Деловодна информация
00496РДСП-Кюстендил
10-РД07-0602 29/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00496-2018-0106 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез Регионална дирекция за социално подпомагане - Кюстендил 1210150560104
ул. Демокрация № 44
Кюстендил BG415 2500 Венецуела
Радостина Васева +359 78523180
kyustendil-rdsp@asp.government.bg +359 78523180

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2363&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2363&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвани от териториални структури на АСП“ за обект: административна сграда ползвана от РДСП - Кюстендил
45000000      
Строителство

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвани от териториални структури на Агенция за социално подпомагане“ за обект: административна сграда ползвана, от Регионална дирекция за социално подпомагане – Кюстендил, находяща се на адрес: гр. Кюстендил, ул. “Демокрация“ № 44. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително - монтажни работи: бояджийски работи, подмяна на дограма, преработка на ел. инсталация с цел отделяне на самостоятелна партида, съгласно подробно КСС /Приложение № 10/ на обществената поръчка. Предвидената преработка на ел. инсталацията е в обхвата на чл. 147, ал. 1, т. 2 от ЗУТ и ще се изпълняват следните дейности - преработка на съществуващата електроинсталация, подмяна на съществуващо етажно ел. разпределително табло, нови захранващи кабели, контакти и ключове, включително чертежи, схеми и указания за изпълнение и съгласуване с контролните органи, съгласно чл. 147, ал. 2 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул.“Демокрация“ №44

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвана от териториални структури на Агенция за социално подпомагане“ за обект: административна сграда ползвана от Регионална дирекция за социално подпомагане – Кюстендил, находяща се на адрес: гр. Кюстендил, ул. “Демокрация“ № 44“. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително - монтажни работи: бояджийски работи, подмяна на дограма, преработка на ел. инсталация с цел отделяне на самостоятелна партида, съгласно подробно КСС /Приложение № 7/ на обществената поръчка. Предвидената преработка на ел. инсталацията е в обхвата на чл.147, ал.1, т. 2 от ЗУТ и ще се изпълняват следните дейности - преработка на съществуващата електроинсталация, подмяна на съществуващо етажно ел. разпределително табло, нови захранващи кабели, контакти и ключове, включително чертежи, схеми и указания за изпълнение и съгласуване с контролните органи, съгласно чл. 147, ал. 2 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Първа група, пета категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени
Забележка: При подаване на оферта, съответствието с изискването за годност се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, кагато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, т.е. тези доказателства не се представят изначало към офертата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, покриваща минималната застрахователна сума по този вид строеж, или подобен аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава, членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумение за Европейско икономическо стопанство, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Участникът декларира тези обстоятелства, като попълва поле 5 на раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ в част IV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума по този вид строеж, или подобен аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава, членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумение за Европейско икономическо стопанство.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката, със собствени или наети специалисти, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
- Проектант по част „Електро“, притежаващ пълна проектантска правоспособност съгласно Закона за камарата на архитектите и инженерите в България, вписан в съответния регистър;
- Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит - 2 години на длъжност „Координатор по безопасност и здраве”, както и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;
– Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит;
- Квалифицирани строителни работници в следните профили:
• “Работник изграждане и ремонт на ел. Инсталации – II-ра степен на професионална квалификация“ – минимум 4 /четри/ лица;
• „Монтажник дограма“ – минимум 2/две/ лица;
• „Мазач” – минимум 2/две/ лица;
• „Шпакловчик” - минимум 1/едно/ лице;
• „Работник облицовки и настилки” - минимум 4 /четри/ лица;
“Общи работници в строителството“ – минимум 3 /три/ лица;
Участникът декларира тези обстоятелствата като попълни поле 2 на Раздел B „Технически и професионални способности“ в Част ІV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП.)
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка с посочване на професионалната компетентност на лицата;
2. Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата с необходимите за изпълнение на строежа механизация, ръчни инструменти и помощни материали, задължение на изпълнителя - декларира се в еЕЕДОП.
Участникът декларира тези обстоятелства като попълни поле 9 на Раздел B „Технически и професионални способности“ в Част ІV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП.)
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентни документи с обхват ремонт на нежилищни сгради и внедрена система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:20хх или еквивалентен с обхват ремонт на нежилищни сгради. Сертификатите следва да са издадени от акредитирани лица за сертификация.
Участникът декларира тези обстоятелствата като попълни Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи за валидни сертификати EN ISO 9001:20хх и EN ISO 14001:20хх при подписване на договора. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в Приложение № 5 - техническа спецификация и в проекта на договор в приложение № 6.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Кюстендил, ул. “Демокрация“ № 44, ет. 10, ст. 5

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да подава оферта.
В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Други критерии за подбор свързани с личното участие на участниците: не се допускат до участие в процедурата и се отстранява участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1 право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надлежност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване по предвидения в ЗОП ред.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва