Деловодна информация
00110Община Тервел
792 23/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00110-2018-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS37.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на уличната настилка след извършена рехабилитация на клонове и участъци от водопроводната мрежа в селата Нова Камена, Зърнево и Безмер в Община Тервел по три обособени позиции.
45233220      
Строителство

Чрез изпълнение на настоящата обществена поръчка ще се направи технологично фрезоване на старата настилка за достигане на проектните нива и ще се положат два пласта асфалт, след което ще се направи необходимата хоризонтална и вертикална маркировка.При изпълнение на предшестваща обществена поръчка ще бъде рехабилитирана водопроводната мрежа под участъците, които ще бъдат асфалтирани с цел възстановяване на уличната настилка.Дейностите по възстановяване на уличната настилка на улиците са предмет на технически проект, общ по отношение на дейностите по ВиК инфраструктурата и пътната настилка на улиците.Проектните решения са дадени в съответните части на техническия проект – „Водоснабдяване“ за обществената поръчка за рехабилитация на участъци от водопреносната мрежа и „Пътна“ – за обществената поръчка за възстановяване на уличната настилка (настоящата обществена поръчка).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1922314.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Възстановяване на уличната настилка по ул."Втора" и "Шеста" в с.Нова Камена 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Нова Камена, община Тервел

Ще се възстанови 8 385 кв. м. улична настилка с два пласта сфалтобетон(порьозен и плътен), всеки с дебелина от по 4 см.Предварително ще се извърши фрезоване на настилката, а след полагане на асфалта, ще се изгради вертикална и хоризонтална маркировка.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
369425.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014 - 2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.

II.2) Описание 1

Възстановяване на уличната настилка по ул."Втора" и "Трета" в с.Зърнево 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Зърнево, общ.Тервел

Ще положат общо 6490,62 т. асфалтобетон (порьозен и плътен), всеки с дебелина по 4 см., като предварително ще се извърши подготовка чрез студено и технологично фрезоване, ще се ремонтира основата от трошен камък.40519 кв. м. битумен разлив ще бъде положен за връзка между повърхностите.След асфалтирането ще се постави вертикална и хоризонтална маркировка.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1223583.27      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014-2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.

II.2) Описание 1

Възстановяване на уличната настилка по ул."Трета" в с.Безмер 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Безмер, Община Тервел

Ще се подготви трасето , в което ще се работи по рехабилитация на водопровода чрез фрезоване на настилката и разваляне на основата от трошен камък, а след приключване на работите по водопровода ще се направи засипване на изкопа с трошен камък и ще се извърши възстановяване на 5860 кв.м. асфалтова настилка с порьозен и плътен асфалтобетон (порьозният с дебелина от 5 см., а плътният - от 4 см.)
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
329306.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014-2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий № 1 за подбор, отнасящ се до годността /правоспособността/ за упражняване на професионална дейност на участниците:
Изисквано минимално ниво: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за:
1) Втора група, четвърта категория строежи или по-висока (съгласно чл.137 Закон за устройство на територията - ЗУТ, чл.5 Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя - ПРВВЦПРС и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности и за:
2) Четвърта група, трета категория строежи или по-висока (съгласно чл.137 Закон за устройство на територията - ЗУТ, чл.5 Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя - ПРВВЦПРС и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
Критерий за подбор № 1 се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител (и когато е чуждестранно лице) представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 1, както следва: Удостоверение/я за вписване в ЦПРС и талон/и за валидност към него. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни http://register.ksb.bg.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий № 2 за подбор, отнасящ се до икономическото и финансовото състояние на участниците:Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, в която попада обектът, чието изпълнение се възлага с настоящата поръчка.

Изисквано минимално ниво: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.3 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител е в размер на 200 000 лв.
Критерий за подбор № 2 се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 2, както следва: документ, доказващ наличието на застраховка "Професионална отговорност". Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий № 3 за подбор,отнасящ се до технически и професионални способности на участниците:Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За Критерий № 3:При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности по Критерий № 3 се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на чуждестранни лица,те могат да удостоверят съответствието си със съответния критерий за подбор посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности по Критерий № 3 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За Критерий № 4:Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
В случай на обединение, изискването за съответствие по Критерий № 4 се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване по Критерий № 4 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на чуждестранни лица,те могат да удостоверят съответствието си със съответния критерий за подбор посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Критерий № 4 за подбор,отнасящ се до технически и професионални способности на участниците:Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството.


За Критерий № 3: Уч-кът, през посл. 5 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне 1 обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.Под строителство,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка сл. да се разбира строителство за рехабилитация/реконструкция/основен ремонт или изграждане на улици и/или пътища с площ на асфалтовата настилка най-малко 5 000 кв.м.Критерий № 3 се прилага кумулативно, т.е. ако участникът е подал оферта за една ОП, той трябва да е изпълнил сходно строителство в обем от най-малко 5 000 кв.м., в случай, че участва за две ОП – 10 000 кв.м., а тогава, когато участва за всичките три ОП, сходното изпълнено строителство трябва да е в обем от 15 000 кв.м.Документи, с които ще се доказва съответствието на участника с критериите за подбор:Преди сключването на договора за възлагане участника, определен за изпълнител, тр.да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 3: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
За Критерий № 4:Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на обособената позиция, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Иа „БСА” или от друг национален орган, който е страна по МСВПЕОА за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акр-я на органи за оценяване на съответствието (за всички позиции).Критерий № 4 се прилага за вс. участник, независимо от това за коя и за колко от ОП в поръчката той подава оферта/и.Документи, с които ще се доказва съответствието :Преди сключването на договора за възлагане избраният уч-к представя Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА” или от друг НО, който е страна по МСВПЕОА за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва на части, както следва:1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80% (осемдесет процента) от стойността на договора и 2.ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ - в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на Протокол обр.15 - констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, придружен със строителни книжа по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА е в размер на 3% (три на сто) от стойността на всеки конкретен договор, без ДДС.Представя се в избрана от изпълнителя форма.В случай на банкова гаранция или застраховка , последните трябва да са със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Общинска администрация Тервел, зала 201

Лица по чл.54, ал.2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба пред Комисия за защита на конкуренцията срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва