Деловодна информация
01026
15-14-125 22/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
01026-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-46/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-46/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по седем обособени позиции”
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по седем обособени позиции”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
120800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1: Хляб и хлебни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър, ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър, с. Д. Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 1: Хляб и хлебни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър, ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
12900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 2: Мляко, Млечни продукти и яйца за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър, гр. Искър и с. Долни Луковит.

Мляко, Млечни продукти и яйца за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър
Критериите по-долу
 
ДА срок за реагиране при необходимост от подмяна на продукт    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
19700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 3: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненс 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър, с. Долни Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 3: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър;
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
18800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 4: Варива, подправки и други хранителни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър, ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смир 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15870000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър с. Долни Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 4: Варива, подправки и други хранителни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
7800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 5: Плодове и зеленчуци за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Иск 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър, с. Долни Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 5: Плодове и зеленчуци за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 6: Консерви и други хранителни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо См 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър, с. Долни Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 6: Консерви и други хранителни продукти за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт “    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
11200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на хранителни продукти за осигуряване на топъл обяд и училищен плод в Община Искър за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, ДСП гр. Искър и СУ "Хр. Смир 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Искър - гр. Искър , с. Долни Луковит.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по обособени позиции” както следва:
Обособена позиция 7: Доставка на хранителни продукти за осигуряване на топъл обяд и училищен плод в Община Искър за нуждите на ДГ “Мара Балева” гр. Искър ДГ „Щастливо детство” с. Д. Луковит, Домашен социален патронаж гр. Искър и СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за реагиране, при необходимост от подмяна на продукт    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
41900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Осигуряване на топъл обяд в Община Искър - 2016" и схема „Училищен плод”.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят поставя минимално изискване за годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност и за технически и професионалните способности:
1. Участникът следва да притежава Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, от което да е видно, че има право да търгува с хранителните продукти по обособената позиция, за която участва.
Изискването се доказва, както следва:
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с критериите за подбор чрез попълване на част IV: Критерии за подбор, Раздел А на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, съответствието с изискването се доказва с декларация, съдържаща описание на обекта, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, от който се извършва дейността, както и заверено копие на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, издадено от съответната областната дирекция по безопасност на храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка Възложителят не поставя минимално изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка (изискуеми документи и минимални изисквания):
1. Участникът трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство и търговия с храни съгласно чл. 12 на Закона за храните с вписани всички групи храни от техническата спецификация за съответната обособена позиция, с приложено удостоверение/я за регистрация по Закона за храните от съответната ОДБХ, необходима за обособената позиция, за която участника подава оферта.
2. Участникът следва да разполага с минимум 1 (един) брой специализирано транспортно средство, регистрирани в ОДБХ или от органа, който ги е издал и отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти за цялостно изпълнение на поръчката. Транспортните средства със специално предназначение трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различните групи храни необходими за обособената позиция за която участника подава оферта.


По точка 1. Изискването се доказва, както следва: При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с представяне на списък на обекта/ите за производство и/или търговия, с които участникът разполага в едно с удостоверение/я за регистрация по чл.12 от Закона за храните и доказателства за правното основание за ползването им.
По точка 2 .Изискването се доказва с представяне на: При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В от ЕЕДОП.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с представяне на списък на транспортните средства, с които разполага участникът, за изпълнение на поръчката и заверено копие от Удостоверение за регистрация на транспортното средство, издадено от съответните компетентни органи: ОДБХ/БАБХ (или еквивалентно) за превоз на група храни, съответни на хранителните продукти от обособената позиция, за която се участва.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания !
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър, община Искър, област Плевен, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО!!! Съглано чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки, считано от 01.04.2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ се предоставя задължително в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП жалбата се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 - срещу решението за откриване напроцедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва