Деловодна информация
00237
1200-623 21/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/11/2018 (дд/мм/гггг)
00237-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аксаково 000093385
ул. Г. Петлешев, №58б
Аксаково BG331 9154 България
Ирина Добрева +359 52762157
d_pravna@aksakovo.net +359 52762157

Интернет адрес/и

www.aksakovo.net

http://aksakovo.net/proc/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=251
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение СМР на обект: „Основен ремонт, реконструкция и естетизиране на достъпна селищна среда в обществените територии в централната част на гр. Игнатиево - етап 1“
45211360      
Строителство

Проектът представлява инвестиция във физич. и жизнена среда на гр. Игнатиево. Дейностите по проекта са насочени към реконструкция, естетизация и модернизация на градските пространства и осигуряване на достъпна среда. Реализирането им ще допринесе за повишаване качеството на живот, осигуряване на достъп до основни услуги на населението, подобряване на еколог. среда и развитие на населеното място. Проектът е ориентиран към задоволяване нуждите и потребностите на целевите групи - населението на гр. Игнатиево, както и на посетителите, гостите и туристите в региона; Резултатите от изпълнението му ще спомогнат и за повишаване на инвестиц. атрактивност и подпомагане балансираното икономич. развитие на града и региона и ще имат благоприятен соц. ефект; Предвидените интервенции, чрез които ще бъдат постигнати целите, включват: реконстр. и рехабилит. на съществуващата улична мрежа, зони за общ. отдих, включ. градско обзавеждане и озеленяване; Продължава в Раздел VІ.3) "Допълн. информация".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
335000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Централната градска част на гр. Игнатиево, общ. Аксаково.

Дейност I: „Изготвяне на проект по всички части във Фаза: „Идеен проект“ на Инвестиционния проект за зоната, находяща се между ул. „Слави Дойчев“ от ОТ68 до ОТ132, ул. „Плиска“ от ОТ67 до ОТ23 и ул. „Побити камъни“ от ОТ131 до ОТ63, имоти общинска собственост: УПИ VІІІза озеленяване кв. 25; УПИ Хкметство кв.25; УПИ ХХХVІІза озеленяване и мемор. обект кв. 7, включително с реконструкцията на включената в тези граници улична мрежа“. Дейност II: „Изготвяне на проект по всички части във Фаза: „Технически проект“ на Инвестициония проект, за зоната пред и в страни на Сградата на Кметство гр. Игнатиево в карето на имот общинска собственост УПИ VІІІза озеленяване кв. 25, находящ се между ул. „Слави Дойчев“ и ул. „Плиска“, включително с реконструкцията на съседните му улични тротоари“, включващ два подобекта: Подобект 1: „Основен ремонт, реконструкция и естетизиране на достъпна селищна среда в УПИ VІІІ за озеленяване, кв.25 гр. Игнатиево“. Изпълнителят следва да осигури изготвяне на проектна документация по части: „Геодезия“, „Ландшафтно строителство и озеленяване“, „Конструктивна“, „ВиК“, „Електро“, „Телекомуникационна“, „ПБЗ“ и „ПБ“, в съответствие с дадената виза за проектиране от Главния архитект на Община Аксаково и действащите нормативни документи. Подобект 2: „Основен ремонт и реконструкция на част от ул. „Слави Дойчев“ от ОТ68 до ОТ67 и ул. „Плиска“ от ОТ67 до ОТ23 в гр. Игнатиево“. Изпълнителят следва да осигури изготвяне на проектна документация по части: „Геодезия“, „Пътна“, „Организация на движението“, „Конструктивна“, „Електро“, „Телекомуникационна“, „Озеленяване“, „ПБЗ“ и „ПБ“, в съответствие с дадената виза за проектиране от Главния архитект на Община Аксаково и действащите нормативни документи.
Дейност III: „Строително-монтажни дейности за изпълнение на одобрения Техническия проект, изготвен в дейност II по всичките му части“. Следва да бъдат изпълнени всички видове СМР по съответните части, предвидени в обхвата, така както е определен в „Техническата спецификация”, в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково. Изпълнителят следва да осигури осъществяване на авторски надзор по време на строителството от лицата, изготвили проектната документация по всички части на инвестиционния проект.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
335000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок Д-ст I-не по–дълъг от 45 кал.дни от датата на подп. на п-л за пред. на изх. данни-до пред. на изготв. проект. док-я в пъл. обем. Срок Д-ст II-не по–дълъг от 75 кал.дни от датата на подп. на п-л за пред. на изх. данни-до пред. на изготв. проект. док-я в пъл.обем.Срок Д-стIII-не по–дълъг от 90 кал.дни от датата на подп. на прот. за откр. на стр. площ. до съст. на конст. акт за уст. годн. на стр
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от от IV-та група, III-та или по-висока категория, съгласно Закона за камарата на строителите или да притежава еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
За доказване на съответствието с изискването Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП): информация за обстоятелствата по отношение на наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи (IV-та група, III-та или по-висока категория), съгласно Закона за камарата на строителите и посочва линк към интернет-страницата на която тази информация е достъпна, а участниците, чуждестранни лица: информация за наличие на еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ А: ГОДНОСТ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице или обединение от такива лица, преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документ с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, вкл. че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВОТО СЪСТОЯНИЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
? Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството, съгл. чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на обекта, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен/ документ /в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни/.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава и да поддържа за целия срок на договора за възлагане на обществената поръчка валидна професионална застраховка съгл. чл. 171 и чл. 171а от ЗУТ или съответен валиден аналогичен /еквивалентен/ документ. Минималната застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.), е както следва:
– проектиране за строежи трета категория – 100 000 лева;
– строителство за строежи трета категория – 200 000 лева.
Чуждестранните участници следва да притежават еквивалентна застраховка за професионална отговорност за вреди на участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 2004 г.). Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, Възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
- Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
3. Участникът следва да прилага системи или стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Валидни сертификати (еквиваленти) за съответствие на СУОС и СУК или други доказателства на еквивалентни мерки или стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство).
* Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
** Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
*** Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
**** Възложителят приема други подходящи доказателства за съответствие с изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката, когато участникът по независещи от него причини няма възможност да осигури сертификатите или няма възможност да ги получи в съответните срокове и при условие, че участникът докаже, че строителството отговаря на изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката.
***** Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ОБСТОЯТЕЛСТВОТО ОТНОСНО ПРИЛАГАНЕТО НА СИСТЕМИ ИЛИ СТАНДАРТИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО И ЗА ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ Г: СХЕМИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ, В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с тези на общ. поръчка.* Под „изпълнена дейност, сходна с предмета на общ. поръчка” следва да се разбира строителство, свързано с извършване на ново строителство и/или основен ремонт (реконструкция) и/или основно обновяване на обект от техническата инфраструктура–3-та или по-висока категория, който е въведен в експлоат. по съотв. ред, съгласно Нормат. уредба. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълн. д-сти.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: За изпълнение на строителството 1). Ръководител на екипа: образов.-квалификац. степен „магистър“ или еквив., профес. квал.„инженер“ или „ландшафтен архитект“ или еквив.; да е изпълн. функциите на Ръковод. или Зам.-ръководител на екип/проект в поне един завършен обект за ново строит. и/или модернизация и/или реконстр. съотв. на технич. инфраструктура или ландшафтно строит. по смисъла на ЗУТ или еквив. 2). Ключов експерт Контрол на качеството: образов.-квалифик. степен най-малко „бакалавър“ или еквив., профес. квалифик. „инженер“ или еквив.; да е изпълн. функциите на експерт Контрол на кач-вото в един завършен обект за ново строит. и/или модернизация и/или реконстр. на технич. инфрастр. или еквив. 3). Ключов експерт по Ландшафтно строит. и озеленяване: образов.-квалифик. степен най-малко „бакалавър“ или еквив., профес. квалифик. „ландшафтен архитект“ или еквив.; да е изпълн. функциите на експерт ландшафтно строит. и озеленяване в поне един завършен обект за ново строит. и/или модерн. и/или реконстр. на общ. озеленени площи по смисъла на ЗУТ или екв. (парк, градина, ул. озеленяване). 4). Ключов експерт Пътно строит.: образов. -квалифик. степен най-малко „бакалавър“ или еквив., профес. квалифик. „строит. инженер“, специалн. „Трансп. строит.“ или еквив.; да е изпълнявал функциите на експерт пътно строит. в поне един завършен обект за ново строит. и/или модернизация и/или реконстр. на трансп. инфрастр. по смисъла на ЗУТ или еквив. 5). Ключов експерт В и К: образов.-квалифик. степен най-малко „бакалавър“ или еквив., профес. квалифик. „строит. инженер“ или еквив.; да е изпълнявал функциите на експерт ВиК в един завършен обект за ново строит. и/или модернизация и/или реконстр. на градска инфрастр. по смисъла на ЗУТ или еквив. 6). Ключов експерт Електр. мрежи и съоръжения: образов.-квалифик. степен най-малко „бакалавър“, профес. квалифик. „електроинженер“, специалн. „Електроенерг. и електрообзав.“ или еквив.; да е изпълнявал функциите на експерт Ел.мрежи в един завършен обект за ново строит. и/или модерниз. и/или реконстр. на външни енергоснабд. мрежи и съоръжения по смисъла на ЗУТ или еквив. 7). Ключов експерт Геодезия: образов.-квалифик. степен най-малко „бакалавър“, профес. квалифик. „инженер геодезист“ или еквив.; да е изпълн. функциите на експерт по геодезия в поне един завършен обект за ново строит. и/или модерн. и/или реконстр. на технич. инфрастр. по смисъла на ЗУТ. Заб.: Под „завършен обект“ се разбира извършено ново строит. и/или модерниз. и/или реконстр., за което към датата на подаване на офертата има документ, удостов. доброто (без никакви забележки) изпълн., издаден от получателя или от компет. орган, или чрез посочване на публич. регистър, в който е публик. информация за изпълнен. За чуждестр. лица, Възложит. приема еквив. образов.-квалифик. степени и профес. квалифик.
За изпълнение на проектните дейности: участн. следва да разполага и с Проект. екип от Експерти - спец. с Пълна проект. правосп. по ЗКАИИП, по следните части: „Геодезия“ или еквив.; „Пътна“ или еквив.; „Орган. на движението“ или еквив.; „Ландшафтно строителство и озеленяване“ или еквив.; „В и К“ или еквив.; „Електр.“ или еквив.; „ПБЗ“ или еквив.; „ПБ“ или еквив.;„ПУСО“ или еквив. Продължава в Раздел VІ.3) "Допълн. информация".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Община Аксаково, заседателна зала, ет.2, адрес: гр. Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б

Получените оферти се отварят на публ.заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от Раздел ІІ.1.4) "Кратко описание": оформяне на зони за паркиране на МПС и места за спиране на общ. автомобилен транспорт с навеси за изчакване на пътниците в центр. градска част; въвеждане на енергоспест. улично и парково осветление; външно видеонаблюдение на центр. градска част; капково напояване на зелен. площи; достъпна архитект. среда, свързана с горните направления. Продълж. от Раздел ІІІ.1.3) "Технич. и профес. възможности/изисквано мин. ниво": Проектантите по част „Пожарна безоп.”, „План за безоп. и здраве” и част „План за управл. на строит. отпадъци“ следва да притежават съотв. удостов., изискващи се за този вид части от инвестиц. проект, а за участници чуждестр. лица – еквив. документ, съгласно законодат. на държавата, в която са установени. Заб.: Не се допуска ключов експерт да съвместява функциите на друг ключов експерт. Ключ. експерти трябва да бъдат на разположение за целия период на изпълнение на проекта. 3. Участникът следва да прилага сертифицирана Система за опазване на околната среда (СУОС), според изискванията на БДС EN ISO 14001:2015 (или еквив., или доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда) за дейност с обхват на сертификация, вкл. предмета на поръчката (проектиране и строителство). Участникът следва да прилага сертифиц. Система за управление на качеството (СУК), според изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 (или еквив., или доказателства за внедрени еквив. мерки за управление на на качеството) за дейност с обхват на сертификация, вкл. предмета на поръчката (проектиране и строителство).
Изисквания по отношение на личното състояние на участн.: За участн. в процед. следва да не са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Липсата или налич. на основ. за отстран., свързани с обстоят. по чл. 54, ал.1 от ЗОП се посочва чрез попълване на съотв. раздел на еЕЕДОП. Участ., за когото са налице накои от основ. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съотв. основания за отстраняване. Специфични национални основания за изключване: - Участн., следва да декл. липсата или налич. на влязла в сила присъда за престъпл. по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 260 НК;- -Участн., не следва да е свързано лице с други участници в наст. процед., съгл. чл. 101, ал. 11 ЗОП ; -За участн. не следва да e устан. с влязло в сила наказ. постановл., или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналог. задължения, установени с акт на компет. орган, съгл. законодат. на държавата, в която участн. е установен;- За участн. не следва да са налице обстоят. по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество; -За участн. не следва да са налице обст. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Други основ. за отстраняване - съгл. чл. 107 от ЗОП; Преди сключв. на договор, Възлож. изисква от участ., опред. за изпълн., да предостави актуални документи, удостов. липсата на основ. за отстран. от процед., както и съотв. с поставените критерии за подбор и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Финансирането на обществената поръчка е от бюджета на община Аксаково. Адрес, на който се подават оферти: гр. Аксаково, Общ. Аксаково, ул. „Г. Петлешев“ №58 Б, в раб. време от 8:00 до 17:00, до датата и часа, посоч. в по-горе в наст. обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 1 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва