Деловодна информация
00157
035 10/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00157-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА МИЗИЯ 000193088
ул. Георги Димитров № 25-27
Мизия BG313 3330 България
ДД УТИСХД- Ф. Лазарова +359 9161-2315
obsh.mz@abv.bg +359 9161-2012

Интернет адрес/и

http://www.miziabg.com

http://miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1621%3Aizpalnenie&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1621%3Aizpalnenie&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР по проект: "Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Мизия"- ул. "Любен Каравелов" и ул. "Кузман Янкулов" гр. Мизия 2018-16
45233252      
Строителство

Предмета на поръчката включва разваляне на съществуващата настилка по ул. "Любен Каравелов" и ул. "Кузман Янкулов" в гр. Мизия и изпълнение на нова асфалтова настилка със съпътстващи дейности, в зависимост от съществуващото състояние, бордюри, пътна маркировка, с цел благоустрояване и осигуряване на необходимото експлоатационно състояние на уличната мрежа за провеждане на автомобилното движение и пешеходния поток при максимални условия на безопастност и комфорт.
Категория строеж: ІV, съгласно чл.8, ал.1, т.2 от Наредба № 1 за номенклатурата и видовете строжени от 2003 г. на МРРБ и чл. 137, ал.1, т.4, б. „А” от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
550175.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Мизия

? Ул. „Любен Каравелов”- дължина на участъка 330 м (2 094,41 кв.м)
Улица „Любен Каравелов” е със силно повредена пътна настилка. Планираните строителни работи започват от км 0+770,24 до км 0+1100,24 и включват:
- Временна организация на движението;
- Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка и бетонови бордюри;
- Доставка и полагане на пътна основа от несортиран трошен камък съгласно ТС;
- Изпълнение на нова асфалтова настилка със съпътстващи дейности;
- Доставка и монтаж на бетонови бордюри;
- Хоризонтална и вертикална пътна маркировка
? Ул. ”Кузман Янкулов”- дължина на участъка 942 м (6 835 кв.м)
Улица „Кузман Янкулов” е със силно повредена пътна настилка. Планираните строителни работи започват от км 0+000 до км 0+941.77 и включват:
- Временна организация на движението;
- Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка и бетонови бордюри (частично);
- Фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка;
- Доставка и полагане на пътна основа от несортиран трошен камък съгласно ТС;
- Изпълнение на нова асфалтова настилка със съпътстващи дейности;
- Доставка и монтаж на бетонови бордюри;
- Хоризонтална и вертикална пътна маркировка.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
550175.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обществената поръчка е осигурено чрез договор № 06/07/2/0/00074 от 02.10.2017 г. по ПРСР 2014- 2020 г., мярка 7, подмярка 7.2

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. (Изискването се отнася за всяка една от обособените позиции).
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване за икономическо и финансово състояние, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.


Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството. Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2) При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2 чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число: Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката). Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3) При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т.3 чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати. Преди сключване на договора с избрания изпълнител, той представя заверено копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008, за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004, с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
При участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


1) През последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на СМР в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
2) Участникът трябва да разполага с екип от следните технически лица за изпълнение на ОП за която участва: 1. Ръководител на обекта (1бр.) 2.Технически ръководител (1бр.) 3.Експерт по контрол на качеството (1бр.) 4.Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1бр.). Техническите лица следва да отговарят на следните минимални изисквания:
1. Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2. Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
Забележка 1: Участникът следва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Забележка 2: В случай, че участник е подал оферта за повече от една обособена позиция, не е необходимо да представя отделни екипи за изпълнение по отделните обособени позиции.
3) Участникът да има внедрени следните системи: система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката; система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 311 на Общинска администрация- Мизия, гр. Мизия

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл.54, ал.1, т.1-7 и чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРС и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 2. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 3. В случай че участникът е обединение от физ.и/или юрид. лица основанията за отстраняване по чл.54, ал.1, т. 1-7 и чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях. 4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната информация, изисквана от Възложителя, и се посочват нац. бази данни, в които се съдържат декларир.обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законод. на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. 5. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
Договорът за обществена поръчка се сключва при условие, че при подписването му определеният изпълнител представя определената гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за авансово предоставените средства е в размер на сумата, предвидена за авансово плащане по договора. Гаранцията за авансово предоставените средства не се представя, ако в 3- дневен срок от подписване на договора изпълнителят писмено заяви пред възложителя, че не желае да бъде извършвано авансово плащане. В този случай авансовото плащане се трансформира в междинно плащане и за него се прилагат правилата за извършване на междинните плащания. Гаранцията за изпълнение гаранцията за аванс. предоставени средства на договора може да се предоставят под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по банк. сметка на Община Мизия; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка при условие, че при подписване на договора определения изпълнител: представи документ за регистрация в съответствие с изискването на чл. 10, ал. 2 от ЗОП; изпълни задължението по чл.67, ал.6 от ЗОП; представи определената гаранция за изпълнение на договора; извърши съответната регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка. Изисква се от участника, определен за изпълнител да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Ако във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП избрания изпълнител е представил някои от изброените документи удостоверяващи съотвествие с поставените критерии за подбор, не е необходимо да ги представя повторно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва