Деловодна информация
00515
17848 23/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00515-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителен директор на Изпълнителна агенция Военни клубове и военно-почивно дело 129008829
бул. Цар Освободител №7
София BG411 1000 България
Надя Петрова +359 29221767
n_petrova@militaryclubs.bg +359 29810731

Интернет адрес/и

www.militaryclubs.bg

http://militaryclubs.bg/node/24


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://militaryclubs.bg/node/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонтни дейности на хотелската част на Военноморски клуб – Варна”
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни дейности на хотелската част на Военноморски клуб – Варна”, подробно описани по вид и количество ремонтни дейности в Техническата спецификация - Приложение №1 към документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
339591.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. Владислав Варненчик

Извършване на ремонтни дейности на хотелската част на Военноморски клуб – Варна, съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
339591.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3 , буква "в" от ЗУТ и за строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4 , буква "е" от ЗУТ и да притежават удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2016г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнението на строежи трета категория.
На етапа на подаване на оферти, участниците декларират това изискване чрез попълване на раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор на ЕЕДОП.
За доказване на това обстоятелство преди сключване на договор за възлагане на поръчка, участниците представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Участника, за строежи по чл.137, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗУТ и чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "е" от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години (в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си).
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на порчъката, ще се приема оборота от изпълнение на СМР/СРР на сгради .


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в размер на 679 183,00 (шестстотин седемдесет и девет хиляди сто седемдесет и три) лева без включен ДДС, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години (в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си).
На етапа на подаване на оферти, участниците декларират това изискване чрез попълване на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор на ЕЕДОП.
За доказване на това обстоятелство преди сключване на договор за възлагане на поръчка, участниците представя заверено копие на годишните финансови отчети или техните съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/2015 и/или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
3.Участниците следва да прилагат система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001: 2004 /2015 и/или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
Поставените изисквания по т.2 и т.3 се доказват със заверени копия на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 и система за управление на околната среда EN ISO 14001 или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Под „идентични или сходни дейности“ следва да се разбират изграждане/ремонт на СМР/СРР на сгради.


Минимално изискване: Участниците следва да са изпълнили минимум следните дейности: изкърпване на вътрешни мазилки и боядисване на стени и тавани – минимум 2400 м2; подмяна на сградна водопроводна и канализационна инсталация – минимум 370 м; подмяна на фасадна дограма – минмум 100 м2
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП (списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания), които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Освободител № 7

Получените офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят открива обществената поръчка на основание чл. 114 от ЗОП, под условие – клауза за отложено изпълнение. Възложеният договор по настоящата обществена поръчка може да бъде прекратен от всяка от страните, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, при положение, че Възложителя не е осигурил финансиране.
В случай на осигурено финансиране: аванс в размер на 50 % от общата стойност на договора, с включен ДДС, за което ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция, обезпечаваща пълният размер на отпуснатия аванс и фактура (оригинал). 50 % от общата стойност на договора, се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактурата за изпълненение на договора, приет с Акт обр.15, Протокол обр. 19 и сметка обр. 22.
Договорът за обществената поръчка се сключва с участника, определен за изпълнител, при условие че при подписване на договора определеният за изпълнител: изпълни задълженията си по чл.67, ал.6 и представи гаранция за изпълнение на договора в размер на на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва