Деловодна информация
00662
1400551 30/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/11/2018 (дд/мм/гггг)
00662-2018-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
ул. Митьо Станев № 1
Раднево BG344 6260 България
Димитър Димитров +359 41781235
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41782280

Интернет адрес/и

http://radnevo.acstre.com

http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=263
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконстр. и рехаб. на водосн. с-ма и съоръж. на с.Сърнево, общ.Раднево и реконстр. и рехаб. на етернитов водопр. от водоем с.Българене до водоем помпена ст-я. с.Любеново, захр. с.Люб-во и с.Трояново
45232151      
Строителство

В рамките на обществената поръчка са разработени и предвидени за изпълнение 2 отделни проекта:
•„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения на село Сърнево"
Общата дължина на мрежата, която ще се реконструира е 25 109,47 м., като в рамките на нея ще се влагат тръби с диаметри от ф90 до ф200мм.
• Реконструкция и рехабилитация на етернитов водопровод от водоем с. Българене до водоем помпена станция с. Любеново, захранващ село Любеново и село Трояново в община Раднево“. Дължината на участъка, предмет на реконструкцията, е 3 346м. Предмет на настоящия проект за подмяна и рехабилитация е участъка от водопровода, намиращ се между двата водоема - разпределителна шахта преди Резервоар 1 с обем 300 м3 и Резервоар 2 с обем 200 м3, с диаметър ф280 и дължина 3 346 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5379147.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на Община Раднево.

Дейности, които ще бъдат изпълнявани по време на СМР (изброяването не е изчерпателно) са:
ВОДОПРОВОД ДОВЕЖДАЩ: Изкоп с широчина 1,20 и дълбочина до 2,00 м в земен пласт неукрепен-6950м3; Ръчно прехвърляне до 3 м хоризонтално-6950м3; Обратно засипване с трамбоване на пластове през 20см.-6032м3; Доставка и монтаж на тръби Ду 280/17,5 ПЕВП-3346мл; ШАХТА КАЛНИК: Доставка и монтаж на армировка средна сложност ? 8 - 10 мм-480кг; Направа и разваляне на кофраж-36м3; Доставка и монтаж на стоманени стъпала-10бр.; ШАХТА ВЪЗДУШНИК: Доставка и монтаж на армировка средна сложност ? 8 - 10 мм-520кг.; Доставка и заварка на фланци от ПЕ-2бр.; Салник тип "А" - Ду300-2бр.; Доставка и монтаж на стоманена тръба ф80-5м.;
Диаметър в мм Ф200, вид на почвата: земна, без възстановяване на настилката: Направа на траншеен изкоп на транспорт и транспортиране на 2 км, за полагане на тръбопроводи (90% земна почва - машинно 1126.27м3 и 10% земна почва - ръчно 130.32м3) в осите на съществуващите водопроводни клонове, в това число временна организация; Доставка и обратна засипка (несортиран трошен камък 0-35mm) и уплътняване с пневм. трамбовка - до 30km (основно трасе)-1067.41м3; Направа на хоризонтален сондаж до Ф40 за СВО-10бр; Доставка, полагане и монтаж на тръби PE100 PN10: DN 200-412.94м; СВО Ф90-25 Комплект за средна дължина на тръбата 15 м-11бр; Изпитване на водопровода-412.94м; Дезинфекция на водопровода-412.94м;
Диаметър в мм Ф180, вид на почвата: земна, без възстановяване на настилката: Доставка и полагане на пясъчно легло (10 см под тръбата) и пясък около тръбата и 30 см над теме тръба (до 30км)-147.60м3; Доставка и обратна засипка (несортиран трошен камък 0-35mm) и уплътняване с пневм. трамбовка - до 30km (основно трасе)-419.89м3; Направа на хоризонтален сондаж до Ф40 за СВО-6бр; Доставка, полагане и монтаж на тръби PE100 PN10:DN 180-168.62м; Изпитване на водопровода-168.62м; Дезинфекция на водопровода-168.62м; Диаметър в мм Ф160, вид на почвата: земна, с възстановяване на настилката: Рязане на асфалт за основен водопровод-55.13м; Натоварване и извозване на земна маса и строителни отпадъци от разкъртване на асфалта максимум до 30 km (регионално депо за стр.отпадъци)-9.51м3; Доставка, монтаж и укрепване на комплект за СК с в бетонова шахта с размери 80/80 см прилежаща към тръба PEHD DN както следва: DN 160-2бр, DN 125-31бр, DN 110-25бр, DN 90 -253бр; Доставка, полагане и монтаж на тръби PE100 PN10: DN 160-55.13м; Изпитване и дезинфекция на водопровода-55.13м; Асфалтобетон плътен Е=1200МРа-7.08т.; Битум за битумен разлив - 0,5 л/m БДС EN13808-22.74л; Битум за поливане на фуги - 0,25 л/m’ БДС EN14188-1-28.99л; Диаметър в мм Ф160, вид на почвата: земна, без възстановяване на настилката: Натоварване и извозване на земна маса и строителни отпадъци от разкъртване на асфалта максимум до 30 km (регионално депо за стр.отпадъци)-18.23м3; Натоварване на камион-49.10м3; Доставка и полагане на пясъчно легло (10 см под тръбата) и пясък около тръбата и 30 см над теме тръба (до 30км)-263.89м3; Доставка и обратна засипка (несортиран трошен камък 0-35mm) и уплътняване с пневм. трамбовка - до 30km (основно трасе)-640.44м3; Доставка, полагане и монтаж на тръби PE100 PN10: DN 160-273.86м; Доставка, монтаж и укрепване на готова водомерна шахта от HDPE, комплект за Ф25-11бр; Изпитване на водопровода- 273.86м; Заклинен трошен камък (35-75mm)-106.81m3; Диаметър в мм Ф140, вид на почвата: земна, с възстановяване на настилката: Рязане на асфалт за основен водопровод-2704.20м; Разрушаване на асфалтова настилка-1757.73м2; Прехвърляне на изкопна скална маса на 2,00м вертикално и хоризонтално-40.06м3; Доставка и обратна засипка (несортиран трошен камък 0-35mm) и уплътняване с пневм. трамбовка - до 30km (основно трасе)-921.26м3; Доставка, полагане и монтаж на тръби PE100 PN10 DN 140-676.05м;
както и др. дейности, предвидени съответно и за Ф125, Ф110 и Ф90, със и без възстановяване на настилката.
Подробно описание на дейностите се съдържа в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката    50т.
Цена
50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
5379147.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Реализация на проект: № 24/07/2/0/00045, подмярка 7.2, мярка 7 от ПРСР 2014-2020

Пок. за оценка: К1 - Предл. цена - mах=50т.; К1 = (Цена мин./Цена участ.)*50, където Цена мин. е най-ниската предл. цена от участник. Цена участ., е цената, предложена от даден участник с-но ценовото му предл.; К2 - Организ-я за качеств. изп. на поръчката - mах=50т., оценява се посочената от участника в техн. му предл. организ. за изпълн. на строителството, с-но методиката. КО=К1+К2, КО=100т max
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент, а участниците чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
Изискването се доказва с копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка или еквивалент. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При сключването на договор, избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответна регистрация, когато е необходимо (чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 10 000 000,00лв.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние, „Общ годишен оборот“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документите, посочени в чл. 62, ал. 1, т.1, т.3 и т. 4 от ЗОП
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за II- ра категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка, а именно: за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ – минимална застрахователна сума 400 000лв.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора, съгласно чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП - с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие.


1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 10 000 000,00лв.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за II- ра категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка, а именно: за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ – минимална застрахователна сума 400 000лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идент. или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на общ. поръчка, следва да се разбира: „строително-монтажни работи за изграждане и/ или реконстр., и/или рехаб. на водопр. мрежа“. За целите на настоящата обществена поръчка Възложителя не поставя изискване за обем на извършените дейности по строителство.
Участникът декларира съотв. с посочения крит. за подбор чрез попълване на електр. ЕЕДОП в Част IV: Крит. за подбор, б. В: техн. и профес. способности, „За поръчки за строит-во: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електр. ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписв. на договора с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строит-вото, идент. или сходно с предмета на общ. поръчка, придр. с удостов. за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е прикл. изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена профес. компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
? Ръководител екип – да притежава висше образов-е, с профес. квалиф. „строителен инж.“, по специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивал.;
? Технически ръководител: техн. правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалиф. "строителен инж.", "инж." или "архитект" или лице със средно образов. с четиригодишен курс на обучение и придобита профес. квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивал.;
? Контрол по качество – лице, което притежава Удостов. за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строит. и за контрол на съответствието на строит. продукти със съществените изисквания за безоп. или еквивал. документ;
? Координатор по безоп. и здраве – лице, което притежава валидно удостов. за координатор по безоп. и здраве в строителството или еквивал. документ.
Участникът декларира съотв. с посочения крит. за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, р-л В „Технически и професионални способности“, „Техн. лица или органи за контрол на качеството“. При подаване на офертата участ. попълват само съотв. раздел в електронния ЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява общ. поръчка и членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изп. на поръчката, в който е посочена проф. компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага:
? система за управл. на качеството, съгл. стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивал., с обхват на сертификация, включващ СМР;
? система за управл. на околната среда, съгл. стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивал. с обхват на сертификация, включващ СМР.
Възложителят ще приеме еквивал. сертиф., издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивал. мерки за осигур. на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертиф. или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в съст. да докаже, че предлаганите мерки са еквивал. на изискваните. При подаване на офертата участникът декларира съотв. с посочения крит. за подбор чрез попълване на електр. ЕЕДОП в Част IV: Крит. за подбор, буква Г: Схеми за осигур. на качеств. и стандарти за еко. управление от еЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документи за валидни сертификати EN ISO9001:2015 и EN ISO14001:2015 или еквивал.с обхват на сертификация, включващ СМР или други доказ. за еквивал. системи за упр. на качеството и мерки за опазване на околната среда, с обхват включващ СМР.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на общесвената поръчка, следва да се разбира: „строително-монтажни работи за изграждане и/ или реконструкция, и/или рехабилитация на водопроводна мрежа“.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
? Ръководител екип – да притежава висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер“, по специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалент;
? Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент;
? Контрол по качество – лице, което притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
? Координатор по безопасност и здраве – лице, което притежава валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ.
3. Участникът следва да прилага:
? система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
? система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общ. поръчка се финансира по силата на Договор за отпускане на безвъзм. финансова помощ № 24/07/2/0/00045/03.07.2018 г., сключен между Община Раднево и ДФЗ-РА. Преди подписване на договора, участникът определен за изпълнител следва да представи гаранция за изп. на договора, в размер на 3% от стойността му без вкл. ДДС. Условията относно освобожд. и задържане на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства
Преди извършване на ав. плащане по договора, Изпълнителят представя на Възложителят и гаранция за ав. предоставени средства, покриваща 100 % от стойността на аванс. плащане без ДДС, което е 50 % от стойността на договора. Освобождава се съгл. чл.111, ал.3 от ЗОП.
Гаранциите може да са в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Участникът определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията/те.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Раднево, Общинска администрация, ет. 3, зала № 315

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко български или чуждестранно лице, за което не са на лице основанията за отстраняване по чл. 54 ал. 1 от ЗОП. Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или чрез упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Раднево, Община Раднево, Област Стара Загора, п.к. 6260, ул. „Митьо Станев" № 1, стая 204 - деловодство.Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: наименов. на участника, вкл. участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспо., телефон и по възможност - факс и електронен адрес; наименов. на поръчката.
Съгл. чл. 67, ал. 4 от ЗОП, във вр. с § 29, т. 5, б. „а" от ПЗР на ЗОП, в сила от 01.04.2018г. ЕЕДОП се представя задължително в електронен вид. Същият следва да бъде цифрово подписан от всички задължени лица и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание. За нуждите на настоящата обществена поръчка, Община Раднево е създала образец на ЕЕДОП (Образец № 2) към настоящата документация, публикуван в електронната преписка на настоящата обществена поръчка, чрез използване на безплатна услуга чрез информационната система еЕЕДОП. Системата е достъпна на следния адрес:
https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=en.
Основания за отстраняване:
- участник по отношение, на когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, участник, за който важат забраните по чл. 3, т. 8 от
ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, участници, които са свързани лица и участници за които важи забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на предвар. обявените условия на поръчката.
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на ок.а среда, соц. и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на междунар. екологично, социално и трудово, право, изброени в приложение №10 от ЗОП.
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
• Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул."Александър Стамболийски" № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
• Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен
ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
• Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва