени позиции : Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, ІІІ категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и срок на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години ,изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от ДВУКРАТНИЯ РАЗМЕР на прогнозната стойност на обособената позция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. Ако се участва за две обособени позиции изискването за оборота се определя и е равен на сумата на прогнозните стойности на двете позиции .За ОП 1 – оборот минимум от 1 200 000 лева и
За ОП 2 минимум - 1 800 000 лева . При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП. При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация: Справка за оборота от строително монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.4.4.1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години ,изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от ДВУКРАТНИЯ РАЗМЕР на прогнозната стойност на обособените позции, за които участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.Ако участва за две позиции - в размер равен на сбора на двете позиции 2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и характера на поръчката за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Забележка: Изискванията се отнасят за всяка обособена позиция. За различията - конкретно се посочва самото изискване!!! През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обща дължина, както следва:• За Обособена позиция № 1 - минимум1140 л.м; •За Обособена позиция № 2 - минимум 2510 л.м.ОП3 ..... 0П 4....... ОП5 .... л .м ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.4.5.2. Участникът трябва да разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на съответната обособена позция:1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;3).Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.3.Да разполага с инструменти, соръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката , включително и акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В т.3 от ЕЕДОП .; 4.Да прилага система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват на сертиф-я -строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. 5.Да прилага система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация – строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. При подаване на оферта, съответствието с изискването на т. 4 и 5 се декларира в ЕЕДОП в Част IV Критерии за подбор, секция Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.


През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обща дължина, както следва:•За Обособена позиция № 1 - минимум 1140 л.м;•За Обособена позиция № 2 - минимум 2510 л.м.ДОКАЗВАНЕ: участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва да разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на съответната обособена позция:
1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на искванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;3).Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число: •Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение наобществената поръчка)и професионална квалификация
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката , включително и акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания -продължава в VІ т3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на допълнително споразумение към договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 / пет / % от стойноста на възложените СМР , която е равна на стойността на осигуреното финансиране по договора без ДДС.
За разликата между прогнозната стойност за всяка обособена позиция/всяка улица и предложената цена от избрания изпълнител ще се възлагат допълнителни СМР за асфалтиране на посочена от Възложителя улица от същата позиция . Същата стойност ще бъде приспадана при следващо възлагане на СМР при осигурено финансиране .В зависимост от размера на осигуреното финансиране договорите ще се възлагат и изпълняват съгласно член 113 ал 1 от ЗОП с периодично или продължително изпълнение , но с максимален срок до 5 години от сключването им .
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

сграда № 1 ; общинска администрация Доспат ; етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод от т.ІІІ 1.3 -на строителни материали и продукти на строежа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В т.3 от ЕЕДОП .
4.5.4.Да прилага система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват на сертиф-я -строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти.
4.5.5.Да прилага система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация – строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти.При подаване на оферта, съответствието с изискването на т. 4.5.4 и 4.5.5 се декларира в ЕЕДОП в Част IV Критерии за подбор, секция Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.
При сключване на договора се представят заверени копия на сертификатите.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазването на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, посоченото минимално изискване важи и съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора.ИЗИСКВАНИЯ за ОП1 и ОП2 : 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС.2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инф., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва