Деловодна информация
00814
2400-2454 10/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00814-2018-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 Ватикана
Марио Милов, началник на Отдел Обществени поръчки +359 92622400
mmilov@vratza.bg +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=720
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на обекти от общинската инфраструктура на територията на община Враца“
45200000      
Строителство

Ремонт на сгради, които са с нарушена експлоатационна годност от общинската инфраструктура на територията на Община Враца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Враца

Ремонт на сгради, които са с нарушена експлоатационна годност от общинската инфраструктура на територията на Община Враца.
Сключване на договор с Изпълнител за извършване на строително - монтажни работи на обекти от общинската инфраструктура на територията на Община Враца за срок от 3 (три) години, възлагани по - отделно на Изпълнител с възлагателно писмо, които ще се изразяват основно, но не само, в следните видове: текущ ремонт на сгради, покриви – плоски и скатни, зидарски работи и преградни вътрешни стени, мазачески работи, бояджийски работи, облицовачни работи, дърводелски работи, изкопни работи, изолационни работи – хидроизолационни, енергоефективно саниране, топлоизолационни работи, пароизолационни работи, облицовъчни работи, дограми – фасадни и интериорни, инсталационни работи – ВиК, Ел. и ОВКИ, и др. Обхватът и обемът на отделните поръчки, ще зависи от конкретната необходимост на Възложителя. За всеки конкретен обект за изпълнение, Възложителя изпраща възлагателно писмо в което конкретизира вида, обема на работата и максималния срок за изпълнение в изготвена от него количествена сметка, в която строителните и монтажните работи са описани в технологичната им последователност, чрез определени наименования. Изпълнителят е длъжен да представи КСС и линеен график за изпълнение по конкретното възлагателно писмо. В срок от 3 (три) работни дни, считано от представянето на КСС от страна на Изпълнителя, Възложителя или упълномащено от него длъжностно лице одобрява представената КСС и линеен график или отправя писменно известие, в което описва необходимите изменения, ако има такива. След одобряване на количествено – стойностната сметка и линейният график, Възложителят изпраща към Изпълнителя възлагателно писмо за начало на СМР за конкретния обект. За начална дата на всяко възлагателно писмо се счита датата на получаване от Изпълнителя.
В техническото предложение участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
- НАП - http://nap.bg
- Министерство на околната среда и водите - http://www.moew.government.bg,
- Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg, http://www.mlsp.government.bg
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - http://www.gli.government.bg.
Изменения на договора се допускат при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предлаган гаранционен срок за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекиджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрежни инсталации    30
П2 - Предлаган срок за изготвяне на количествено – стойностнс сметка (КСС) и линеен график за изпълнение на възложеният конкретен обект във възлагателното писмо    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България - Първа група, минимум V-та (пета) категория, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел А от част ІV: „Критерии за подбор“ от електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (е-ЕЕДОП).
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
* Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в поле 5 от Раздел В: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия:
- Минималната застрахователна сума за строителството, за строежи Първа група, минимум V-та (пета) категория, съгласно чл. 137, ал.1, т. 5 от ЗУТ е 70 000.00 (седемдесет хиляди лева и нула стотинки).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца - гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на договора е до 24 (двадесет и четири) календарни месеца, който започва да тече от датата на подписване на договора, или до достигане на максималния финансов ресурс, предвиден от възложителя, което обстоятелство настъпи по-рано.
Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
Възложителят изисква от определения изпълнител, в случаите на получен аванс да предостави гаранция, която да обезпечи авансово предоставените средства в пълен размер, а именно: в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на средствата необходими за ремонта на конкретният обект, посочен във възлагателното писмо. Избраният изпълнител при получаване на аванс следва да представи гаранция – под една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 и 6 от ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер, същата се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Авансът се счита за усвоен след изпълнение на конкретен обект, посочен във възлагателното писмо.
Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите ще се извърши по реда на чл. 61 от ППЗОП, тоест по „обърнат“ ред, с последващ подбор съгласно чл. 181, ал. 2 от ЗОП. В случаите по чл. 181, ал. 2 от ЗОП, на основание чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
Възложителят отстранява от участие участници от процедурата, когато: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии и за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, прил. колект. спор. и/или разп. на междун. екол., соц.и труд. право, които са избр. в прилож. № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участник, които са свързани лица.
Финансирането на договора е от бюджета на Община Враца, от бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет, за съответните бюджетни години.
ВАЖНО!!! При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите параметри на типов анализ от участника в ценовото предложение, същият ще бъде отстранен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Сасвов № 6
Враца 3000 България
mmilov@vratza.bg +359 92622400
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва