Деловодна информация
00052
12-105 14/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/11/2018 (дд/мм/гггг)
00052-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна областна болница за активно лечение Д-р Стефан Черкезов АД 104510514
ул. Ниш № 1
Велико Търново BG321 5000 България
инж.Стоян Ковачев +359 882902265
mobal_sch@yahoo.com +359 62-640829

Интернет адрес/и

http://mobaltarnovo.nit.bg

https://mobaltarnovo.nit.bg/proczeduri-po-zop/cmr-nov-korpus/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mobaltarnovo.nit.bg/proczeduri-po-zop/cmr-nov-korpus/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на дейности по СМР за обект: Изграждане на нов болничен корпус към База I на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов“ АД, гр. Велико Търново”
45000000      
Строителство

Изграждане на нова сграда в западна посока свързана с Корпус В посредством топла връзка. Автомобилният достъп до новият обект да се осъществява по изградената асфалтова площадка откъм север. Предвижда се дейности по СМР за обект да бъдат разделени на два етапа – Етап 1 с прогнозна стойност 3 897 491,60 лева без ДДС и Етап 2 с прогнозна стойност – 2 541 805,65 лева.Пълният размер на прогнозната стойност за изпълнение на Етап 1 ще се финансирана със собствени средства на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов“ АД, с които лечебното заведение разполага от продажбата на недвижим имот.Етап 2 ще бъде реализиран след осигуряване на финансиране.Изпълнението на строително-монтажните работи е въз основа на разработен Инвестиционен проект /Приложение №1 към настоящата документация/, при спазване на изискванията на всички действащи към настоящия момент закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти от такъв характер.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6439297.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

База I на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов“ АД гр. Велико Търново, ул. Ниш №1.Урегулиран поземлен имот I от кв. 136 по плана на гр. Велико Търново.

Изграждане на нова сграда в западна посока свързана с Корпус В посредством топла връзка.Автомобилният достъп до новият обект да се осъществява по изградената асфалтова площадка откъм север.Дейности по СМР за обект да бъдат разделени на два етапа – Етап 1 и Етап 2.Пълният размер на прогнозната стойност за изпълнение на Етап 1 ще се финансирана със собствени средства на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов“ АД, с които лечебното заведение разполага от продажбата на недвижим имот.Етап 2 ще бъде реализиран след осигуряване на финансиране. Изпълнението на строително-монтажните работи е въз основа на разработен Инвестиционен проект /Приложение №1 към настоящата документация/, при спазване на изискванията на всички действащи към настоящия момент закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти от такъв характер.Изисквания относно височината на сградата – седем етажа и сутерен;Функционално предназначение по етажи:Сутерен – сервизни, складови и технически /инсталационни помещения/;Етажи:съобразно одобрените проекти,неразделна част от настоящата документация.СМР трябва да се изпълнят в съответствие с изготвените проекти, предмет на настоящата поръчка и Количествените сметки /КС/.Всички строителни материали (продукти), които се влагат в строежа, трябва да отговарят на действащата нормативна уредба и да се посочат номерата на действащите стандарти с технически изисквания към продуктите – БДС; БДС EN, които въвеждат международни или европейски стандарти; Българско техническо одобрение и Европейско техническо одобрение или еквивалентни.Строителните продукти, предназначени за трайно влагане в сградите трябва да са годни за предвижданата им употреба и да удовлетворяват основните изисквания към строежите в продължение на икономически обоснован период на експлоатация и да отговарят на съответните технически спецификации и националните изисквания по отношение на предвидената употреба. Характеристиките им трябва да са подходящи за вграждане, монтиране, поставяне или инсталиране при обновявания.В процеса на изпълнение на строителните и монтажните работи трябва да бъдат съставени всички необходими актове и протоколи, предвидени в Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Изпълнителя предава на Възложителя с протокол всички документи , които следва да изготви съгласно действащото законодателство, и необходими за издаване на разрешение за ползване на обекта, включително документите, доказващи съответствието на вложените строителни продукти с изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите, и заверената екзекутивна документация, когато такава следва да се състави.На строежа се доставят само строителни продукти, които притежават подходящи характеристики за вграждане, монтиране, поставяне или инсталиране в сградите и само такива, които са заложени в проектите на сградите със съответните им технически характеристики, съответстващи на техническите правила, норми и нормативи, определени със съответните нормативни актове за проектиране и строителство.Всяка доставка се контролира от консултантът, упражняващ строителен надзор на строежа.Доставка на оборудване, потребяващо енергия, свързано с изпълнение на енергоспестяващи мерки в сградите трябва да бъде придружено с документи, изискващи се от Наредба на МС за изискванията за етикетиране и предоставяне на стандартна информация за продукти, свързани с енергопотреблението, по отношение на консумацията на енергия и на други ресурси.На етапа на изпълнение на строителството поставените прозорци и врати се доказват с декларация за експлоатационни характеристики и СЕ маркировка, след проведени първоначални изпитвания на продукта от системния доставчик.Същите са подробно описани в документацията за участие.Подовата настилка следва да е антибактериална, безопасна, хомогенна винилова настилка, съединена със заваръчен шнур.
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност на строителните процеси-П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
6439297.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възможност за посещение на обекта се организира от Възложителя всеки вторник от 10:00 до 12:00 часа, като Възложителя поставя изрично изискване за оглед на обекта.Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК.Условие за отстраняване е непредставено удостоверение
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, минимум втора категория, съгласно чл.137 от ЗУТ или по-висока, в която попада обекта на поръчката, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, Критерии за подбор раздел А, Годност, т. 1) от ЕЕДОП номера на Удостоверението за вписване в регистъра.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в изпълнението на СМР - за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.Под строителство, което е идентично или сходно с предмета поръчката да се разбира: изпълнение на строителни и монтажни работи по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради, с минимална РЗП на сграда 4 500 кв.м.
2.Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на обществената поръчка разполага с инженерно-технически състав за изпълнение на строителството, включващ минимум следните експерти:
A) Технически ръководител в съответствие с чл.163а от ЗУТ, който:
- да притежава образователно-квалификационна степен „магистър”, със специалност „Архитектура”, „ПГС“„ССС” или еквивалент съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация „архитект”, съответно „инженер”, придобита в държава - членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави, приета с ПМС №219 от 17.10.2005 г.
- да е бил технически ръководител в съответствие с чл.163а от ЗУТ при изпълнението на строително-монтажните работи минимум 5 години.
Б) Координатор по безопасност и здраве, който:
- да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително - монтажни работи;
- да притежава професионален опит на подобна позиция минимум 1 година;
- да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ.
В) строителен инженер – отговорник по качеството, лице, с квалификация и професионален опит в областта на строителството, преминало обучение в лицензиран център за професионално обучение, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, притежаващо съответното валидно Удостоверение/Сертификат или еквивалентен документ за чуждестранните лица, с реализиран професионален опит като отговорник по качеството на строителни обекти.
3.Участникът следва да има внедрени, следните системи:
-БДС ENISO 9001:20хх или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство;
-БДС ENISO 14001:20хх или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство;


1.За удостоверяване на възможностите по т.1 се попълва Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на СМР идентични или сходни с предмета на поръчката.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на обектите идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените СМР.
2.За удостоверяване на възможностите по т.2 се попълва Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП, като представи следната информация: име, презиме и фамилия на лицето; информация за притежаваното образование и професионална квалификация, в съгласно изискванията на възложителя; Професионален опит и информация за притежавано удостоверение и/или разрешение или еквивалент за упражняване на съответната дейност – съгласно изискванията на възложителя.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в частта на строителството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.За удостоверяване на изискванията по т.3 се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП. В случай че информацията не е достъпна за проверка в публичен регистър към декларираните данни участникът следва да приложи копие на валиден сертификат за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС ENISO 9001:20хх и БДС ENISO 14001:20хх или еквивалентни. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай, че във връзка с чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при провеждане на процедурата избрания изпълнител е представил някои от изброените документи удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор не е необходимо да ги представя повторно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на строително-монтажните работи започва да тече от подписване на протокол за откриване на строителна площадка и е до издаване на Констативен Акт по приложение №15 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за етап 1 и до издаване на Констативен Акт по приложение №15 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за етап 2 и не може да по-дълъг общо за двата етапа от 550 (петстотин и петдесет) календарни дни.
Начин на плащане – по банкова сметка на изпълнителя,както следва: 1. Авансово плащане в размер 50% /петдесет процента/ от сумата за изпълнение на строителството. Междинни плащания и окончателно плащане. Изплащането се извършва в срок до 14 дни след представяне на фактура.Гаранцията за авансово плащане се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на МОБАЛ "Д-р Ст.Черкезов"АД, гр.Велико Търново, ул.Ниш № 1

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП, както следва:1)Когато участника е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл.108а, чл.159а –159г, чл.192а, чл.194-217, чл.219–252, чл.253–260, чл.301 – 307, ал.321, 321а и чл. 352–353е от Наказателния кодекс (чл.54, ал.1, т.1 от ЗОП).2)Когато участника е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по предходната точка в държава членка или трета страна (чл.54, ал.1, т.2 от ЗОП);3)Когато участника има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила (чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП);4)Когато е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44, ал. 5 от ЗОП (чл.54, ал.1, т.4 от ЗОП);5)Когато е установено, че (чл.54, ал.1, т.5 от ЗОП):а)участника е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б)участника не е представил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.6)Когато участника е с установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл.128, чл.245 и чл.301–305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП).7)Когато е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен (чл.54, ал.1, т. 7 от ЗОП).8)Когато участника е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен (чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП);9)Когато участника e опитал да (чл.55, ал.1, т.5 от ЗОП):а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС.
Гаранция за изпълнение съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 5 /пет/% от стойността на договора за обществена поръчка.Гаранциите се предоставят в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3.застраховка която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва