Деловодна информация
5397
ДАЕУ-12163 06/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/12/2018 (дд/мм/гггг)
5397-2018-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Мартина Митрева, старши експерт в дирекция Обществени поръчки +359 29492080
mmitreva@e-gov.bg +359 29492158

Интернет адрес/и

http://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/......................
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението“ в обособени позиции, съгласно т. II.1.4.
79632000      
Услуги

„Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението“ при следните обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Провеждане на обучение в областта на архитектурата на е-управлението“;
Обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA)“;
Обособена позиция 3: „Провеждане на обучение по Business process model and notation (BPMN 2.0)“;
Обособена позиция 4: „Провеждане на обучение по SLA – Service Level Agreement“.
Проектът се финансира със средства от Оперативна програма "Добро управление". Проектът е насочен към подобряване на квалификацията на служителите на дирекциите в ДАЕУ при изпълнението на служебните си задължения в областта на архитектурата на е-управлението, както и към повишаване на уменията и компетентностите на експерти съгласно специфичните дейности и задачи, които се изпълняват в дирекциите в ДАЕУ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
122434      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Провеждане на обучение в областта на архитектурата на е-управлението 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е на територията на Р. България, извън гр. София.

Обучението е предназначено за 200 служители на ДАЕУ, като за целите на обучението ще бъдат сформирани 4 групи по 50 служители. Предвижда се провеждането на общо 4 курса по този вид обучение извън гр. София.
Продължителност на 1 курс: Обучението по обособена позиция 1 е присъствено с времетраене 3 дни (22,5 учебни часа). Лекторите се осигуряват от Възложителя.
В обособената позиция са включени учебни материали и издаване на сертификати за участниците, наем на зала, оборудвана с необходимата озвучителна и презентационна техника (екран, мултимедия, флипчарт, консумативи за флипчарт, озвучителна уредба с осигурени микрофони за участниците, електрозахранване за лаптопи (разклонители/удължители) и комуникационни връзки), обяд за всеки един участник и по две кафе-паузи дневно за всеки един участник. В прогнозната стойност са предвидени транспорт и хотелско настаняване с включени закуски и вечери за всеки един от обучаемите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
74733      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението" по Оперативна програма "Добро управление"

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за ОП1.
Срокът за изпълнение, посочен в Раздел II.2.7) е 5 (пет) месеца от датата на подписване на договор с изпълнителя, но не по-късно от 31.05.2019 г.

II.2) Описание 1

Провеждане на обучение по PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е на територията на гр. София.

Обучението е предназначено за 5 служители на ДАЕУ, ще бъде присъствено, с продължителност 4 дни и ще бъде проведено на територията на град София.
В обособената позиция са включени лектори, официални учебни материали и издаване на сертификати за успешно преминато обучение на участниците, наем на зала и необходимата техника, обяд (за всеки учебен ден) за всеки един участник и по две кафе-паузи дневно за всеки един участник, включващи кафе, чай и вода, дребни сладки и соленки за всеки един от обучаемите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8748      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението" по Оперативна програма "Добро управление"

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за ОП2.
Срокът за изпълнение, посочен в Раздел II.2.7) е 5 (пет) месеца от датата на подписване на договор с изпълнителя, но не по-късно от 31.05.2019 г.

II.2) Описание 1

Провеждане на обучение по Business process model and notation (BPMN 2.0) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

Обучението е предназначено за 4 служители на ДАЕУ, ще бъде присъствено, с продължителност 2 дни и ще бъде проведено на територията на град София.
В обособената позиция са включени лектори, учебни материали и издаване на сертификати за успешно преминато обучение на участниците, наем на зала и необходимата техника, обяд за всеки един участник и по две кафе-паузи дневно за всеки един участник, включващи кафе, чай и вода, дребни сладки и соленки за всеки един от обучаемите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3052      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението" по Оперативна програма "Добро управление"

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за ОП3.
Срокът за изпълнение, посочен в Раздел II.2.7) е 5 (пет) месеца от датата на подписване на договор с изпълнителя, но не по-късно от 31.05.2019 г.

II.2) Описание 1

Провеждане на обучение по SLA – Service Level Agreement 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

Обучението е предназначено за 15 служители на дирекция КИИ, като 10 от тях са от териториалните поделения. То ще бъде присъствено, с продължителност 5 дни и ще бъде проведено на територията на град София.
В обособената позиция са включени лектори, учебни материали и издаване на сертификати за успешно преминато обучение на участниците, наем на зала и необходимата техника, обяд за всеки един участник и по две кафе-паузи дневно за всеки един участник, включващи кафе, чай и вода, дребни сладки и соленки за всеки един от обучаемите. В прогнозната стойност са предвидени транспорт и хотелско настаняване с включени закуски и вечери за обучаемите от териториалните поделения.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35901      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението" по Оперативна програма "Добро управление"

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за ОП4.
Срокът за изпълнение, посочен в Раздел II.2.7) е 5 (пет) месеца от датата на подписване на договор с изпълнителя, но не по-късно от 31.05.2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Важи за всички обособени позиции: Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката,най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.„Сходни дейности“ - проведени обучения в областта на информационните и комуникационните технологии.При подаване на оферта,участниците попълват съответното поле от раздел „В“ в Част IV от ЕЕДОП.Доказва се от участникът,определен за изпълнител или в случаите по чл.67,ал.5 от ЗОП,с документи по чл.64,ал.1,т.2 от ЗОП.
2. Важи за всички обособени позиции: Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са посочени професионалната компетентност и опит на лицата), които се представят от участникът, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществената поръчка или от участниците в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Забележка: Ръководител екип, лектор и координатор логистика следва да бъдат отделни лица.Не може едно и също лице да съвместява две или повече функции по една обособена позиция. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, същият може да предложи едно лице, което да изпълнява ролята на ръководител за повече от една обособена позиция. Същото е валидно и по отношение на лицата, които изпълняват ролята на лектор или координатор логистика, стига да отговарят на изискванията за съответната обособена позиция.


1. Важи за всички обособени позиции: Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко 1 (една) идентична или сходна дейност.
2. Важи за всички обособени позиции: Участникът следва да разполага с персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител екип (важи за всички обособени позиции):
Квалификация:
- Минимум висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или по-висока в областите „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” (или еквивалентни), или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/24.06.2002 г.), или еквивалент.
Професионален опит:
- Общ професионален опит - 5 (пет) години в областта „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалентна;
- Минимум 3 (три ) години специфичен професионален опит в дейности, свързани с организация и провеждане на обучения;
Забележка: Не е задължително специфичния професионален опит да се кумулира с общия професионален опит.
2.2. Лектор по обособена позиция 2: „PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA®)“ (важи за обособена позиция 2)
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалентна образователна степен.
- Притежава PMI-PBA® сертификат.
Професионален опит:
- Общ професионален опит минимум 5г.
2.3. Лектори по обособени позиции 3 и 4 (важи за обсообени позиции 3 и 4):
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалентна образователна степен.
Професионален опит:
- Общ професионален опит минимум 5г.
2.4. Координатор логистика (важи за всички обособени позиции)
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или eквивалентна образователна степен.
Професионален опит:
- Специфичен професионален опит – минимум 3 (три) години опит в организацията на обучения или туристически услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Поради обстоятелството,че поставените изисквания,свързани с критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви и във връзка с чл.47, ал.10 ППЗОП,Възложителят допуска представяне на едно заявление за участие.При разглеждането на офертите, Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 104, ал. 2 от ЗОП, а именно оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с изискванията към личното състояние и критериите за подбор. Действията на комисията се извършват в последователността, указана в чл. 61 от ППЗОП.
Важи за всички обособени позиции:
1.В процедурата може да участва лице,което отговаря на условието на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя. 2.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54,ал.1 ЗОП; при наличие на основанията по чл. 107 ЗОП;при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ), както и участници, които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 ДР на ЗОП. За участник,който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон, се прилага чл.5, ал.1,т.3 от същия.При изготвяне на офертата, участниците следва да декларират,че са спазени задълженията,свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.Участниците могат да получат информация за тези задължения,които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката,както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: тел.0700 18 700;уебсайт: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите-София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67,тел.029406331;уебсайт: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:уебсайт: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. „Триадица“ №2,тел.8119443
Участниците посочват в заявленията подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива.В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
За подизпълнителите не трябва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3.Условия и начин на плащане: За изпълнението на предмета на Договора по дадена обособена позиция, Възложителят се задължава да заплати на Изпълнителя цена в размер съгласно Ценовото му предложение за съответната обособена позиция.
Заплащането на цената се извършва, както следва:
ВАЖИ ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1:
1. Междинни плащания в размер съгласно Ценовото предложение на изпълнителя се извършват в срок от 30 дни след приемане с двустранен констативен протокол на изпълнението на всеки един от курсовете, съгласно посоченото в техническата спецификация, отчетено с междинен доклад, и издадена фактура от страна на изпълнителя.
Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % от цената на договора за обособена позиция 1.
2. Окончателно плащане - окончателното плащане в размер до достигане на общата стойност по договора, се извършва в срок от 30 дни след приемане с окончателен двустранен констативен протокол за приемане на окончателния доклад за изпълнението на договора и издадена фактура от страна на изпълнителя.
ВАЖИ ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ 2, 3 и 4:
Цената се заплаща след приемане от Възложителя с окончателен двустранен констативен протокол за приемане на окончателния доклад за изпълнението на договора и издадена фактура от страна на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП, жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
mmitreva@e-gov.bg +359 29492080
https://e-gov.bg/ +359 29492158

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва