Деловодна информация
02849Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР
328200-20383 20/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/11/2018 (дд/мм/гггг)
02849-2018-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Гранична полиция - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза №46
София BG411 1202 България
Виктория Асенова, Ани Илиева, Ваня Аврамова +359 29824399/ +359 29824447/ +359 29823321
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2018-Remont-GDGP
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Ремонт на административната сграда на ГДГП“ по 2 (две) обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва проектиране, авторски надзор, доставка и монтаж на окачена фасада, доставка и монтаж на входна врата и витрини по западна фасада на първи етаж на сградата на ГДГП и строително-монтажни работи в сградата на ГДГП. Обществената поръчка е разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Проектиране, авторски надзор, доставка и монтаж на окачена фасада, доставка и монтаж на входна врата и витрини по западна фасада на първи етаж на сградата на ГДГП” и Обособена позиция № 2: „Строително-монтажни работи в сградата на ГДГП”. В Техническите спецификации по обособени позиции № 1 и № 2, Задание по обособена позиция № 1, Детайл по обособена позиция № 2 и количествени сметки по обособени позиции № 1 и № 2 са описани подробно всички минимални изисквания на Възложителя и характеристики на строително-монтажните работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
398500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор, доставка и монтаж на окачена фасада, доставка и монтаж на входна врата и витрини по западна фасада на първи етаж на сградата на ГДГП” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административна сграда на Главна дирекция „Гранична полиция” – гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46.

Предметът на обществената поръчка включва проектиране, авторски надзор, доставка и монтаж на окачена фасада, доставка и монтаж на входна врата и витрини по западна фасада на първи етаж на сградата на ГДГП.
Количествата и обема на СМР по Обособена позиция № 1 са съгласно Задание, техническа спецификация и Количествена сметка, приложени към документацията, със следните параметри:
Приблизителна площ на окачена фасада – 71,00 кв.м.
Приблизителна площ на входна врата и витрини първи етаж – 92,00 кв.м.
Приблизителна площ на алуминиеви щори – 72,00 кв.м.
В Техническата спецификация, Заданието и количествената сметка по обособена позиция № 1 са описани подробно всички минимални изисквания на Възложителя и характеристики на строително-монтажните работи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
63500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е финансирана с непреки разходи по Грантови споразумения - Спешни мерки HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0033, HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 и HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046.

Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Предоставя се в една от следните форми -парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

„Строително-монтажни работи в сградата на ГДГП” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административна сграда на Главна дирекция „Гранична полиция” – гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46.

Предметът на обществената поръчка включва строително-монтажни работи в сградата на ГДГП.
Количествата и обема на СМР по Обособена позиция № 2 са съгласно Техническа спецификация, детайл и количествената сметка за Обособена позиция № 2, приложени към документацията и включват извършване на строително-монтажни работи за подмяна на подовата настилка, дограми, осветителните тела, ключове и контакти, сваляне на тапетите, шпакловка на стени и боядисване на стени и тавани с латекс, прогонване на интериорни врати, подмяна на брави и дръжки за врати и боядисване с блажна боя.
В Техническата спецификация за съответната обособена позиция /Приложение № 1.2/, приложена към документацията за обществена поръчка, детайл и количествена сметка по обособена позиция № 2 са описани подробно всички минимални изисквания на Възложителя и характеристики на строително-монтажните работи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
335000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е финансирана с непреки разходи по Грантови споразумения - Спешни мерки HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0033, HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 и HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046.

Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Предоставя се в една от следните форми -парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Обектите са приравнени на ІV категория строежи;
1. Обособена позиция № 1:
1.1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А “Годност” на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверено копие от удостоверение за вписване в ЦПРС.
Ако избраният Изпълнител е чуждестранно лице, същият следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява строителство на територията на Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите.
1.2. Участникът да разполага с проектанти с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А “Годност” на електронен Eдинен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверени копия от удостоверения за пълна проектантстка правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), за декларираните в еЕЕДОП проектанти.
2. Обособена позиция № 2:
2.1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А “Годност” на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверено копие от удостоверение за вписване в ЦПРС.
Ако избраният Изпълнител е чуждестранно лице, същият следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява строителство на територията на Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Обектите са приравнени на ІV категория строежи;
1. Обособена позиция № 1:
Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектиране и строежи приравнени на четвърта категория.
2. Обособена позиция № 2:
Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи приравнени на четвърта категория.


1. Обособена позиция № 1:
Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектиране и строежи приравнени на четвърта категория.
Съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Възложителят поставя изискване съгласно чл. 171а, ал. 2 от ЗУТ, в случай по чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, участникът да има валидна допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
2. Обособена позиция № 2:
Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи приравнени на четвърта категория.
Съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Възложителят поставя изискване съгласно чл. 171а, ал. 2 от ЗУТ, в случай по чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, участникът да има валидна допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При подаване на офертата, Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б “Икономическо и финансово състояние” на еЕЕДОП - Приложение № 5 , като посочат № на полицата, застрахователна сума, срок на валидност и застраховател.
Преди подписване на договор, избраният Изпълнител представя заверени копия от валидни застрахователни полици „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За обособена позиция № 1:
1.1. Участникът да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем идентичен или сходен с този на обособената позиция, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под сходна дейност с предмета и обема на обособената позиция следва да се разбира изпълнение на минимум един обект, който включва проектиране и изпълнение на окачена фасада.
1.2. Участникът да прилага Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват в сферата на проектиране, строителство (монтаж) и производство на алуминиева и РVС дограма.
2. За обособена позиция № 2:
2.1. Участникът да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем идентичен или сходен с този на обособената позиция, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под сходна дейност с предмета и обема на обособената позиция следва да се разбира изпълнение на минимум един обект, който включва изпълнение на строително-монтажни или строително-ремонтни дейности.
2.2. Участниците да прилагат Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват производство и монтаж на алуминиева и РVС дограма и строително-монтажни или строително-ремонтни дейности.


За об. позиция № 1 и об. позиция № 2:
1. Участникът, избран за Изпълнител предстя списък на обекти и удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата Участниците декларират съответствието с критерия за подбор в Част IV: Критерии за подбор, буква В “Технически и професионални способности” в отделен за всяка обособена позиция еЕЕДОП.
2. Участникът, избран за Изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и преди сключване на договора.
При подаване на офертата Участниците декларират съответствието с критерия за подбор в Част IV: Критерии за подбор, буква Г “Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” в отделен за всяка обособена позиция еЕЕДОП, като посочат № на сертификата, обхват, валидност и сертифициращ орган.
В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 ЗОП.
Възложителят не поставя изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.
Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ю. л., се представя учредителния акт, споразумение и/или друг приложим документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
- правата и задълженията на участниците в обединението;
- дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;
- разпределение на отговорността между членовете на обединението.
Когато участникът е обединение, което не е ю. л., следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка.
На основание чл. 65, ал. 1 ЗОП участникът може да се позовава на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионална компетентност. Съгласно чл. 65, ал. 4 ЗОП третите лица трябва да отговарят на посочените критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, като и за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Съответствието с критериите за подбор се доказва с представяне на отделен еЕЕДОП за третото лице (чл. 67, ал. 2 ЗОП). В случай че участникът ще използва капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
На основание чл. 66, ал. 1 ЗОП участникът може да използва подизпълнител/и, като следва да удостовери това в офертата си, както и дела от поръчката, който ще му/им възложи. В този случай той трябва да представи доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения. Съгласно чл. 66, ал. 2 ЗОП подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Съответствието с критериите за подбор се доказва с представяне на отделен еЕЕДОП за подизпълнителя/ите (чл. 67, ал. 2 ЗОП). Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. Независимо от възможността за използване на подизпълнители отговорността за изпълнение на договора за общ. поръчка е на изпълнителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички условия и изисквания за изпълнение на поръчката са описани в заданието, Техническите спецификации по съответните обособени позиции, документацията за обществената поръчка и проекта на договор, които са публикувани в електронната страница на Възложителя на следния Интернет адрес: https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2018-Remont-GDGP
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Главна дирекция Гранична полиция - МВР, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза №46

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно./оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник: - за който са налице обстоятелства по чл.54, чл.55, ал.1, т.1 и т.2, чл.107 от ЗОП; - за който са налице обстоятелства по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; - за който са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Възложителят си запазва правото при изтичане да поиска от участника удължаване на срока на валидност на офертата му. В случай, че в указания срок участникът на удължи срока на валидност на офертата си с изрична декларация, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
3. Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер 5 (пет) % от стойността му в лева без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;- банкова гаранция; - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
В случай, че е парична сума, гаранцията се внася по следната банкова сметка:
IBAN: BG56 BNBG 9661 3300 1568 01
BIC код: BNBGBGSD
Банка: БНБ – ЦУ
Главна дирекция “Гранична полиция” – МВР
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора в срок от 30 (тридесет) календарни дни, съгласно условията на договора.
4. Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; за опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; за закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.
5. Офертите ще се разглеждат по реда на чл. 104, ал.2 от ЗОП и чл. 61 от ППЗОП.
6. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
сектор Обществени поръчки към отдел УС и отдел ПНО при ГДГП - МВР
бул. Княгиня Мария Луиза №46
София 1202 България
nsgp@mvr.bg +359 29824447
www.mvr.bg/gdgp +359 29885867

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва