Деловодна информация
00118
1200 - 647 28/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00118-2018-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Снежана Кънева, инж. Гинка Тужарова +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sliven.bg/index.csp?f=8-00118-2018-012
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Укрепване свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен“
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б.“б“ от ЗОП - „изпълнение или проектиране и изпълнение на строеж“.
Строителството включва укрепителни и противоерозионни мероприятия на прилежащ терен, намиращ се на територията на Дом за възрастни с умствена изостаналост – селище качулка, община Сливен – свлачище SLV 20.07613-09. Строежът е първа категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „ж“ от ЗУТ и чл. 2, ал. 7 от Наредба 1/30.07.2003г. за номенклатурата и видовете строежи.
Свлачището е регистрирано през 2010 г., когато е установено свличане на земни маси по северозападния скат над единствения път към селището. Прилежащия на укрепване участък обхваща терен с площ приблизително 850 м2 и периметър 145 м. Възстановяването на нарушеният терен ще доведе до предотвратяване на свлачищни процеси в следствие неблагоприятни въздействия, както и стабилизирането му и осигуряване на неговата цялост и нормална експлоатация на прилежащата ...
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
282937.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

терен, намиращ се на територията на Дом за възрастни с умствена изостаналост – селище качулка, община Сливен

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б.“б“ от ЗОП - „изпълнение или проектиране и изпълнение на строеж“.
Строителството включва укрепителни и противоерозионни мероприятия на прилежащ терен, намиращ се на територията на Дом за възрастни с умствена изостаналост – селище качулка, община Сливен – свлачище SLV 20.07613-09. Строежът е първа категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „ж“ от ЗУТ и чл. 2, ал. 7 от Наредба 1/30.07.2003г. за номенклатурата и видовете строежи.
Свлачището е регистрирано през 2010 г., когато е установено свличане на земни маси по северозападния скат над единствения път към селището. Прилежащия на укрепване участък обхваща терен с площ приблизително 850 м2 и периметър 145 м. Възстановяването на нарушеният терен ще доведе до предотвратяване на свлачищни процеси в следствие неблагоприятни въздействия, както и стабилизирането му и осигуряване на неговата цялост и нормална експлоатация на прилежащата инфраструктура.
На база изготвени Геоложки доклад и Геодезическо заснемане на засегнатия участък е установена необходимост от укрепване в участък от 50,0 м. по протежение на склона.
Мероприятията включват преоткосиране на терена и затежняване петата на откоса със стабилизираща конструкция от фабрични габиони, произведени от хексагонална двойно усукана телена мрежа, с усилен лицев панел, с висока степен на антикорозионна защита и преоткосиране на терена над конструкцията с наклон около 26° .
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство – “Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    25
По част строителство – „Управление на критични точки“ (УКТ)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
282937.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма "Околна среда" 2014-2020 по проект BG16M1OP002-4.003-0012-С01 „Укрепване свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище К

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда.; строежи от І-ва категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „ж“ от ЗУТ - съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице се посочва еквивалентна регистрация, допускаща съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква А, т. 1).
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Всеки участник следва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва: четвърта група, първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ.
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква Б, т. 5).
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1. Всеки участник следва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва: четвърта група, първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Всеки Участник следва да е изпълнил поне 1 (едно) строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, както следва:
Забележка: Под строителство, „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по: изкопни работи – 1000 м3; доставка и монтаж на синтетична рогозка с вградена армировка – 900 м2; доставка и монтаж на фабрични габиони – 148; доставка и монтаж на канавка от готови бетонови елементи – 60 м; доставка и монтаж на ревизионна шахта – 3 бр.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ РАЗДЕЛИ В ЕЕДОП.
2. Всеки Участник следва да разполага с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит, а именно:
2.1.Технически ръководител на обекта с квалификация и умения: да притежава средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалент, или висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект“ или еквивалентна специалност, съгласно чл. 163а от ЗУТ.
2.2.Инженер „Строителен конструктор“ с квалификация и умения: висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна.
2.3.Инженер по част „Геодезия“ с квалификация и умения: висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквивалентна.
2.4.Експерт „Контрол по качеството“ с квалификация и умения: да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
2.5.Координатор/специалист по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да има валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
За доказване на изискването по т. 2 участникът следва да попълни членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, образованието и професионалния опит на лицата, в приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 6,буква „б”).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката включително и доказателства за минимални изисквания.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
Продължава в Раздел VI "Допълнителна информация".


1.Всеки Участник следва да е изпълнил поне 1 (едно) строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, както следва:
Забележка: Под строителство, „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по: изкопни работи – 1000 м3; доставка и монтаж на синтетична рогозка с вградена армировка – 900 м2; доставка и монтаж на фабрични габиони – 148; доставка и монтаж на канавка от готови бетонови елементи – 60 м; доставка и монтаж на ревизионна шахта – 3 бр.
2. Всеки Участник следва да разполага с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит, а именно:
2.1.Технически ръководител на обекта с квалификация и умения: да притежава средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалент, или висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект“ или еквивалентна специалност, съгласно чл. 163а от ЗУТ.
2.2.Инженер „Строителен конструктор“ с квалификация и умения: висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна.
2.3.Инженер по част „Геодезия“ с квалификация и умения: висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквивалентна.
2.4.Експерт „Контрол по качеството“ с квалификация и умения: да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
2.5.Координатор/специалист по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да има валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за обществена поръчка.За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл. 101,ал.11 от ЗОП, обст. по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС и обст. по чл. 69 от ЗПКОНПИ.Гаранц. за изп. на договора е в размер на 5% от стойността на договора на общ. поръчка,без включен ДДС.Условията,размера и начина на плащане са посочени в раздел IX от докум. за общ. поръчка.Възложителят сключва писмен договор за общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Докум. се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 17, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3 Технически и професионални възможности: Допълнителни условия за приложимите случаи.
1. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2. Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
3. За обществената поръчка Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, и техническите способности и професионалната компетентност.
4. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
5. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6. Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т. 5.
7. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т. 3 и т. 5. В приложимите случаи по т. 3 ? т. 7 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП.
8. Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от обществената поръчка, който ще изпълняват.
9. Преди сключването на договор за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид.
Последната актуализация на информационна система на ЕК за еЕЕДОП е към 29.11.2017 г. и в нея не е предвидена възможност да се посочи процедура, различна от тези, по европейските директиви, поради което Участниците използват ЕЕДОП във формат WORD, който е приложен към настоящата документация. ЕЕДОП следва да се попълни подпише с електронен подпис и да се приложени на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва