Деловодна информация
01255Столична община - район Възраждане
РВЕ18-ДИ05-397 07/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
01255-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Възраждане 0006963270480
бул. Александър Стамболисйки №62
София BG411 1303 България
арх. Николай Диков, Малина Кърчева +359 29802889
zop@so-vazrajdane.bg +359 29870794

Интернет адрес/и

www.so-vazrajdane.bg

http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/30su-sports
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване и обновяване на плувен басейн и физкултурния салон с прилежащите им помещения” в 30 СУ ”Братя Миладинови”-УПИ I за училище, кв.238, м.”Зона Б-5”, гр. София”, район Възраждане
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка са дейности по възстановяване и обновяване на плувен басейн и физкултурния салон, прилежащите му помещения, топла връзка и абонатна станция в 30 СУ „Братя Миладинови“, гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ №125., съгласно техническата спесификация, количествено-стойностна сметка и одобрените проекти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1534534.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, плувен басейн и физкултурен салон в сградата на 30 СУ Братя Миладинови, район Възраждане

Предмет на настоящата поръчка са дейности по възстановяване и обновяване на плувен басейн и физкултурния салон, прилежащите му помещения, топла връзка и абонатна станция в 30 СУ „Братя Миладинови“, гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ №125.
Критериите по-долу
 
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА    10
ОРГАНИЗАЦИЯ И НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО    40
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1534534.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1 Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група четвърта категория строежи (за повече информация: http://register.ksb.bg/) или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.По т.1 За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.1 съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Минимален общ оборот: Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” се разбира: конкретният годишен оборот, реализиран от изпълнението на СМР
Обстоятелствата се удостоверяват в Част IV, Раздел Б, т. 1а) и 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на общия оборот и оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или неговите съставни му части, когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот и справка за оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
2.Участниците следва да имат застраховка по чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.


По т.1. Всеки участник трябва да е реализирал, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер 3 000 000 (три милион лева) лева, от който 1 500 000 лева (един милион и петстотин хиляди лева) в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” се разбира: конкретният годишен оборот, реализиран от изпълнението на СМР. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или неговите съставни му части, когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот и справка за оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
По т.2 Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За изпълнение на строителството: Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне едно строителство с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой инженерно-технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството.
3.Участникът следва да прилага :
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или 9001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
2. Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или 14001:2015 или еквивалентна.


по т.1 Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. по т.2 За изпълнение на строителството участникът трябва да разполага с необходимия брой инженерно-технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:Ръководител на екипа: Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или „архитект“ или еквивалентна. Професионален опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект, предмет на поръчката. Седем години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години професионален опит като технически ръководител.Специалист по електротехника: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална калификация "Електротехник" или еквивалентна. •Три години опит. Специалист по водоснабдяване и канализация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна. •Три години опит. Специалист по отопление и вентилация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна. •Три години опит. Специалист „Геодезия“: •Висше образование с професионална квалификация "инженер" или еквивалент. •Три години опит. Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. ЗЗУБТ,Наредба № 3, Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект.По т.3 Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора участникът внася Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС валидност за целия срок на договора плюс 6 месеца след приемането на СМР/СРР.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми; 1. парична сума;2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т.1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на район Възраждане,гр. София, бул. Александър Стамболийски №62, Зала №6

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 т. 4 от ЗОП - 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва