Деловодна информация
00450
20-00-113_001 06/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00450-2018-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
Община Нови пазар, ул. „Васил Левски“ №3
Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +359 053723311
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/.

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=FEgGfxtmoPE%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на водопроводна мрежа в община Нови пазар, в рамките на проект: „Повишаване качеството на живот …………….“, осъществяван по ПРСР 2014-2020 г.“ по 3 (три) обособени позиции“
45232150      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е рехабилитация на водопроводна мрежа в населени места на територията, на община Нови пазар, по 3 (три) обособени позиции:
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Памукчии, община Нови пазар“
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар“
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Мировци, община Нови пазар“
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителите, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка - Приложение № 4.1; 4.2 и 4.3.
Количествените сметки са съпътствани от технически проекти, които дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадени разрешения за строеж на главния архитект на Община Нови пазар.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2633156.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Памукчии, община Нови пазар“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обособената позиция касае изпълнението на дейности, на територията на с. Памукчии, община Нови пазар, обл. Шумен.

Предмет на настоящата обособена позиция е подмяна на водопровода по ул."Никола Вапцаров", ул."Дунав", ул."Васил Левски", ул."Младост", ул."Хан Аспарух", ул."Явор", ул."Козлодуй", ул."Раковска", ул."Хан Крум", ул."Дружба", ул."Христо Ботев", ул."Чавдар Войдова", ул."Витоша", ул."Шишман", ул."Хаджи Димитър", ул."Пирин", ул."Марица", ул."Рила", ул."Камчия", ул."Преслав", ул."Тича", ул."Ал.Стамболийски", ул."Кишинев", ул."Стара планина", ул."Сливница", ул."Балчик" в с. Памукчиии, общ. Нови пазар, с цел да се намалят загубите на вода и авариите по мрежата, с което ще се осигури непрекъснато и надеждно водоподаване и задоволяване на населението с вода за питейно-битови нужди.
Предвижда се подмяната на 7167.01m водопроводна мрежа с нови полиетиленови тръби: 1 главен клон с DN160 и 23 второстепенни клона с DN110 и 90.
Предвиждат се дейности по рехабилитация на улична настилка след полагане на водопровод по улици: „Хан Аспарух“, „Вапцаров”, „Дунав”, „Хаджи Димитър”, „Христо Ботев”, „Чавдар войвода”, „Шишман“ с обща дължина - 1647.89 м и обща разгъната застроена площ съответно: 8799.05 м2.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка - Приложение № 4.1.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Нови пазар.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1329184.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект с ИД № 27/07/2/0/00435, осъществяван по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г., съфинансирана от ЕЗФРСР, съгласно подписан договор за отпускане на БФП № 27/07/2/0/00435/10.07.2018 г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обособената позиция касае изпълнението на дейности, на територията на с. Стоян Михайловски, община Нови пазар, обл. Шумен.

Предмет на настоящата обособена позиция е подмяна на водопровода по ул."Арда" (о.т.29-о.т.28), ул."Витоша" (о.т.26-о.т.27), ул."Дунав" (о.т.26-о.т.48), ул."Ал. Стамболийски" (о.т.16-о.т.74), ул."Марица" (о.т.46-о.т.52), ул."Пирин" (о.т.39-о.т.47), ул."Хаджи Димитър" (о.т.96-о.т.102), ул."Люлин" (о.т.100-о.т.105), ул."Ст. Караджа" (о.т.74-о.т.136), ул."Филип Тотю" (о.т.42-о.т.82), ул."Рила" (о.т.78-о.т.79), ул."Ш.Петьоф" (о.т.107-о.т.109), ул."Иван Вазов" (о.т.93-о.т.124), ул."Младост" (о.т.91-о.т.122), ул."Г.Митев" (о.т.87-о.т.136), ул."Добри Чинтулов" (о.т.125-о.т.126), ул."Добри Войников" (о.т.135-о.т.130), ул."Странджа" (о.т.111-о.т.124), ул."Вапцаров" (о.т.122-о.т.126), ул."Хр.Ботев" (о.т.119-о.т.143), ул."Албена" (о.т.11-о.т.65), ул."Димитър Полянов" (о.т.82-о.т.85).
Предвижда се подмяната на 5267,00 m водопроводна мрежа с нови полиетиленови тръби, в т.ч.: 20 второстепенни клона с DN160,110 и 90;
Предвиждат се дейности по рехабилитация на улична настилка след полагане на водопровод по улици, „Дунав”, „Марица”, „Ал. Стамболийски” с обща дължина - 991,20 м и обща разгъната застроена площ 6039.56 м2.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка - Приложение № 4.2.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Нови пазар.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1072381.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект с ИД № 27/07/2/0/00435, осъществяван по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г., съфинансирана от ЕЗФРСР, съгласно подписан договор за отпускане на БФП № 27/07/2/0/00435/10.07.2018 г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Мировци, община Нови пазар“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обособената позиция касае изпълнение на дейности, на територията на с. Мировци, общ. Нови пазар, обл. Шумен.

Предмет на настоящата обособена позиция е подмяна на част от вътрешната водопроводната мрежа по ул."Васил Левски" (о.т.78-о.т.102), ул.“Балкан“ (о.т.10-о.т.139), ул.“Никола Вапцаров“ (о.т.67-о.т.89), ул.“Родопи“ (о.т.64-о.т.68), ул.“Тича“ (о.т.47-о.т.65), ул.“Бузлуджа“ (о.т.98-о.т.100), ул.“Бенковски“ (о.т.100-о.т.101) с обща дължина – 1033. 99 м, в т.ч.: 5 второстепенни клона с DN110 и 90;
Предвиждат се дейности по възстановяване на пътната конструкция на улиците след полагане на водопровода.
Възстановяването на пътната конструкция по улиците ще се извърши съгласно приложените детайли, както следва:
- Асфалтови настилка: плътен асфалтобетон – 4 см, неплътен асфалтобетон – 4 см, трошен камък с непрекъсната зърнометрия, фракция 0-63 мм – 36 см; Трошено каменна настилка: трошен камък с непрекъсната зърнометрия, фракция 0-63 мм – 30 см.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка - Приложение № 4.3.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Нови пазар.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
231590.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект с ИД № 27/07/2/0/00435, осъществяван по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г., съфинансирана от ЕЗФРСР, съгласно подписан договор за отпускане на БФП № 27/07/2/0/00435/10.07.2018 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазването на околната среда, строежи от Трета категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „б” от ЗУТ – елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни и други мрежи, съоръжения и инсталации, непопадащи в горните категории, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Трета категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „б” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерии за подбор: 1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата; 2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 3.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 4.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството; 5.Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Удостоверяване: По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема; По т. 2 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2; По т. 3 Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети; По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП- Обр. № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност; По т.5. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съотв. обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т. 1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка (обособената позиция), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
По т. 3-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 4 и т.5-Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от уч-ка и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.


1.Уч-кът, през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил мин. 1 строителство идент. или сходно с предмета и обема на обществ. поръчка/ обособената позиция (ОП).
Под „сходно” стр-во с предмета и обема следва да се разбира за:
ОП№1-изгр. и/или рек-я, и/или рех-я на водопр. и/или канализац. мрежа с дължина на трасето/трасетата не по малко от 7150 л.м., както и изгр. и/или рек-я, и/или рех-я на пътна и/или улична мрежа с обем не по-малко от 8700 м2 положена асфалтова настилка.
ОП№2-изгр. и/или рек- я, и/или рех-я на водопр. и/или канализац. мрежа с дължина на трасето/трасетата не по малко от 5 200 л.м., както и изгр. и/или рек-я, и/или рех-я на пътна и/или улична мрежа с обем не по-малко от 6000 м2 положена асфалтова настилка.
ОП№3- изгр. и/или рек-я, и/или рех-я на водопр. и/или канализац. мрежа с дължина на трасето/трасетата не по малко от 1000 л.м.
В случай че, оферта се подава за повече от една ОП, горното изискване се прилага сумарно. Така например, ако уч-к подава оферта и за трите ОП, същият следва да докаже изпълнение на мин. сбора от дължините на трасетата и квадратурата на положената асфалтова настилка, определени от възложителя за сходни, на съответната ОП.
2.Уч-кът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф. комп. за изпълнението на поръчката, както следва:
-За Технически ръководител–висше образование с квалиф. „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. квалиф. в областите „Арх. и строителство“ и „Техника“ или екв.; Да има опит при изпълнението на мин. 2 строителни обекта, сходни с предмета на поръчката, като изпълн. длъжността, за която е предложен.
-За Специалист–контрол на качеството–притеж. валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или екв.. Да има опит при изпълнението на мин. 2 строителни обекта, сходни с предмета на поръчката, като изпълн. длъжността, за която е предложен.
-За Дл-но лице по безопасност и здраве в стр-то (ДЛБЗ)-притеж. валидно уд-ние за „ДЛБЗ” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здр. и безоп. условия на труд или екв.. Да има опит при изпълнението на мин. 2 строителни обекта, сходни с предмета на поръчката, като изпълн. длъжността, за която е предложен. Изискването се прилага за всяка ОП!
3.Уча-кът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, мин.:Машина за рязане на асфалт;Багер;Булдозер;Автокран;Машина за челно заваряне;Мини челен товарач;Валяк;Самосвал – 2 бр.;Пневматична трамбовка-2 бр.;Помпа високонапорна. Изискването се прилага за всяка ОП! В случай че, оферта се подава за повече от една ОП, горното изискване се прилага сумарно.
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, съотв. с изискв. по т. 1,2 и 3 се доказват от обединението уч-к, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изисквания съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4.Уч-ът трябва да прилага система за управл. на качеството EN ISO 9001:2008/EN ISO 9001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертиф-я строителство или екв. Изискването се прилага за всяка ОП!
5.Уч-ът трябва да прилага система за управл. на околна среда EN ISO 14001:2004/EN ISO 14001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертиф-я строителство или екв. Изискването се прилага за всяка ОП!
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, изискв. по т.4 и 5 се доказва от всеки уч-к в об-то, който ще изв. строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При уч-е на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изискване съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за съответната обособена позиция, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Нови пазар: БАНКА: „Първа Инвестиционна банка“ АД - клон Нови пазар; BIC: FINVBGSF; IBAN- BG70FIN91503315926503 или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3, зала 310

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Изискванията на възлож. към личното състояние на уч-те е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към уч-те“
2.Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1.уч-к, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
Уч-к, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи док-ва, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2.уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в док-та;
2.3.уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4.уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1
или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5.уч-ци, които са свързани лица;
2.6.за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7.за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8.За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.9.За когото е установено наличие на основ. по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ.
Уч-те декларират липсата на обст. по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3.Когато уч-кът е обединение, което не е рег-но като самостоятелно ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създ. на об-то, както и следната информ. във връзка с конкретната общ.поръчка: правата и задълженията на уч-те в об-то; уговаряне на солидарна отговорност за изпълн. на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на об-то.
Не се допускат промени в състава на об-то след крайния срок за подаване на офертата. Когато в дог. за създ. на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосоч. условия или състава на об-то се е променил след подаването на офертата – уч-ът ще бъде отстранен от участие в проц. за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4.При изготвяне на офертата уч-ът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Органите, от които уч-те могат да получат необходимата информ. за приложимите правила, които са в сила в РБ са посочени в указанията към докум. за участие.
5.Уч-те могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономич. и финанс. състояние, техническите способн. и проф. комп.
Когато уч-ът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основ. за отстраняване от процедурата.
6.При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от об-то участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или др. условие, необх. за изпълн. на поръчката, съгласно изискванията на нормат. или администр. акт и съобразно разпред. на участието на лицата при изпълнение на дей-те, предвидено в дог. за създ. на обедининение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Нови пазар, юрисконсулт
ул. „Васил Левски“ № 3
Нови пазар 9900 България
npazar@icon.bg +359 053723311
http://www.novipazar.acstre.com/. +359 053795530

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва