Деловодна информация
00464
24-07-13#1 21/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00464-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Родопи 000472200
ул.Софроний Врачански №1А
Пловдив BG421 4000 България
Здравка Найденова, Деница Давчева, инж.Реджеп Топал +359 32604-102
municipality_rodopi@abv.bg +359 32638-289

Интернет адрес/и

www.rodopi-bg.org

http://oa.rodopi-bg.org/procurement/list/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://oa.rodopi-bg.org/procurement/view/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671/5325e9b0-a2eb-439d-9783-4fd06d412ae1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на текущи ремонти и аварийно-възстановителни работи по поддържане на уличната мрежа и тротоарна настилка на територията на Община „Родопи”, Oбласт Пловдив“, разпределена по три об.позиции
45233000      
Строителство

„Извършване на текущи ремонти и аварийно-възстановителни работи по поддържане на уличната мрежа и тротоарна настилка на територията на община „Родопи”, област Пловдив”, разпределена по обособени позиции: обособена позиция №1: Изкърпване на дупки с асфалтобетон по пътната настилка; обособена позиция №2: Направа на настилка от трошенокаменно покритие; обособена позиция №3: Направа на тротоарна настилка и бетонови бордюри - възложена по индивидуалната й стойност съгласно чл.21, ал.6 от ЗОП.Извършване на СМР за обработка, ремонт и възстановяване на пътните настилки на територията на Община „РОДОПИ”, Област ПЛОВДИВ, в рамките на договорения с изпълнителя срок и в съответствие с изискванията на Възложителя, действащите в страната технически норми и стандарти, както и нормативните изисквания по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност и др
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1008300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Изкърпване на дупки с асфалтобетон по пътната настилка 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Улица „Васил Левски“, с. Брестовица; Улица „Иван Вазов“, с.Брестовица; Улица „Мизия“, с.Ягодово,както и допълнително определени обекти в населените места на територията на Община Родопи

Във връзка с поддържане на уличната мрежа на територията на Община „РОДОПИ”, Област ПЛОВДИВ ще се изпълняват следните видове работи, които са необходими за текущи ремонтни дейности и поддръжка на пътната настилка:1.Оформяне на кръпки с фугорез в правилни правоъгълни фигури, почистване със сгъстен въздух и измиване с вода,Доставка и полагане на плътен асфалтобетон със средна дебелина 4 см, за кръпки вкл. валиране,Основа от фракция трошен камък за дупки дълбоки над 5 см.,Фрезоване пътна настилка до 4 см.,Доставка и полагане на свързващ разлив,Изкърпване на асфалтова настилка с дебелина до 4 см. (изрязване, почистване, полагане, заливане на фуги, извозване и др.-всичко необходимо) със студена асфалтова смес,Изкърпване дупки по пътна настилка по метода – безводна технология за отстраняване на повреди по пътната настилка (Патчматик),Механизирано разкъртване на асфалтова настилка до 10 см.,Извозване на строителни отпадъци,Такса депо строителни отпадъци,Повдигане или снижаване на съществуващи РШ,Повдигане или снижаване на ДШ,Доставка и полагане на настилка от нови пътни ивици 50/25/10, вкл. всички свързани с това ресурси,Ремонт настилка от пътни ивици, вкл. подравняване на основата,Поставяне на хоризонтална маркировка,Доставка и монтаж на пътни знаци,Запълване на единични пукнатини с широчина до 3мм с битумна емулсия /вкл. материал/,Запълване на единични пукнатини с широчина до 25мм с асфалтова паста или битумна емулсия с пясък /вкл.материал/. За трите обекта в Техническата спецификация са посочени конкретни дейности, които ще бъдат изпълнени, обектите извън конкретно посочените в техническата спецификация ще бъдат определени и възложени с изрично Възлагателно писмо от страна на Възложителя в рамките на договора.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    10
Управление на риска    30
Организация на ръководството на обекта    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
175000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата, необходимите за изпълнение на обществената поръчка по Обособена позиция № 1, са осигурени от бюджета на Община Родопи за 2018 г. /2019 г.

II.2) Описание 1

Направа на настилка от трошенокаменно покритие 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Улица “Ал.Богориди“, с.Цалапица; Улица“Плиска., с.Цалапица; Улица“Охрид“, с.Цалапица; Улица “46-та“, с.Злати трап; Улица“20-та“, с.Злати трап, както и допълнително определени обекти в община Родопи.

Във връзка с поддържане на уличната мрежа на територията на Община „РОДОПИ”, Област ПЛОВДИВ по ОП 2 ще се изпълняват следните видове работи, които са необходими за текущи ремонтни дейности и поддръжка на пътната настилка:Изкоп с багер в земни почви,Натоварване на земни почви на транспорт,Подравняване с булдозер в 2 направления,Извозване на земни маси,Такса депо земни маси,Доставка и полагане на фракция 0/63мм от трошен камък,Уплътняване пътна настилка с вибрационен валяк,Натоварване на фрезован асфалт механизирано,Превоз на фрезован асфалт, Полагане (без стойността на материала) фрезован асфалт,Уплътняване настилка от фрезован асфалт. За петте обекта в техническата спецификация са посочени конкретни дейности, който следва да бъдат изпълнени. Обектите, различни от посочените в Техническата спецификация, ще бъдат възложени в изрично Възлагателно писмо от страна на Възложителя в рамките на договора
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    10
Управление на риска    30
Организация на ръководството на обекта    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
833300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средстватапо ОП № 2 към датата на откр. на процедурата в размер на 125 000 лв. без ДДС са осигурени от бюджета на Община Родопи за 2018 г./2019 г. За ост.прог. ст-ст по ОП №2 -708 300 без ДДС, не е
осиг. финансиране, като Възложителят се възползва от възможността, която чл.114 от ЗОП: предвижда се клауза за отложено изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (втора група - ІІІ категория, буква „а” - за общински пътища и съоръжения към тях - чл. 6, ал.1, т.1 и втора група, буква „а” - ІV категория за второстепенни улици V и VІ клас – чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи), а за чуждестранните лица - регистрация в аналогичен регистър на държава - членка, в която са установени. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) от раздел A: Годност, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали
съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице при сключване на договор за обществена поръчка то следва да представи документ, с който да докаже че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България вкл. че е извършил съответната регистрация когато е необходимо по смисъла на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж- втора група - ІІІ категория, буква „а” - за общински пътища и съоръжения към тях - чл. 6, ал.1, т.1 и втора група, буква „а” - ІV категория за второстепенни улици V и VІ клас – чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ за срока на договора. В случай, че срокът на застрахователната полица изтича по време на действие на договора, изпълнителят е длъжен да представи на Възложителя копие от новата застрахователна полица/анекса към полицата в 7 (седем) дневен срок от подновяването й.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП като се позовава точно на документи и посочва застрахователната сума и валутата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж- втора група - ІІІ категория, буква „а” - за общински пътища и съоръжения към тях - чл. 6, ал.1, т.1 и втора група, буква „а” - ІV категория за второстепенни улици V и VІ клас – чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ за срока на договора. В случай, че срокът на застрахователната полица изтича по време на действие на договора, изпълнителят е длъжен да представи на Възложителя копие от новата застрахователна полица/анекса към полицата в 7 (седем) дневен срок от подновяването й.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум едно строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация/ поддържане на път/улица и/или съоръжения към тях.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП, като се посочва, информация вид и място на изпълненото строителство ( кратко описание на обема на изпълнените строително-монтажни работи); стойност/ цена( лв. без ДДС); дата на приключване на изпълнението на строителството, номер и дата на акт/протокол или друг документ за предаване на строежа на Възложителя; лице, за което е изпълнено строителството(възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочва публичните регистри, в които се съдържа информация включително данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, място и вида на строителството.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката,изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от дата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, с посочване: вид и място на изпълненото строителсто ( кратко описание на обема на изпълнените строително-монтажни работи); стойност/цена( лв. без ДДС); дата на приключване на строителството, номер и дата на акт/протокол или друг документ за предаване на строежа на Възложителя; лице, за което е изпълнено строителството (възложител), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящи на следните изисквания:Технически ръководител-професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;технически правоспособно лице с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник,общ професионален опит – минимум 2 години на подобна позиция;Специалист контрол на качеството притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 1 години като специалист контрол на качеството.Забележка: за чуждестранни лица – документ за призната техническа правоспособност при условията на диплома, легализирана по съответния ред. Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като трябва да се посочат изчерпателно данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентно и опитност.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3 Допълнителна информация в настоящето Обявление


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум едно строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация/ поддържане на път/улица и/или съоръжения към тях.
2.Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящи на следните изисквания:Технически ръководител-професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;технически правоспособно лице с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник,общ професионален опит – минимум 2 години на подобна позиция;Специалист контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 1 години като специалист контрол на качеството.
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството, в чиито обхват е включен предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
4.Участникът следва да разполага със следните технически средства и съоръжения за изпълнение на поръчката.За обособена позиция №1 – Асфалтополагаща машина 1бр., комбиниран багер с челен товарач 1брой, транспортна техника – самосвали 2 броя; валяк бандажен – вибрационен 1 бр., валяк с гумени колела 1 брой, автогрейдер 1 брой; машина за фрезоване 1 брой, автогудронатор 1 бр, ; метални метли 1 бр, компресор за издухване 1 бр, машина за направа на кръпки с безводна технология (Patchmatic), багер с пневматичен чук 1 бр, 1 брой асфалтова база на разстояние, гарантиращо доставката на асфалтовите смеси с температура отговаряща на техническите изисквания и акредитирана лаборатория за изпитване с наличие на валиден сертификат за наличие на производствен контрол.
За обособена позиция №2 – автогрейдер 1 бр., комбиниран багер 1 бр, вибрационен валяк над 8 тона -1бр, самосвали 2 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Заинтересовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено и отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявление за обществена поръчка.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54,ал.1,т.1-5 и т.7 ЗОП, наличие на свързаност на §2, т.4 от ДР на ЗОП между участниците в конкретната процедура, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. По отношение на чл.55,ал.1, т.2 от ЗОП Възложителят отстранява участник , който е лишен от право да упражнява професия (строител) или дейност(извършване на СМР) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр.Пловдив, ул.Софроний Врачански №1а

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидати или участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПОЛЕ ІІІ.1.3) 3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството, в чиито обхват е включен предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквив. В случай на обединение изискването се отнася за участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Участн. попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за еколог. управление в Част IV. Преди скл. на дог. за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от незав. лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от Изп. агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акред., който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отг. на изискванията за признаване съгл. чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възл. приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в др. държ. членки. Възл. приема и др. док. за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив.и на изискваните.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.4. Участникът следва да разполага със следните техн. средства и съоръжения за изпълнение на поръчката.За ОП №1 – Асфалтополагаща машина 1бр., комбиниран багер с челен товарач 1брой, транспортна техника – самосвали 2 броя; валяк бандажен – вибрационен 1 бр., валяк с гумени колела 1 брой, автогрейдер 1 брой; машина за фрезоване 1 брой, автогудронатор 1 бр, ; метални метли 1 бр, компресор за издухване 1 бр, машина за направа на кръпки с безводна технология (Patchmatic), багер с пневматичен чук 1 бр, 1 брой асфалтова база на разстояние, гарантиращо доставката на асфалтовите смеси с температура отговаряща на техн. изисквания и акредитирана лаборатория за изпитване с наличие на валиден сертификат за наличие на производствен контрол. За ОП№2 – автогрейдер 1 бр, комбиниран багер 1 бр, вибрационен валяк над 8 тона -1бр, самосвали 2 бр. Участникът попълва поле 9,раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП като се посочват вида на техн. обор.; брой, техн. характеристики /производителност/тонаж/ ДКН (регистрационен номер); основание за ползване от участника ( собственост, наем. Лизинг, предварителен договор или друго основание) конкретизирано от участника.Преди скл. на дог. за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съдържаща: вида на техн. обор., брой, техн. характ. в съответствие с изискванията на Възложителя ( производителност/тонаж/ ДКН (рег.номер); осн. за ползване от участника собственост, наем, лизинг, предварителен дог. или др. осн., конкретизирано от участника). При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. ОП №3 „ Направа на тротоарна настилка и бетонови бордюри “ ще бъде възл.по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП-чрез събиране на оферти с обява ID № 9081137/25.09.18г. в АОП.Прогнозната стойност на ОП № 3 е в размер до 250 000лв.без ДДС и представлява 19,87 % общата стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на дог. е в размер на 1% от прогн. стойност без ДДС за ОП №1 и ОП №2 под формата на парична сума, банкова гаранция (ориг.), застраховка, съгл.чл.111 от ЗОП и Документацията. Плащ. се извършват в 15-дневен срок от подписване на съответния акт обр.19 и представяне на фактура от изпълнителя.Основанията за отстраняване са изрично посочени в Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179-срещу решението за откриване на процедурата и/или за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва