Деловодна информация
01073
12-01-67 23/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/11/2018 (дд/мм/гггг)
01073-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мъглиж 000817867
пл.Трети март №32
гр.Мъглиж BG344 6180 България
З.Светославова +359 43213301
ob_maglizh@mail.bg +359 43212255

Интернет адрес/и

http://www.maglizh.com/

https://maglizh.bg/page/obshtestveni-porachki-64-1.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://maglizh.bg/page/vazlagane_na_obshtestvena_porachka_za_dostavka_chrez_otkrita_protcedura_po_zop_s_predmet_dostavka_na-1366-1.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Детските градина на територията на Община Мъглиж, Област Стара Загора
15800000      
Доставки

Доставка на необходимите хранителни продукти франко складовите бази на обектите: ДГ „Камбанка” – гр. Мъглиж, ДГ „Детелина” – с. Дъбово, ДГ „Първи юни” с.Ягода – филиал с. Юлиево, ДГ „Здравец” – с. Ветрен, които следва да отговарят на посочените в техническата спецификация нормативни изисквания. Количествата на доставките на хранителните продукти за нуждите на детските заведения на територията на община Мъглиж ще се извършва с предварително направени писмени заявки от Възложителя до Изпълнителя. Вида хранителни продукти и тяхното прогнозно количество за срок от 5 години е посочено в техническата спецификация, достъпна в профила на купувача на община Мъглиж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
571208.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

франко складовите бази на обектите: ДГ „Камбанка” – гр. Мъглиж, ДГ „Детелина” – с. Дъбово, ДГ „Първи юни” с.Ягода – филиал с. Юлиево, ДГ „Здравец” – с. Ветрен

Доставка на необходимите хранителни продукти франко складовите бази на обектите: ДГ „Камбанка” – гр. Мъглиж, ДГ „Детелина” – с. Дъбово, ДГ „Първи юни” с.Ягода – филиал с. Юлиево, ДГ „Здравец” – с. Ветрен, които следва да отговарят на посочените в техническата спецификация нормативни изисквания. Количествата на доставките на хранителните продукти за нуждите на детските заведения на територията на община Мъглиж ще се извършва с предварително направени писмени заявки от Възложителя до Изпълнителя. Вида хранителни продукти и тяхното прогнозно количество за срок от 5 години е посочено в техническата спецификация, достъпна в профила на купувача на община Мъглиж.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
571208.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се поставят
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставят

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП – следва да се попълни информация за МПС /вид, марка и модел/, собственик на МПС, данни за удостоверението за регистрация на транспортно средство /номер, дата, издател, обхват на хранителните продукти/.
Избраният изпълнител представя Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката /Образец към документацията/.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Декларацията” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнението на критерия за подбор.
2.Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП – следва да се попълни информация за: данни за обекта, собственик на обекта, данни за удостоверението по чл.12 от Закона за храните /номер, дата, издател, обхват на хранителните продукти, лице, на което е издадено/.
Избраният изпълнител представя Декларация за обекта за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, който ще бъде използван за изпълнение на поръчката /Образец към документацията/.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Декларацията” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнението на критерия за подбор.
3.Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството” от ЕЕДОП.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по доставка на хранителни продукти и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.
Т.е. само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално дейностите по доставка на хранителни продукти, представят валиден сертификат или еквивалентен.
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват производство на хранителни продукти и/или доставка на хранителни продукти и/или търговия на едро с храни или еквивалент.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
4.Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството” от ЕЕДОП.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по доставка на хранителни продукти и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.
Т.е. само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално дейностите по доставка на хранителни продукти, представят валиден сертификат или еквивалентен.
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалентен с обхват производство на хранителни продукти и/или доставка на хранителни продукти и/или търговия на едро с храни или еквивалент.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Повече информация се съдържа в документацията за участие.


1. Участникът да разполага с технически изправно оборудване за изпълнение на поръчката в минимално изискуем обем, както следва: 2 /две/ регистрирани и технически изправни моторни превозни средства за извършване на доставките, предмет на поръчката, притежаващи валидни удостоверения за регистрация на транспортно средство за превоз на храни от животинки произход, с обхват видовете хранителни продукти по групи от животински произход, обект на поръчката, издадени от съответния компетентен орган.
2. Участникът да разполага с минимално изискуемия обект за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, както следва: 1 /един/ собствен или нает обект за производство, съхранение и/или търговия с храни от животински и неживотински произход, притежаващ валидно удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден на името на участника от съответния компетентен орган по местонахождение на обекта, с обхват видовете хранителни продукти по групи, обект на поръчката.
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „производство на хранителни продукти и/или доставка на хранителни продукти и/или търговия на едро с храни“ или еквивалент.
4. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалент, с предметен обхват „производство на хранителни продукти и/или доставка на хранителни продукти и/или търговия на едро с храни“ или еквивалент.
Повече информация се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача на община Мъглиж.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в административната сграда на община Мъглиж, гр.Мъглиж, пл."Трети март" №32

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществената поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъветсно поведение от негова страна.
Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % /три на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Мъглиж:
Банка ДСК;
IBAN: BG82 STSA 9300 3300 3885 00;
BIC: STSA BGSF.
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Oпределеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Условията за предоставяне на гаранцията за изпълнение, както и условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
Специфични национални основания за отстраняване, които не произтичат от чл. 57, § 1 от Директива 2014/24/ЕС, а са предвидени само в националното законодателство и имат характер на национални основания за изключване:
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта.В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Основанията по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Основанията по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ.Специфично национално основание за остраняване е и: който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпления, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ.Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност. Възложителят прилага към участниците задължителните основания за отстраняване съгласно чл.54 от ЗОП. Офертите следва да се представят до срока за представяне, посочен в обявлението в деловодството на община Мъглиж на адрес: гр.Мъглиж, пл.Трети март №32.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Мъглиж.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва