Деловодна информация
00041Община Ивайловград
12-00-317 15/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/11/2018 (дд/мм/гггг)
00041-2018-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ивайловград 000235870
ул. България №49
Ивайловград BG422 6570 България
Диана Овчарова - кмет +359 36616090
oba_ivaylovgrad@abv.bg +359 36616022

Интернет адрес/и

http://ivaylovgrad.bg/

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B783EAFDB-FC66-4CD5-86C0-AF1306F8A5B0%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B783EAFDB-FC66-4CD5-86C0-AF1306F8A5B0%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на Община Ивайловград” по четири обособени позиции
45233120      
Строителство

Предмета на поръчката обхваща строително-монтажни работи, свързани с рехабилитация и реконструкция на пътна мрежа на територията на Община Ивайловград с обща приблизителна дължина 10 087 л.м. Целта на проекта е възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътните участъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3891147.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Път HKV2061 /III-598, Ивайловград - Свирачи/ - Ивайловград, кв. Лъджа – ман. Константин и Елена – Римски мост 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Република България, община Ивайловград

1. Приблизителната дължина на трасето е 3300 л.м. Няма положен асфалт, черния път е в лошо състояние, няма изградени бетонни отводнителни канавки и водостоци. Средната ширина на платното е 3.00м.
2. Общата прогнозната стойност на обособената позиция е 1 335 510.62 лева без ДДС от който:
За СМР – 1 271 914.88 лева без ДДС от които:
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2061 /III-598, Ивайловград - Свирачи/ - Ивайловград, кв. Лъджа – ман. Константин и Елена – Римски мост, от км 0+190 до км 3+300 – Ново строителство – 1 167 945,81 лева без ДДС;
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2061 /III-598, Ивайловград - Свирачи/ - Ивайловград, кв. Лъджа – ман. Константин и Елена – Римски мост, от км 0+000 до 0+190 – Съществуващ общински път – 51 351.07 лева без ДДС;
- За реконструкция и рехабилитация на тротоарна настилка на път HKV2061 /III-598, Ивайловград - Свирачи/ - Ивайловград, кв. Лъджа – ман. Константин и Елена – Римски мост, от км 0+000 до 0+190 - 20 118.00 лева без ДДС;
- За изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път HKV2061 /III-598, Ивайловград - Свирачи/ - Ивайловград, кв. Лъджа – ман. Константин и Елена – Римски мост, от км 0+000 до 3+300 - 32 500.00 лева без ДДС;
За непредвидени разходи – 5 % - 63 595.74 лева без ДДС
3. Възложителят, ще заплати до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР , включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на настоящия договор при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1335510.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.

Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“

II.2) Описание 1

Път HKV2039 /II-59, Крумовград – п.к. II-59/ - Планинец – Соколенци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Република България, Община Ивайловград

1. Релефът е предимно равнинен със средна надморска височина 500м. Приблизителната дължина на трасето е 3000 л.м.
2. Общата прогнозната стойност на обособената позиция е 1 251 321.59 лева без ДДС от който:
За СМР – 1 191 734.85 лева без ДДС от които:
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2039 /II-59, Крумовград – п.к. II-59/ - Планинец – Соколенци, от км 0+900.00 до км 3+000.00 – Ново строителство – 722 566,56 лева без ДДС;
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2039 /II-59, Крумовград – п.к. II-59/ - Планинец – Соколенци, от км 0+000.00 до км 0+900.00 – Съществуващ общински път – 390 853,48 лева без ДДС;
- За реконструкция и рехабилитация на тротоарни настилки на път HKV2039 /II-59, Крумовград – п.к. II-59/ - Планинец – Соколенци, от км 0+620.00 до км 0+900.00 - 51 366.00 лева без ДДС;
- За изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път HKV2039 /II-59, Крумовград – п.к. II-59/ - Планинец – Соколенци, от км 0+000.00 до км 3+000.00 - 26 948.81 лева без ДДС;
За непредвидени разходи – 5 % - 59 586.74 лева без ДДС.
3. Възложителят, ще заплати до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР , включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на настоящия договор при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1251321.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.

Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“

II.2) Описание 1

Път HKV2042 /III-5906, Железино – Гугутка/ - Железино – Пъстрок 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Република България, Община Ивайловград

1. Релефът е предимно равнинен със средна надморска височина 450м. Приблизителната дължина на трасето е 1710 л.м. Пътната настилка е в лошо състояние, водостоците са запушени, няма изградени бетонни отводнителни канавки. Средната ширина на платното е 3,50 м.
2. Общата прогнозната стойност на обособената позиция е 504 605.10 лева без ДДС от които:
За СМР – 480 576.29 лева без ДДС от които:
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2042 /III-5906, Железино – Гугутка/ - Железино – Пъстрок, от км 0+000.00 до км 1+710.21 – 466 535,48 лева без ДДС;
- За изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път HKV2042 /III-5906, Железино – Гугутка/ - Железино – Пъстрок, от км 0+000.00 до км 1+710.21 – 14 040,81 лева без ДДС;
За непредвидени разходи – 5 % - 24 028.81 лева без ДДС.
3. Възложителят, ще заплати до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР , включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на настоящия договор при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
504605.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.

Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“

II.2) Описание 1

Път HKV2052 /III-598, Свирачи – Мандрица/ - Белополяне 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Република България, Община Ивайловград

1. Релефът е предимно равнинен със средна надморска височина 200м. Приблизителната дължина на трасето е 2077 л.м Пътната настилка е в лошо състояние, водостоците са запушени, няма изградени бетонни отводнителни канавки. Средната ширина на платното е 4.00м.
2. Общата прогнозната стойност на обособената позиция е 799 710.40 лева без ДДС от който:
За СМР – 761 628.85 лева без ДДС от които:
- За реконструкция и рехабилитация на пътна настилка на път HKV2052 /III-598, Свирачи – Мандрица/ - Белополяне, от км 0+000 до км 2+077.74” – 739 315,40 лева без ДДС;
- За изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път HKV2052 /III-598, Свирачи – Мандрица/ - Белополяне, от км 0+000 до км 2+077.74” – 22 313.55 лева без ДДС;
За Непредвидени разходи – 5 % - 38 081.45 лева без ДДС.
3. Възложителят, ще заплати до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР , включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на настоящия договор при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
799710.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.

Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00190/22.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация: Справка за оборота от строително монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискването не се прилага кумулативно.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, чрез представяне на ЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
- Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
- Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел буква В,т. 6) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. Под „СМР идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа, с обща дължина както следва:
- за Обособена позиция № 1 – минимум 3 300 л.м.
- за Обособена позиция № 2 - минимум 3 000 л.м.
- за Обособена позиция № 3 – минимум 1 700 л.м.
- за Обособена позиция № 4 - минимум 2 000 л.м
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискването не се прилага кумулативно.
2. Участникът трябва да разполага екип от следните технически лица за изпълнение на обособената позиция за която участва:
1) Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2) Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3) Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4) Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
Забележка 1: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Забележка 2:В случай, че участник е подал оферта за повече от една обособена позиция, не е необходимо да представя отделни екипи за изпълнение по отделните обособени позиции. Ако участникът бъде определен за изпълнител по повече от една обособена позиция, преди сключването на договора трябва да предложи различни експерти за всяка една обособена позиция, която ще изпълнява. В този случай предложените нови експерти трябва да отговарят на минималните изисквания за съответните експерти, посочени в настоящата точка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер до 50 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Гаранция за авансово предоставените средства не се представя, ако в 3-дневен срок от подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ писмено заяви пред ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Ивайловград

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
6. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, по отношение на критериите, свързани с икономическото и/или финансово състояние и/или техническите способности и/или професионалната компетентност, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
7. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
8. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
9. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва