Деловодна информация
00104
ОП-74 06/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/12/2018 (дд/мм/гггг)
00104-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мадан 000614984
ул. Обединение № 14
Мадан BG424 4900 България
инж. Мартин Моллов - Директор на д-я Специализирана администрация +359 30898220
madanoba@gmail.com +359 30898277

Интернет адрес/и

http://madan.bg

http://www.madan.bg/currentNews-3527-newitem.html%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.madan.bg/currentNews-3527-newitem.html%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”.
45231300      
Строителство

Изпълнение на СМР по реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан: ремонт и реконстр. на довеждащ водопровод и разпределителна водопроводна мрежа, изгражд. на водоем 175 куб.м.” в с.Бориново; реконструкция и рехабилитация на с/ма от довеждащи водопроводи от група извори в м. „Хвойновица“ до същ. ПС, напорен водопровод от ПС до същ. водоем в с.Букова поляна“; реконстр. и рехабилитация на с/ма от довеждащи водопроводи и от група извори в м.Полене, з-ще на с. Върбина до същ. водоем в мах. “Камберовска“; Външен водопровод за водоснабдяване на с.Чурка и с.Ловци; Вътрешна водопроводна мрежа в с.Средногорци (3 бр. улици) и Вътрешна водопроводна мрежа на с. Върбина-ІІ етап.
*В съотв. с чл.48,ал.1 от ЗОП, необх. характеристики и пълен обем, са подробно описани в Техническите специф.– Прил.2 (обща) и прил. от 2.1 до 2.7(съотв.за всеки обект - обособена позиция).
** Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички ОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5697870.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

”Обект: Водоснабдяване на с. Бориново- ремонт и реконструкция на довеждащ водопровод и разпределителна водопроводна мрежа, изграждане на водоем 175 куб.м.” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Бориново, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №1: ”Обект: Водоснабдяване на с. Бориново- ремонт и реконструкция на довеждащ водопровод и разпределителна водопроводна мрежа, изграждане на водоем 175 куб.м.”, включва следните части:
? Част: Напорен водопровод - диаметър в мм Ф63 – 1200 л.м.;
? Част: Улична водопроводна мрежа - диаметър в мм Ф90, вкл. сградни водопроводни отклонения – 5010 л.м.;
? Част: Водоем 175m3 и Ремонт помпена станция;
? Част: Рехабилитация на улиците по цялата ширина за обект „Водоснабдяване на с. Бориново - ремонт и реконструкция на довеждащ водопровод и разпределителна водопроводна мрежа, изграждане на водоем 175 куб.м.” – 12636 кв.м.
*Строежа е I категория, съгл. Разрешение за строеж № 43/29.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №1 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.1.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА "Качество на техническото предложение"    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1589209.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:37503,65лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

”Обект:Реконструкция и рехабилитация на система от довеждащи водопроводи от група извори в м.„Хвойновица“ до съществ. помпена станция/ПС/,напорен водопровод от ПС до съществ. водоем в с.Букова поляна“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Букова поляна, община Мадан

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №2: ”Обект:Реконструкция и рехабилитация на система от довеждащи водопроводи от група извори в м.„Хвойновица“ до съществ. помпена станция/ПС/,напорен водопровод от ПС до съществ. водоем в с.Букова поляна“, включва следните части:
? Част: Водопровод от каптажи до събирателна шахта и водопровод от събирателна шахта до помпена станция - диаметър в мм Ф90 – 1641 л.м.;
? Част: Водопровод от помпена станция до съществуващ резервоар - диаметър в мм Ф125 – 628 л.м.;
? Част: Каптажи 1-6 и Събирателни шахти 1-2.
*Строежа е I категория, съгл. Разрешение за строеж № 45/29.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №2 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.2.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
657421.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:15514,46лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

„Обект: Реконструкция и рехабилитация на система от довеждащи водопроводи от група извори в м.Полене, землище на с.Върбина, община Мадан до съществуващ водоем в мах. “Камберовска“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Върбина, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №3: „Обект: „Реконструкция и рехабилитация на система от довеждащи водопроводи от група извори в м.Полене, землище на с.Върбина, община Мадан до съществуващ водоем в мах. “Камберовска“, включва следните части:
? Част: Довеждащи водопроводи - диаметър в мм Ф90 – 2032л.м.;
? Част: Нов резервоар 40 М3, Реконструкция на съществуващ резервоар и Каптажи 1-6.
*Строежа е I категория, съгл. Разрешение за строеж № 44/29.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №3 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.3.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
692944.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:16352,75лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

”Обект: Вътрешна водопроводна мрежа с.Чурка, община Мадан“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Чурка, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №4: ”Обект: „Вътрешна водопроводна мрежа с.Чурка, община Мадан“, включва следните части:
? Част: Уличен водопровод - клон 1 и клон 2 - диаметър в мм Ф90 – 1470 л.м.;.
? Част: Уличен водопровод - клон 1А; клон 1В; клон 1С; клон 1D; клон 1 Е - диаметър в мм Ф50-440,5 л.м; диаметър Ф40 - 62 л.м.;
? Част: Рехабилитация на улиците по цялата ширина за
обект „Вътрешна водопроводна мрежа с.Чурка, община Мадан“ – 2205 кв. м.
*Строежа е II категория, съгл. Разрешение за строеж № 47/29.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №4 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.4.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
287410.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:6782,59лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

”Обект: Външен водопровод за водоснабдяване на с.Чурка и с. Ловци” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Чурка и село Ловци, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №5: ”Обект: „Външен водопровод за водоснабдяване на с.Чурка и с. Ловци” , включва следните части:
? Част: Вливен водопровод с диаметър в мм Ф90 – 535 лм.;
? Част: Напорен водопровод от Помпена станция до Водоем 100М3 за с. Чурка - диаметър в мм Ф63 – 1620 л.м.;
? Част: Шахта за спирателен кран, Водоем 100М3 за село Ловци с хлораторно и помпена станция и Водоем 100М3 за село Ловци с хлораторно и помпена станция.
? Част: Рехабилитация на улиците по цялата ширина за
обект „Външен водопровод за водоснабдяване на с.Чурка и с.Ловци” - 1360 кв.м. .
*Строежа е I категория, съгл. Разрешение за строеж № 48/29.09.2016 г
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №5 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.5.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
853754.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:20147,70лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

”Обект: Вътрешна водопроводна мрежа с.Средногорци, община Мадан (ул. Изгрев, ул. П. Р. Славейков и ул. Еделвайс)“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Средногорци, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №6: ”Обект: „Вътрешна водопроводна мрежа с.Средногорци, община Мадан (ул. Изгрев, ул. П. Р. Славейков и ул. Еделвайс)“, включва следните части:
? Част: Вътрешна водопроводна мрежа с. Средногорци, ул. "Изгрев" - диаметър в мм Ф90 – 377 л.м.;
? Част: Вътрешна водопроводна мрежа с. Средногорци, ул. "П.Р.Славейков" и ул. "Еделвайс"- диаметър в мм Ф90 – 173 л.м.(
? Част: Рехабилитация на улиците по цялата ширина за обект „Вътрешна водопроводна мрежа с.Средногорци, община Мадан (ул. Изгрев, ул. П. Р. Славейков и ул. Еделвайс)“ – 2418кв.м.
*Строежа е III категория, съгл. Разрешение за строеж № 46:29.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №3 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.6.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
168148.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:3968,13лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.

II.2) Описание 1

”Обект: Вътрешна водопроводна мрежа с. Върбина- втори етап“ - с. Върбина, община Мадан” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Върбина, община Мадан.

Проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на община Мадан”, включва изпълнение на строителни дейности, като всеки обект, предвиден за изпълнение, съставлява отделна обособена позиция. Настоящата Обособена позиция №7: ”Обект: Вътрешна водопроводна мрежа с. Върбина- втори етап“ - с. Върбина, община Мадан”, включва следните части:
? Част: Водопроводна мрежа - с диаметър в мм Ф90, включващо и сградни водопроводни отклонения – 4221 л.м.;.
? Част: Водопроводна мрежа - ГЛ. КЛОН № ІІ от Шахта 1 до асф. път и ГЛАВЕН КЛОН II с диаметър в мм Ф110, включващо сградни водопроводни отклонения – 1348 л.м..
? Част: Шахта за регулиране на налягане.
? Част: Рехабилитация на улиците по цялата ширина за обект „Вътрешна водопроводна мрежа с. Върбина- втори етап“ - с. Върбина, община Мадан ”– 7285,9 кв.м.
*Строежа е II категория, съгл. Разрешение за строеж № 5/27.01.2014 г. и Заповед за допълване на разрешение за строеж № Д-5-2/30.09.2016 г.
**В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП, необходимите характеристики, пълен обем, обхват и изисквания за Обособена позиция №1 са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие – Приложение 2-обща и Приложение от 2.7.
***За обособената позиция към документацията за участие, налична в „Профила на купувача” е предоставен сканиран инвестиционния проект за обекта (Приложение 4), разписани са подробно видовете и количества работи за изпълнение в Количествено-стойностна сметка (Образец 8а).
****Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., „непредвидени разходи“, са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Ново възникнали строително-монтажни работи, могат да са единствено в рамките на вида дейност, в която попада одобрения проект, съгласно подписания ДПФП и приложенията към него, в изпълнение на изискванията на ПРСР, съответно при спазване на условията за допустимост по Наредба № 12/25.07.2016 г. и по-специално, допустими за финансиране дейности по чл.4, т.3. „изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2 000 е.ж. в селските райони” от Наредбата.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1448980.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
548

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 21/07/2/0/00609 от 11.10.2018г. по Подмярка 7.2. от Мярка 7 на ПРСР2014-2020г., съфинансирана от ЕС, чрез ЕЗФРСР.

Прогнозната стойност:
1).включва „Непредвидени разходи” в размер на:34194,41лв.,но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите.Те ще се изпълняват при доказана необходимост и след направено изменение на договора,при условията и по реда на чл.116/ЗОП;
2).е формирана от макс. допустими стойности за всяка съставна част на об. позиция,обявени в Том ІІ,Раздел І,т.9 на Документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.За Обособени позиции №1, №2, №3 и №5: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, първа категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка,
2.За Обособени позиции №4 и №7: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, минимум втора категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка.
3.За Обособена позиция №6: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, минимум трета категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка,
4. За всички Обособени позиции: В случай на участник - чуждестранно лице, следва да се представи еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват за Обособени позиции №1, №2, №3 и №5: четвърта група, първа категория; за Обособени позиции №4 и №7: четвърта група, минимум втора категория и за Обособена позиция №6: четвърта група, минимум трета категория, съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или да извърши съответна регистрация" или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал специализиран оборот от строително-монтажни работи за обособената позиция за която участва, както следва:
1.1. За обособена позиция №1, в размер на не по-малко от 880 000,00лв. /осемстотин и осемдесет хиляди лева/ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.2. За обособена позиция №2, в размер на не по-малко от 360 000,00лв. /триста и шестдесет хиляди лева/за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.3. За обособена позиция №3, в размер на не по-малко от 380 000,00лв. /триста и осемдесет хиляди лева/ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.4. За обособена позиция №4, в размер на не по-малко от 160 000,00лв. /сто и шестдесет хиляди лева/за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.5. За обособена позиция №5, в размер на не по-малко от 470 000,00лв. /четиристотин и седемдесет хиляди лева/за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.6. За обособена позиция №6, в размер на не по-малко от 93 800,00лв. /деветдесет и три хиляди и осемстотин лева/ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.7. За обособена позиция №7, в размер на не по-малко от 800 000,00лв. /осемстотин хиляди лева/ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
? Критерият за подбор е индивидуализиран за всяка обособена позиция. В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по-висока стойност.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват, в зависимост от Обособената позиция, която ще изпълняват, както следва: за Обособени позиции №1, №2, №3 и №5 –с обхват четвърта група, първа категория; за Обособени позиции №4 и №7 –с обхват четвърта група, минимум втора категория и за Обособена позиция №6 - с обхват четвърта група, минимум трета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
? Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
? Критерият за подбор е индивидуализиран за всяка обособена позиция!
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета и обема на обособената позиция /ОП/, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета и обема на ОП, следва да се разбира изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводи, с дължина на интервенция, както следва:
1.1.За ОП №1 - не по-малко от 6210 л.м. 1.2.За ОП № 2 - не по-малко от 2269л.м. 1.4.За ОП №3 - не по-малко от 2032л.м. 1.4.За ОП №4 - не по-малко от 1972,50л.м. 1.5.За ОП №5 - не по-малко от 2155л.м. 1.6.За ОП №6 - не по-малко от 550л.м. 1.7.За ОП №7 - не по-малко от 5569л.м.
? Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
? В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, горепосочените изисквания, ще се считат за изпълнени, ако участникът покрива по-високите от изискуемите се параметри по конкретна обособена позиция за дължина, т.е. без да се сумират!
*Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
2.Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания: 2.1."Ръководител екип" - притежаващ образователно-квалификационна степен "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“ или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина). Опит в областта на строителството - минимум 1 (една) година и участие като ръководител екип при изпълнението на поне 1 (един) обект; 2.2.”Технически ръководител”- технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 и чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и професионален опит минимум 1 (една) година като технически ръководител в строителството; 2.3. „Специалист - контрол на качеството” - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1 (една) година по контрол на качеството; 2.4.„Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) - лице с най-малко 1 (една) година стаж, включително в областта на безопасността и здравето в областта на строителството; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
? Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
? В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, предложените за изпълнение на обществената поръчка експерти за една обособена позиция, могат да бъдат включени и за другите обособени позиции!
* Участникът, определен за изпълнител, представя списък с имената на инженерно-технически екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания. Забележка:При използването на експерти- чуждестр. лица, доказването... Продължава!


на съответствие с поставените изисквания за образователно - квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. По отношение на ключовите експерти - чужденци се прилагат разпоредбите на Директиви 2005/36/ЕО; 2013/55/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България, приети с Решение на Министерски съвет № 352/21.05.2015 г.
3.Да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:3.1. За ОП №1, ОП №4, ОП №5 и ОП №7: Багер; Товарачна машина/челен товарач; Хидравличен къртач; Автосамосвал; Машина за прорязване на фуги; Пътна фрезова машина; Автогрейдер; Автогудронатор; Асфалтополагач; Трамбовъчна машина; Валяк - земни работи; Бандажен валяк-асфалтови работи; Пневматичен валяк - асфалтови работи; Електроагрегат; Заваръчен агрегат. 3.2. За ОП №2 и ОП №3: Багер; Товарачна машина/челен товарач; Хидравличен къртач; Автосамосвал; Трамбовъчна машина; Валяк - земни работи; Моторна помпа за водочерпене; Електроагрегат; Заваръчен агрегат.
? В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, може да ползва едно и също техническо оборудване за всяка от обособените позиции, за които представя оферта за участие!
* Участникът, определен за изпълнител представя Декларация за оборудването, което ще използва за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на Възложителя.
4.Участникът да има внедрена система: 4.1.По стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи и 4.2. По стандарт ISO 14001:2004, или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
? Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
* Участникът, определен за изпълнител представя посочените сертификати или еквивалентни за внедрени системи, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Важи за всички обособени позиции!
1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон и по чл.69 от ЗПКОНПИ.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 1% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в т. VІ.3 по-долу и в проекта на договор (Приложение 3) и в док. за участие.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта и на всички хора в района на обектите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на администрацията на община Мадан с адрес: гр. Мадан, ул. Обединение", етаж ІІІ, зала № 310.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необх. информ., свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
2.При изготвяне на офертата си, участниците попълват прил. към документацията образци! ПРСР2014-2020г., респективно подписания Договор № 21/07/2/0/00609/11.10.2018г., по който община Мадан е Ползвател на помощта, са свързани с конкретни правила и изисквания, които към настоящия момент, не са напълно съвместими със спецификата на ФИДИК, съответно стандартизираните образци, посочени в Заповед № ЗМФ-827 от 04.09.2018г. на Министъра на финансите, които са публикувани на страницата на АОП, не са напълно приложими за използване в настоящата обществена поръчка, предвид нейното естество и на основание чл. 231, ал. 2 от ЗОП, Възложителят няма да ги прилага. В Документацията за участие, са представени подробни мотиви!
3.Плащанията, ще се извършват посредством 3.1.Авансово плащане - до 30% от стойността на договора, в която не се включват суми за непредвидени разходи, в срок до 10 дни, след датата на отпускане на аванс от страна на Държавен фонд „Земеделие” към Община Мадан. 3.2.Междинни плащания в размер до 50% от стойността на договора, в която не се включват суми за непредвидени разходи и от която се приспада извършеното авансово плащане - в срок до 10 дни, след представяне от Изпълнителя на протоколи за приемане на поетапно извършената работа. 3.3.Окончателно плащане в размер на разликата до 100% от останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок от 30 дни, след окончателно приемане на обекта.
*Посочената схема на плащане се налага с оглед на обстоятелството, че Възложителят на настоящата поръчка ще получи договорената финансова помощ, след представяне на документи, доказващи направената инвестиция и платените разходи.
*Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
**Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, следва да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
***При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
****В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица: Подизпълнителите трябва да нямат свързаност с друг участник, както и да отговарят на критериите за подбор съобр. вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. Третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор съобр. ресурса, който ще предоставят. За тях не следва да са налице основанията за отстраняване.
***** Възложителят осигурява неограничен пълен, безплатен и пряк достъп документацията за участие и всички прилож. към нея, на посочения в наст. обявление интернет адрес от датата на публикуване на обявлението в „Официален вестник” на ЕС. Изтеглянето е безплатно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно, в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител;
3. получаването на решението за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва