Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-3127 23/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/11/2018 (дд/мм/гггг)
00692-2018-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Тодорова +359 29759011
otdel.opd@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на покрив, изграждане на топлоизолация по фасадите и вертикална планировка на сградата на Отделение по диализно лечение при УМБАЛ "Света Анна - София" АД
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е ремонт на покрив, изграждане на топлоизолация по фасадите и вертикална планировка на сградата на Отделение по диализно лечение при УМБАЛ "Света Анна - София" АД. Подробно описание на строително-ремонтните дейности по вид, количество и обем е представено в техническото задание, изготвено от Възложителя, и приложено към документацията за участие в процедурата. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническото задание и изискванията, посочени към документацията, изготвена от Възложителя.Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като стартирането на изпълнението е обусловено от подаването на писмена заявка от Възложителя, в зависимост от наличието на осигурено финансиране. Възложителят няма задължение за подаване на заявката за срока на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
81759.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Отделение по диализно лечение при УМБАЛ "Света Анна - София" АД

Предмет на обществената поръчка е ремонт на покрив, изграждане на топлоизолация по фасадите и вертикална планировка на сградата на Отделение по диализно лечение при УМБАЛ "Света Анна - София" АД.
Подробно описание на строително-ремонтните дейности по вид, количество и обем е представено в техническото задание, изготвено от Възложителя, и приложено към документацията за участие в процедурата.
Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническото задание и изискванията, посочени към документацията, изготвена от Възложителя.
Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като стартирането на изпълнението е обусловено от подаването на писмена заявка от Възложителя, в зависимост от наличието на осигурено финансиране. Възложителят няма задължение за подаване на заявката за срока на договора. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника в календарни дни, но не може да бъде по-дълъг от 50 календарни дни, считано от датата на даване фронт за работа – Акт Образец №2. Участието е комплексно, като задължително се покриват всички дейности, заложени в техническото задание. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката и не се допуска представяне на варианти. Цената е крайна, с включени труд и материали.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
81759.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената в т.II.2.7 продължителност на поръчката обхваща единствено периода, в който Възложителят може да заяви стартирането на изпълнението на поръчката. Продължителността на самото изпълнение зависи от предложенията на участниците, като не може да бъде по-дълга от 30 календарни дни, считано от датата на даване фронт за работа – Акт Образец №2.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка през последните 5 години от датата на подаване на офертата. За доказване на изискването е необходимо представяне на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Под сходен предмет Възложителят ще има предвид извършване на строително-ремонтни дейности.
2. Списък на техническите лица, включени в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строително-ремонтните работи с посочване на образованието и професионалната им квалификация. В инженерно-техническия състав на участника за изпълнение на поръчката следва да бъдат включени задължително следните специалисти:
- Технически ръководител (строителен инженер или строителен техник)
- Отговорник по контрол на качеството
- Координатор по безопасност и здраве
3. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите
За доказване на изискването е необходимо представяне на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на Камарата на строителите.
4. Всеки участник трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, като лице, изпълняващо строителна дейност, в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (ПМС № 38 от 24.02.2004 г.). За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. За доказване на изискването участниците следва да представят доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, валидна за срока за изпълнение на поръчката.
5. Участниците в процедурата следва да прилагат внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 (или еквивалент) или EN ISO 9001:2015 (или еквивалент), с обхват в областта на строителството.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Място на изпълнение: гр. София ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” №1, Отделение по диализно лечение при УМБАЛ "Света Анна - София" АД
2.Срокът за изпълнение на поръчката е не по-дълъг от 50 календарни дни, считано от датата на даване фронт за работа – Акт Образец №2.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

УМБАЛ „Света Анна” – София АД, Ул. "Димитър Моллов" №1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва