Деловодна информация
00385
2725-1 21/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/11/2018 (дд/мм/гггг)
00385-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
бул. България №2
Пазарджик BG423 4400 България
Димитричка Ладжова +359 34402255
secretary@pazardjik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

https://www.pazardzhik.bg

https://pazardzhik.bg/bg/izgrazhdane-na-instalatsiya-za-predvaritelno-tretirane-na-smeseni-bitovi-otpadatsi-ot-obshtinite-pazardzhik-peshtera-batak-bratsigovo-septemvri-be


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pazardzhik.bg/bg/izgrazhdane-na-instalatsiya-za-predvaritelno-tretirane-na-smeseni-bitovi-otpadatsi-ot-obshtinite-pazardzhik-peshtera-batak-bratsigovo-septemvri-be
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

" Изграждане на инсталация за предварително третиране на смесени битови отпадъци от общините Пазарджик, Пещера, Батак, Брацигово, Септември, Белово и Лесичово и-Информацията продължава в Раздел VI.3.
45300000      
Строителство

„Изграждане на инсталация за предварително третиране на смесени битови отпадъци от общините Пазарджик, Пещера, Батак, Брацигово, Септември, Белово и Лесичово и на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци от общините Батак, Брацигово, Лесичово, Пазарджик и Пещера“ при изпълнението на проект: „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци за общини: Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“ по ОП „Околна среда 2014 – 2020 г.“
по Обособени позиции: Обособена позиция № 1 - ”Строително-монтажни дейности. Доставка, монтаж и пуск на оборудване, съоръжения и механизация за инсталация за компостиране и за инсталация за предварително третиране на битови отпадъци”;
Обособена позиция № 2 - ”Доставка на камиони”; Обособена позиция № 3 – „Доставка на съдове за биоотпадъци”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12152596.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

”Строително-монтажни дейности. Доставка, монтаж и пуск на оборудване, съоръжения и механизация за инсталация за компостиране и за инсталация за предварително третиране на битови отпадъци” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Мястото за изпълнение на поръчката е територията на РЦР Алеко Константиново на регион Пазарджик, в границите на ПИ 000723, ЕКАТТЕ 00254, с. Алеко Констaнтиново, община Пазарджик.

Основните дейностите в обхвата на предмета на поръчката са, както следва:
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1:
1. Строително-монтажни дейности:
1.1. Строително-монтажни дейности на довеждаща инфраструктура - път, външни водоснабдителни и/или канализационни мрежи, за електроснабдителни и/или електрозахранващи мрежи и др., съгласно изготвената и одобрена проектна документация;
1.2. Строително-монтажни дейности на основна инфраструктура - изграждане на стоманобетонна конструкция, ограда, складови площи и гараж, вертикална планировка, монтаж на битови и административни павилиони, павилион за охрана, гараж и др., съгласно изготвената и одобрена проектна документация.
2. Доставка, монтаж и пуск на оборудване, съоръжения и механизация за инсталация за компостиране и за инсталация за предварително третиране на битови отпадъци, съгласно избрано от Възложителя техническо решение.
3. Въвеждане в експлоатация на строежа по смисъла на ЗУТ.
4. Обучение на персонала за работа с инсталациите.
Срокът по Обособена позиция № 1 е до 17 месеца, започва да тече от момента на писменото уведомяване от Възложителя до Изпълнителя за стартиране на дейностите по договора, съгласно посоченото в образеца на договор и Техническата спецификация.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1
Възложителят предвижда авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане, които се извършват по реда и при условията на договора за възлагане на обществената поръчка.
Схемата на плащане е следната:
Авансово плащане в размер на 10 % от цената на договора се извършва при посочените в проекта на договор условия срещу представена от Изпълнителя Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане.
Забележка: Подробното описание продължава в Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10806096.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В Раздел II.2.14.

Проект ИСУН №BG16M1OP002-2.002-0004 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци за общини: Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“.

II.2) Описание 1

”Доставка на камиони” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34144510      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Мястото за изпълнение на поръчката е територията на РЦР Алеко Константиново на регион Пазарджик, в границите на ПИ 000723, ЕКАТТЕ 00254, с. Алеко Констaнтиново, община Пазарджик.

Основните дейности в обхвата на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 са:
1. Доставка на механизация за разделно събиране на отпадъци към ИК – Специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, със саморазтоварваща се платформа с канати и кран с грайфер – 6 броя;
2. Доставка на Специализиран автомобил за биоотпадъци, с надстройка за биоотпадъци – 2 броя;
3. Доставка на Контейнеровоз мултилифт – 2 бр.
Срокът по Обособена позиция № 2 е не по-дълъг от 90 /деветдесет/ дни, считано от определената, с възлагателно писмо на Възложителя, дата за доставка на камионите.
Схема на плащане: Разплащане на дейността по ОП № 2 – „Доставка на камиони” се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на работата на извършената доставка, удостоверено с подписването на протокол и представяне на фактура отговаряща на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС, съдържаща в описателната си част текста “Разходът е в изпълнение на договор (номер и дата на договора за обществена поръчка), подписан в изпълнение на АДБФП ИСУН № ВG16M1OP002-2.002-0004-С01 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци от общините Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“, който се финансира от ЕФРР на ЕС и от държавния бюджет на РБългария чрез ОПОС 2014-2020 г.”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1302500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В Раздел II.2.14.

Проект ИСУН №BG16M1OP002-2.002-0004 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци за общини: Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“.

II.2) Описание 1

„Доставка на съдове за биоотпадъци” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34928480      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Мястото за изпълнение на поръчката е територията на РЦР Алеко Константиново на регион Пазарджик, в границите на ПИ 000723, ЕКАТТЕ 00254, с. Алеко Констaнтиново, община Пазарджик.

В обхвата на дейностите на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 е:
1.Доставка на Контейнери за биоотпадъци – 80 броя.
Срокът по Обособена позиция № 3 е не по-дълъг от 90 /деветдесет/ дни, считано от определената, с възлагателно писмо на Възложителя, дата за доставка на съдове за биоотпадъци.
Схема на плащане: Разплащане на дейността по ОП № 3 – „Доставка на съдове за биоотпадъци” се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на работата на извършената доставка, удостоверено с подписването на протокол и представяне на фактура отговаряща на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС, съдържаща в описателната си част текста “Разходът е в изпълнение на договор (номер и дата на договора за обществена поръчка), подписан в изпълнение на АДБФП ИСУН № ВG16M1OP002-2.002-0004-С01 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци от общините Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“, който се финансира от ЕФРР на ЕС и от държавния бюджет на РБългария чрез ОПОС 2014-2020 г.”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
44000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В Раздел II.2.14.

Проект ИСУН №BG16M1OP002-2.002-0004 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци за общини: Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За Обособена позиция № 1 участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група, II-pa категория или по-висока категория строежи от същата група да притежава такава регистрация в аналогични регистри в държавата, в която е установен, или еквивалент, за участниците - чуждестранни лица.В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в раздел А: “Годност” в Част ІV “Критерии за подбор” в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.Забележка: Всеки участник следва да представи доказателства за еквивалентността на предложенията, които прави, когато се позовава на еквивалентни такива.Забележка: На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, или документ за вписване в аналогичен регистър на съответното законодателство на друга държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария или еквивалентен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

I. За Обособена позиция № 1 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 10 000 000,00 (десет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.За Обособена позиция № 2 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.За Обособена позиция № 3 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 40 000,00 (четиридесет хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 2.1.3.1. за съответната обособена позиция се декларира в Раздел Б: “Икономическо и финансово състояние”, в част ІV. „Критерии за подбор” на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:1. удостоверения от банки или 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и 3. справка за общия оборот (в свободен текст).Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.Забележка:Изискването за представяне на Годишните финансови Отчети или техните съставни части не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър.Забележка: Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.II.Участникът по Обособена позиция № 1 трябва да притежава:Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строител съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за втора категория строителство, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, съобразно строежа предмет на обществената поръчка или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, с общ лимит на отговорността, покриваща обема на обособената позиция.При подаване на оферта, участникът декларира съответствие с поставеното изискване за Обособена позиция № 1, чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като информацията се посочва в част ІV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“.Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител по Обособена позиция № 1, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно застраховка „Професионална отговорност“ в строителството и проектирането, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.

1. За Обособена позиция № 1 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 10 000 000,00 (десет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.За Обособена позиция № 2 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.За Обособена позиция № 3 - Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 40 000,00 (четиридесет хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника за последните три приключили финансови години.Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът по Обособена позиция № 1 трябва да притежава:Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строител съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за втора категория строителство, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, съобразно строежа предмет на обществената поръчка или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, с общ лимит на отговорността, покриваща обема на обособената позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За ОП №1-През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За сходно с предмета на поръчката се приема: изпълнение на строителство, в това число ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на основна и съпътстваща (довеждаща) инфраструктура за обект Четвърта група – Втора категория.Декларира се в Част ІV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности” на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно: За Обособена позиция № 1 - Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка /съгласно посоченото в ЕЕДОП/, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверение за добро изпълнение съдържащо следната информация: стойност, получателя, датата на която е приключило изпълнението, място, вид, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, като в списъка не трябва да посочва други дейности извън тези, с които доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя.Доказателствата за извършеното строителство трябва да са приложени за дейността посочена в Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обособената позиция, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата – копие заверено от участника с гриф „вярно с оригинала”.2.Участниците в процедурата по Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3 да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:20ХХ (или еквивалентен), в обхват приложим към предмета на поръчката, съобразно обособената позиция, за която е подадена оферта.Участникът попълва раздел Г „Стандарти за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление” в Част IV от ЕЕДОП, информация за обстоятелствата по отношение на: системата за управление на качество EN ISO 9001:2008 или 2015 (или еквивалентна).Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно: сертификат по чл. 64, ал. 5 - 8 от ЗОП, удостоверяващ съответствието с изискуемият стандарт.3.Участникът в процедурата по Обособена позиция № 1 да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 (или еквивалентен), издадена от органи в обхват приложим към предмета на поръчката, съобразно обособената позиция № 1.Участникът попълва раздел Г „Стандарти за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление” в Част IV от ЕЕДОП, информация за обстоятелствата по отношение на: система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 (или еквивалентен).Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно: сертификат по чл. 64, ал. 5 - 8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемият стандарт.4.Участникът по Обособена позиция № 1 да прилага система за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана съгласно стандарт OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен) в обхват приложим към предмета на поръчката по Обособена позиция № 1.Участникът попълва раздел Г „Стандарти за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление” в Част IV от ЕЕДОП, информация за обстоятелствата по отношение на: система за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана съгласно стандарт OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна).Продължение в Раздел VI.

1.За Обособена позиция № 1 - През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За сходно с предмета на поръчката се приема: изпълнение на строителство, в това число ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на основна и съпътстваща (довеждаща) инфраструктура за обект Четвърта група – Втора категория.За Обособена позиция № 1 - Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка /съгласно посоченото в ЕЕДОП/, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверение за добро изпълнение съдържащо следната информация: стойност, получателя, датата на която е приключило изпълнението, място, вид, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, като в списъка не трябва да посочва други дейности извън тези, с които доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя.Доказателствата за извършеното строителство трябва да са приложени за дейността посочена в Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обособената позиция, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата – копие заверено от участника с гриф „вярно с оригинала”.2.Участниците в процедурата по Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3 да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:20ХХ (или еквивалентен), в обхват приложим към предмета на поръчката, съобразно обособената позиция, за която е подадена оферта.3.Участникът в процедурата по Обособена позиция № 1 да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 (или еквивалентен), издадена от органи в обхват приложим към предмета на поръчката, съобразно обособената позиция № 1.4.Участникът по Обособена позиция № 1 да прилага система за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана съгласно стандарт OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен) в обхват приложим към предмета на поръчката по Обособена позиция № 1.5.Участникът за Обособена позиция № 1 да разполага със следните по-долу посочени лица, които да отговарят за изпълнението на строителството /експерти/, чиято компетентност следва да покрива спецификата на поръчката, като минимум:1. Технически ръководител – образование и квалификация, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентно - Техническият ръководител е строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участника е установен). Специфичен опит, като технически ръководител или друга ръководна позиция или еквивалентно, на 1 (един) обект за изпълнение на строеж от Четвърта група – Втора категория или по-висока категория строежи от същата група или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участника е придобил опита). 2. Координатор по безопасност и здраве – Лицето да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно, съгласно Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:а) парична сума;б) банкова гаранция.В случай, че се представя банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност–най-малко за срока на изпълнение на договора,увеличен с 150 календарни дни;в)застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 150 календарни дни, след крайния срок на договора;Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка:IBAN сметка BG 46 SOMB 9130 33 14474300, ВIC код на “ОБЩИНСКА БАНКА” АД-SOMB BGSF.Подробно описание-в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

„Стъклена зала”, на II-я етаж в административната сграда на Община Пазарджик

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци от общините Батак, Брацигово, Лесичово, Пазарджик и Пещера“ при изпълнението на проект: „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци за общини: Батак, Белово, Брацигово, Лесичово, Пещера, Пазарджик и Септември“ по ОП „Околна среда 2014 – 2020 г.“
Продължение от Раздел III.1.3-Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно: сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемият стандарт.Съгласно чл.64-ЗОП,Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки.Възложителят приема и др.доказателства за екв.мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда,когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертиф. или е нямал възможност да ги получи в съответ.срокове по независещи от него причини.В случаите по предходното изречение участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивал. на изискванията.5.Участникът за Обособена позиция № 1 да разполага със следните по-долу посочени лица, които да отговарят за изпълнението на строителството/експерти/, чиято компетентност следва да покрива спецификата на поръчката, като минимум:5.1.Технически ръководител – образование и квалификация, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентно - Техническият ръководител е строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участника е установен). Специфичен опит, като технически ръководител или друга ръководна позиция или еквивалентно, на 1 (един) обект за изпълнение на строеж от Четвърта група – Втора категория или по-висока категория строежи от същата група или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участника е придобил опита).5.2. Координатор по безопасност и здраве – Лицето да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно, съгласно Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно (съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен). Участникът попълва Раздел В: „Технически и професионални способности” в част ІV. Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно Списък на екипа от компетентни лица, които ще осъществяват изпълнение на поръчката, съдържаща следната информация: имена, образование, опит.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва