Деловодна информация
00646
РД-10-15 05/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00646-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Първомай 000471536
ул. Братя Миладинови-юг № 50
Първомай BG421 4270 България
Ангел Папазов - Кмет на община Първомай +359 62201
obaparv@parvomai.escom.bg +359 62139

Интернет адрес/и

www.parvomai.bg

http://profilnakupuvacha.com/Профил%20на%20купувача%20на%20община%20Първомай,12783


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/Профил%20на%20купувача%20на%20община%20Първомай,12783
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа в село Татарево, община Първомай“, област Пловдив., в 4 обособени позиции / 4 лота.
45332200      
Строителство

Настоящата общ. поръчка предвижда реконструкцията и рехабилитацията на вътрешна водопроводна мрежа в с. Татарево, общ. Първомай“, обл. Пловдив и включва извършването на СМР по 4 обособени позиции/4 лота, както следва: ОП № 1 / ЛОТ № 1 – ул."Първа"; ул."Втора"; ул."Трета"; ул."Четвърта" и ул."Деветнадесета"; ОП № 2 /ЛОТ № 2 –ул."Пета"; ул."Шеста"; ул."Десета"; ул."Двадесета" и ул."Двадесет и първа"; ОП № 3 /ЛОТ № 3 – ул."Трета - север"; ул."Двадесет и шеста"; ул."Двадесет и девета"; ул."Тридесета" и пресичане дере; ОП № 4 / ЛОТ № 4 – ул."Петдесет и шеста"; ул."Петдесет и седма" и ул."Петдесет и втора".
С изпълнение на поръчката се цели: Да се подмени част от съществуващата водопроводна мрежа; Да се подобри надеждността на водоснабдяването и качеството на питейната вода;Да се осигури непрекъснатост на водоснабдяването за абонатите; Да се намали броя на авариите във водопроводната мрежа и съответно техническите водни загуби след приключване на проекта;и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1861429.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 / ЛОТ № 1 – ул."Първа"; ул."Втора"; ул."Трета"; ул."Четвърта" и ул."Деветнадесета" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Поръчката ще се изпълни в село Татарево, община Първомай.

Изграждане/реконструкция на водопроводна мрежа, СВО и съоръжения.
главна улица - УЛ."ПЪРВА" паваж с дължина 748 метра
улици - с асфалтови настилки
улица "Втора" с дължина 174 метра
улица"Трета" без над главен път с дължина 310 метра
улица "Четвърта" с дължина 128 метра
улица "19-та" с дължина 172 метра
Количеството и естеството на строителните работи по ОП № 1/Лот № 1 са подробно описано в Количествено-стойностна сметка - Образец № 6.1 и Техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    30
Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
537497.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 /ЛОТ № 2 –ул."Пета"; ул."Шеста"; ул."Десета"; ул."Двадесета" и ул."Двадесет и първа" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Поръчката ще се изпълни в село Татарево, община Първомай

Изграждане/реконструкция на водопроводна мрежа, СВО и съоръжения
улици - с асфалтови настилки
улица "Пета" с дължина 61 метра
улица "20-ТА" с дължина 94 метра
улица"ШЕСТА" с дължина 61 метра
улица"10-ТА" с дължина 176 метра
улица"21-ВА" с дължина 665 метра
Количеството и естеството на строителните работи по ОП № 2/Лот № 2 са подробно описано в Количествено-стойностна сметка - Образец № 6.1 и Техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    30
Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
413560.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
55

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 3 /ЛОТ № 3 – ул."Трета - север"; ул."Двадесет и шеста"; ул."Двадесет и девета"; ул."Тридесета" и пресичане дере 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Поръчката ще се изпълни в село Татарево, община Първомай.

Изграждане/реконструкция на водопроводна мрежа, СВО и съоръжения
улици - с асфалтови настилки
улица "Трета" (север) над главен път с дължина 256 метра
улица "26-та" с дължина 291 метра
улица "29-ТА" с дължина 241 метра
улица 30-та"- с трошенокаменни настилки с дължина 244 метра
улица "ДЕРЕ"" с дължина 162 метра
Количеството и естеството на строителните работи по ОП № 3/Лот № 3 са подробно описано в Количествено-стойностна сметка - Образец № 6.1 и Техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    30
Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
409182.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 4 / ЛОТ № 4 – ул."Петдесет и шеста"; ул."Петдесет и седма" и ул."Петдесет и втора" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Поръчката ще се изпълни в село Татарево, община Първомай.

Изграждане/реконструкция на водопроводна мрежа, СВО и съоръжения
улица „56-та"- с трошенокаменни настилки с дължина 162 метра
улица „57-ма"- с трошенокаменни настилки с дължина 335 метра
улица "52-ра" с асфалтова настилка с дължина 604 метра
улица "ДОВЕЖДАЩ" с дължина 925 метра
Количеството и естеството на строителните работи по ОП № 4/Лот № 4 са подробно описано в Количествено-стойностна сметка - Образец № 6.1 и Техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    30
Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
501189.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи четвърта група, трета категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
• за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
• В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася до участника/ участниците, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
• При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Обстоятелството се удостоверява в еЕЕДОП, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи четвърта група, трета категория строежи.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застрахователна полица за „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнения на задълженията им за целия срок на договора.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката „Професионална отговорност“, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория или съответен валиден аналогичен документ на този по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за участник, установен/ регистриран извън Република България съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.


За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката „Професионална отговорност“, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория или съответен валиден аналогичен документ на този по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за участник, установен/ регистриран извън Република България съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) обект с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под обекти „идентични“ или „сходни“ с предмета на поръчката следва да се приемат следните видове строежи и строително-монтажни работи: изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи.
*Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15 и/или Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!Участникът попълва съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а Посочва се следната информация: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на обема на изпълнените строително-монтажни работи); стойност/ цена (лв. без ДДС); дата на приключване на изпълнението на строителството, номер и дата на акт/протокол или друг документ за предаване на строежа на Възложителя; лице, за което е изпълнено строителството(възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочва публичните регистри, в които се съдържа информация включително данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, място и вида на строителството.
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката с професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка и пряко ангажирани с изпълнението на строителството в минимален състав, както следва:
а) Ръководител екип; б) Технически ръководител на обекта; в) Експерт „ВиК“; г) Специалист контрол на качеството; д) Координатор по безопасност и здраве.
Наличието на инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката се удостоверява от участника в ЕЕДОП (поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“), като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация за лицата с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност и опит.
3. Участникът следва да има сертификати за въведени системи за управление на качеството в областта на строителството.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът попълва съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа с посочен обхват).


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) обект с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под обекти „идентични“ или „сходни“ с предмета на поръчката следва да се приемат следните видове строежи и строително-монтажни работи: изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи.
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката с професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка и пряко ангажирани с изпълнението на строителството в минимален състав, както следва:
а) Ръководител екип – строителен инженер с образователна степен „Магистър“ с професионален опит минимум пет години, да е изпълнявал длъжността „Ръководител екип“ на най-малко 1 (един) обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
б) Технически ръководител на обекта - висше образование „Строителен инженер“ или „строителен техник", съгласно чл.163а, ал,2 и 3 от ЗУТ с опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строително-монтажни работи на минимум един обект с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
в) Експерт „ВиК“ – строителен инженер с образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност „ВиК“ или еквивалентна специалност с професионален опит минимум 5 години в областта на строителството, като експерт ВиК.
г) Специалист контрол на качеството – строителен инженер с образователна степен „Магистър“, стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР минимум 1 (една) година, да притежава удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
д) Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд и да притежава валидно удостоверение, съгласно Наредба № РД-2 от 16. 12. 2009 год.
3. Участникът следва да има сертификати за въведени системи за управление на качеството в областта на строителството, а именно:
? Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство;
? Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (два процента) от общата стойност на договора без ДДС за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по сметката на възложителя; 2. Банкова гаранция; 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
При откриване на процедурата не е осигурено финансиране, но обектът на обществената поръчка кандидатства за финансиране от целеви средства от капиталовите разходи на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).Поръчката е с отложено изпълнение и същото стартира след Уведомително писмо от Възложителя към Изпълнителя за получено финансиране. Авансово плащане, възлизащо на 30 (тридесет) процента от стойността на договора, без да включва стойността на непредвидените разходи; Междинни плащания в общ размер на 60% (шестдесет) процента от цената на договора; Окончателно плащане в размер на дължимия остатък с ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация, находяща се в гр.Първомай, ул."Братя Миладинови - юг" № 50, ет.2, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично състезание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за задължително отстраняване: Възложителят отстранява от участие в настоящата общ. поръчка участник, за когото е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 54. ал. 1, т, 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП, а именно:1) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от НК; 2) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;5) е установено, че: * е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; * не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от КТ или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
При участие на подизпълнители или използване капацитета на трети лица. за същите следва да не са налице горните основания за отстраняване на процедурата.
Специфични основания за изключване: 1. Отстраняват се кандидати или участници, за които са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемана на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ);
2. Отстраняват се кандидати или участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно Част шеста "Отстраняване на нарушения в процедурите", Глава двадесет и седма "Производство по обжалване, чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва