Деловодна информация
00833
ВСС-14503 29/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/11/2018 (дд/мм/гггг)
00833-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Висш съдебен съвет 121513231
ул. Константин Величков 20, ет. 5
Пазарджик BG423 4400 България
Мариана Шотева; Евгения Кънева +359 34407213/ +359 29151932
m.shoteva@admincourt-pz.bg +359 34407212/ +359 29151932

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181119GXnw3051438


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181119GXnw3051438
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране и изграждане на нова съдебна сграда за нуждите на Административен съд гр. Пазарджик, Окръжна прокуратура гр. Пазарджик и Районна прокуратура гр. Пазарджик“
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнител, който да разработи инвестиционен проект във фаза работен проект, да извърши строителството за обект: „Проектиране и изграждане на нова съдебна сграда за нуждите на Административен съд гр. Пазарджик, Окръжна прокуратура гр. Пазарджик и Районна прокуратура гр. Пазарджик“ и да осъществи авторски надзор по време на строителството му.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2090000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Имот с идентификатор 55155.501.1263 по кадастрална карта и кадастрални регистри на гр. Пазарджик, находящ се в УПИ IX-административни услуги в кв. 189 по плана на гр. Пазарджик

Предвижда се да бъде разработен инвестиционен проект във фаза работен проект, да бъде извършено строителството за обект: „Проектиране и изграждане на нова съдебна сграда за нуждите на Административен съд гр. Пазарджик, Окръжна прокуратура гр. Пазарджик и Районна прокуратура гр. Пазарджик“ на имот с идентификатор 55155.501.1263 по кадастрална карта и кадастрални регистри на гр. Пазарджик, находящ се в УПИ IX-административни услуги в кв. 189 по плана на гр. Пазарджик и да бъде упражнен авторски надзор по време на строителството на този обект.
Проектната документация да съдържа следните проекти части:
1. Геоложки и хидро-геоложки доклади;
2. Част „Геодезическа“;
3. Част „Архитектура” - необходимите планове, разрези и фасади в подходящ мащаб и в капацитет, изясняващ максимално идеята на проектното решение;
4. Част „Конструктивна” - необходимите планове, разрези и детайли по отношение на предвидените строителни конструкции и изчисленията им; конструктивни решения, касаещи елементи от вертикалната планировка, придружени от изчисления и чертежи;
5. Част „Електрическа” - чертежи в капацитет, изясняващ проектното решение на вътрешното и външно ел. захранване, както и връзка със съществуващите сгради;
6. Част „ВиК” - чертежи в капацитет, изясняващ проектното решение на вътрешните и външните ВиК инсталации;
7. Част „ТОВК” - чертежи в капацитет, изясняващ проектното решение;
8. Част „Енергийна ефективност“ – съобразно приложимото законодателство;
9. Част „Пожарна безопасност“ – съобразно приложимото законодателство;
10. Част «Интериор и обзавеждане» и
11. Част «Газоснабдяване» - съобразно приложимото законодателство и спецификите на обекта.
Към всяка от отделните части, за които е относимо, да се приложат:
- Обяснителна записка;
- Подробна количествена сметка.
Площта на имота, в който се предвижда изграждането на сградата е 601 кв. м. Плътността на застрояване е 80 %, Кинт 3.0 м. и височина 15 м. Изисква се сградата да се състои от подземен етаж; партерен етаж за нуждите на Административен съд - Пазарджик; етаж 1 за нуждите на Адмионистративен съд - Пазарджик; етаж 2 за нуждите на Окръжна прокуратура - Пазарджик; етаж 3 за нуждите на Районна прокуратура - Пазарджик и подпокривен етаж - архив.
В допълнение, изпълнителят изготвя 1). План за управление на строителните отпадъци и 2). План за безопасност и здраве по реда, определен съобразно разпоредбата на чл. 156б от ЗУТ (или съобразно приложимото законодателство към момента на изпълнение на поръчката).
Строително-монтажните работи трябва да се подготвят, изпълняват, проверяват и приемат в съответствие с предписанията в проектната документация и приложимите наредби и други нормативни актове в Република България.
Проектантите, изработили отделните части на работния проект, се задължават да осъществяват авторски надзор по време на реализацията на проекта за обекта, съставяне и подписване на протоколи по време на строителството, участие в приемателна комисия и разработване на детайли относно проекта при поискване от страна на Възложителя и въз основа на нормативно изискване.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2090000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на предвидените дейности е до 21 календарни месеца, от които – до 3 календарни месеца за проектиране (подготовка на инвестиционния проект в първоначален вариант преди коментари от страна на Възложителя) и до 18 календарни месеца за СМР. Срокът на договора е до 25 календарни месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Строителят да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага съобразно условието на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката: строежи от първа група, четвърта категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2, предложение второ от ЗОП: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката, участниците представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката (заверено копие).
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, дейности - услуги с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходни с тези на поръчката дейности - услуги” се считат проектантски дейности за създаване на технически и/или работни проекти:
- за ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност в областта на високото строителство.
Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълнените услуги.
2. Участникът следва да е изпълнил за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, дейности – строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. Под строителство сходно с предмета на поръчката се разбира:
- ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност за обект/строеж в областта на високото строителство.
Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство.
При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискванята се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В от ЕЕДОП за услуги и стро-тво с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
3. Участникът следва да притежава сертификация по БДС EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или екв. или други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката. Сертификатът за система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. В случай на участие на обединение, спазването на изискването за сертификация може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Изискването продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с проектиране и строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

в зала 1 в сградата на Административен съд - Пазарджик на адрес: гр. Пазарджик, ул. Константин Величков 20, ет. 5.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Технически и проф. възможности (продължение): Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването за сертификация се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
2. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с обществената поръчка. Комплексната оценка има максимална стойност 100 т. Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2, където: П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ (с максимална тежетс 60 точки), П2 е показател „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ (с максимална тежест 40 точки). Оценка по Показател П1 — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ ще се изчислява по формулата: П1 = Х1+Х2+X3, където: Х1 е Характеристики, свързани с организацията и професионалната компетентност на персонала и е с максимална тежест 15 точки; Х2 е Качество на предлаганото проектно решение във връзка с естетическите и функционални характеристики на сградата и е с максимална тежест 25 точки, а Х3 е Технически параметри на основна част от предлаганите материали и е с максимална тежест 20 точки.
3. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 5 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б). банкова гаранция в полза на Възложителя или в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията. При гаранция-парична сума, същата се внасят по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN BG 60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC BNBG BGSD на Висшия съдебен съвет. Срок на валидност-30 календарни дни след срока на договора, който е до 25 календарни месеца. С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което в размер на 50 % от стойността на договора, когато такова е поискано от Изпълнителя.
4. Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".
5. Специфични национални основания за изключване (попълва се Раздел Г, част ІІІ от ЕЕДОП):
A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 или чл. 254а-260 НК.
Б. Участникът не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП.
В. За участникът не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Г. За участникът не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Д. Нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Е. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП (чл.197,ал.1,т.1 от Закона за обществените поръчки. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва