Деловодна информация
00983
023-1191 27/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2018 (дд/мм/гггг)
00983-2018-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/server.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов 000083633
ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Марианка Арабаджиева-Деловодство +359 52677040
office_mu@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране и изграждане на Комуникационно-технически център за осигуряване информационната сигурност на Медицински Университет „Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна“ 2018-052
71321000      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка е включено проектиране и изграждане на Комуникационно-технически център (КТЦ) с цел създаване на съвременна инфраструктура за надеждна работа на информационното и комуникационно оборудване, модернизация на основните и спомагателните технически системи, с оглед създаването на съвременен Център за експлоатация, управление и поддръжка на Интегрирана информационна система и създаване на оптимални условия за подобряване на функционирането, сигурността, управлението и наблюдението на информационните и комуникационни системи, обслужващи нуждите на Медицински университет - Варна.КТЦ трябва да е изграден на база 7 (седем) броя сървърни шкафа с размери 600 х 1000 х 2000 мм. и 1 (един) брой мрежови шкаф с размери 800 х 1000 х 2000 мм. Мрежовият шкаф е наличен и не е предмет на доставка по настоящата поръчка, но следва да се включи в проектирането и изграждането на центъра.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
413500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
51111100      
51700000      
42512000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. Марин Дринов 55

В предмета на настоящата обществена поръчка е включено проектиране и изграждане на Комуникационно-технически център (КТЦ) с цел създаване на съвременна инфраструктура за надеждна работа на информационното и комуникационно оборудване, модернизация на основните и спомагателните технически системи, с оглед създаването на съвременен Център за експлоатация, управление и поддръжка на Интегрирана информационна система и създадаване на оптимални условия за подобряване на функционирането, сигурността, управлението и наблюдението на информационните и комуникационни системи, обслужващи нуждите на Медицински университет - Варна.
КТЦ трябва да е изграден на база 7 (седем) броя сървърни шкафа с размери 600 х 1000 х 2000 мм. и 1 (един) брой мрежови шкаф с размери 800 х 1000 х 2000 мм.
Мрежовият шкаф е наличен и не е предмет на доставка по настоящата поръчка, но следва да се включи в проектирането и изграждането на центъра.
Предметът на поръчката включва изпълнение на следните задачи и дейности:
- Проектиране и изграждане на система с метални скари, преминаващи над сървърните шкафове или захванати за тях, за улеснение и прегледност на положените кабели и тръбни трасета обслужващи охлаждащата система и изчислителна техника. Типовете кабели (захранващи, комуникационни, медни и комуникационни-оптични) трябва да бъдат отделени в различни скари с еднакво лесен достъп до тях.
- Проектиране и изпълнение на специализирано подово покритие, съгласно БДС EN 61340-4-1 (или еквивалент).
- Проектиране и изграждане на система за прецизна климатизация/охладителна система, оситуряваща климатизация, филтриране, вентилиране и поддържане на качеството на въздуха, осигуряващи ефективното функциониране на оборудването.
- Проектиране и изграждане на пожароизвестителна и газгасителна системи, гарантиращи защита на оборудването при пожар и външни въздействия.
- Проектиране и изграждане на резервирана електроразпределителна система, включваща захранване от две независими едно от друго токозахранващи устройства , резервирани от дизел генератор.
- Проектиране и изграждане на система за наблюдение параметрите на средата в и извън обема на шкафовете.
Подробно описание на изискванията на Възложителя към проектирането и изграждането на Комуникационно-техническия център са описани в Техническата спецификация (Приложение №1).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
413500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на обществената поръчка не е разделен в обособени позиции, тъй като предвид естеството ?, дейностите по предмета ? са организационно, функционално и технологично свързани и разделянето им би компрометирало цялостното изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на критерия.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има внедрена от акредитиран орган система за управление на качество по стандарт БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен стандарт) с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност/опит за изпълнение на поръчката, както следва:
- специалист центрове за данни;
- специалист Електро-слаботокови системи и системи за управление на сградни инсталации;
- специалист Отопление, вентилация и климатизация (ОВК);
- проектантски екип по следните части: част Електро, част ОВК, част Слаботокови; проектантският екип да бъде с пълна проектантска правоспособност.


За т.1 Изпълнението,независимо от датата на започването му,трябва да е приключило към датата на подаване на оферти по настоящата поръчка.Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема проектиране и/или изграждане на Комуникационно-технически център с минимум 4бр.сървърни шкафа.Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV,раздел В:Технически и професионални способности от ЕЕДОП,с посочване на стойност,дата,на която е приключило изпълнението,място,вид и обем.Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67,ал.5 и ал.6отЗОП-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка,придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което/ито съдържа/т стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.За т.2 Участникът трябва да притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за прилагане на системи за упр.на кач-то по стандартEN ISO9001:2008/2015(или еквивалентен стандарт)с обхват съотносим с предмета на поръчката,издаден на негово име,от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция„Българска служба за акредитация”или от друг нац.орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ.организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят ще приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.В случаите по предходното изречение,участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV,раздел Г Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление отЕЕДОП:Сертификати от независими органи,удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството.Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5иал.6-Заверено копие на вал.сертификат,удостоверяващ прилагането на система за управление на:качествотоБДС EN ISO 9001:2008/2015(или еквивалентен)с обхват съотносим с предмета на поръчката,издадени от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.т.3-специалист центрове за данни-1лице с минимална образователно-квалификационна степен„бакалавър“в областта на информационни технологии,компютърни системи и технологии,информатика,технически науки или еквивалентна,притежаващо TIER сертификат за работа с Информационни центрове или еквивалент,най-малко 3години професионален опит в изграждането на Информационни центрове,опит на подобна позиция в реализацията на поне 1проект за изграждане или модернизация на Информационни центрове;- специалист Електро-слаботокови системи и системи за управление на сградни инсталации–1лице с образователно-квалификационна степен„бакалавър“,най-малко 3години общ професионален опит,опит в реализацията на най-малко 1успешно завършен проект,в който са включени дейности по изграждане на слаботокови системи и/или управление на сградни инсталации;специалист ОВК(Отопление, вентилация и климатизация)-1лице с най-малко 3години общ професионален опит,опит в реализацията на най-малко1успешно завършен проект,в който са включени дейности по изграждане на системи за климатизация на Информационни центрове с мин.4 бр.сървърни шкафа.- проектантски екип по следните части: част Електро, част ОВК,част Слаботокови;проектантският екип да бъде с пълна проектантска правоспособност.продължава в VI.3...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността му. Формата на гаранцията е по избор на участника:• парична сума – платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна: Банка ДСК ЕАД, клон Варна, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 - в лева.• банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. "Марин Дринов" №55 - Ректорат

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Съгласно чл. 107 от ЗОП, Възложителят ще отстранява от процедурата участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.При използване на чужд капацитет се представя ЕЕДОП, надлежно попълнен и подписан от лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП, за всяко от третите лица. В тези случаи в ЕЕДОП се посочва информацията, изисквана съгласно част ІІ - раздел А и Б, попълва се част ІІІ: „Основания за изключване“ и част ІV „Критерии за подбор“ само по отношение на ресурса, който се предоставя за използване.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални док-ти, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл.55, ал.1, т. 1 или т. 4 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и обстоятелствата по чл.69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Офертата, както и цялата кореспонденция и всички док-ти, свързани с обществената поръчка и разменени между участника и Възложителя трябва да са на български език. Приложените документи, представени от участника могат да бъдат на друг език, но трябва да са придружени с точен превод на езика на документацията за участие по отношение на относимите към офертата части. В този случай за нуждите на тълкуването на офертата, преводът ще е с предимство.При изпълнение на обществената поръчка Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, и които са приложими към предмета на поръчката.В документацията за участие е посочено от къде участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката...продължение от III.1.3)Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.Документите за доказване на съответствие с критерия за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в съответствие с поставения критерий за подбор и изискванията на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва