Деловодна информация
00110Община Тервел
713 12/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00110-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS36.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на участъци от водопроводната мрежа в селата Нова Камена, Зърнево и Безмер по четири обособени позиции
45231300      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва подмяна на водопровод по част от улици в три населени места-Нова Камена, Зърнево и Безмер, като в селата Нова Камена и Безмер диаметъра на новоположените тръби от полиетилен с висока плътност на основните трасета е 90 мм., а в с.Зърнево има участък с диаметър 90 мм., и друг - с диаметър 160 мм. Водопроводът по част от ул."Втора" и ул."Шеста" в с. Нова Камена, общ. Тервел (Обособена позиция № 1)има дължина на трасето 1025 м. В с.Зърнево се рехабилитират два водопровода, с дължини както следва: Дължина на трасето с тръби PEHD DN90 PN10 (Обособена позиция № 2) – 1775.93 м.;Дължина на трасето с тръби PEHD DN160 PN10 (Обособена позиция № 3) – 1 725,30 м.В с.Безмер водопроводът е с дължина на трасето 828,50 метра.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
955427.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Нова Камена, община Тервел" - ул. „Втора“ и ул. „Шеста“- DN90 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Нова Камена, община Тервел

водопроводът по част от ул."Втора" и ул."Шеста" в с. Нова Камена, общ. Тервел – дължина на трасето 1025 м.:
Подмяната ще започне от центъра на селото по ул.“Втора“ и при кръстовището с ул.“Шеста“, трасето продължава на северо-изток, до последните застроени имоти. Реконструираните водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод. По трасето съществуващата етернитова тръба ?80 ще бъде подменена с тръби PEHD DN90 PN10. При кръстовищата ще се осъществят връзки със съществуващи водопроводни клонове от етернитови тръби. Проектното решение предвижда връзките на реконструираното със старото трасе да се изнесат извън кръстовищата, със спирателен кран за всяка връзка. По трасето на реконструирания участък ще се изградят 8 пожарни хидранта и 2 автоматични въздушника, както и СВО за всички парцели.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
190813.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014 - 2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Зърнево, община Тервел" - ул. „Втора“ и ул. „Трета“- DN90 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Зърнево, общ.Тервел

Съществуващите етернитови тръби ?80 ще се подменят с тръби PEHD DN90 PN10. Дължина на трасето с тръби PEHD DN90 PN10 – 1775.93 м.Проектното решение предвижда връзките на реконструираното със старото трасе да се изнесат извън кръстовищата, със спирателен кран за всяка връзка. Реконструираните водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод. Ще се изградят СВО за всички парцели, пожарни хидранти и въздушници.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
269323.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014-2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Зърнево, община Тервел" - ул. „Втора“ и ул. „Трета“- DN 160 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Зърнево, Община Тервел

Дължина на трасето с тръби PEHD DN160 PN10 – 1 725,30 м.Съществуващите етернитови тръби ?150 ще се подменят с тръби PEHD DN160 PN10.Ще се изградят пожарни хидранти и отдушници.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-технически ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
339835.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № № 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014-2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.

II.2) Описание 1

Ремонт на водопроводната мрежа в с.Безмер - DN90 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Безмер, общ.Тервел

дължина на трасето 828,50 м:
Ще се подмени целия съществуващ етернитов водопровод по ул.“Трета“.Съществуващите етернитови тръби с ф 80 ще се подменят с ПЕВП с ф 90.Ще се работи по трасето на стария водопровод, след демонтаж на старите тръби.Връзката между ПЕВП тръбите ще е на челна заварка, а преходът между ПЕВП тръбите и арматурите ще е с фланшов накрайник.Ще се направят 6 бр.пожарни хидранти и СВО за всички парцели.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката-техн.ръководител и лице за контрол на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
155455.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № `№ 08/07/2/0/00245 от 19/06/2018 по ПРСР 2014-2020

Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници, които съдържат аритметични грешки или не са подготвени в съответствие с указанията на възложителя;
Ще бъдат отстранени от участие оферти на участници които надхвърлят посочената от възложителя прогнозна стойност за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий № 1 за подбор, отнасящ се до годността /правоспособността/ за упражняване на професионална дейност на участниците:
Изисквано минимално ниво:Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за Четвърта група, трета категория строежи или по-висока (съгласно чл.137 Закон за устройство на територията - ЗУТ, чл.5 Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя - ПРВВЦПРС и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
Критерий за подбор № 1 се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:
При подаване на офертата:Участникът следва да посочи информацията за съответствието си с Критерий за подбор № 1 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел "А": "ГОДНОСТ", поле 1) от ЕЕДОП.
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител ( и когато е чуждестранно лице)представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 1, както следва: Удостоверение/я за вписване в ЦПРС и талон/и за валидност към него. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни http://register.ksb.bg.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, в която попада обектът, чието изпълнение се възлага с настоящата поръчка:
Критерий № 2 за подбор, отнасящ се до икономическото и финансовото състояние на участниците.
Критерий за подбор № 2 се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:
При подаване на оферта: Участникът следва да посочи информацията за съответствието си с Критерий за подбор № 2 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле 5) от ЕЕДОП.
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 2, както следва: документ, доказващ наличието на застраховка "Професионална отговорност". Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


Изисквано минимално ниво: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.3 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител е в размер на 200 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий № 3 за подбор:Участ-ците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Крит-й за подбор № 3 се прилага кумулативно, т.е. ако участ-кът е подал оферта за 1 обособ. позиция на пор-ката, той тр. да е изпълнил сходно строителство в обем от най-малко 800 м. дължина на трасето, в случай, че участва за 2 обособ. позиции – 1600 м., а тогава, когато участва за всичките 4 обособ. позиции, сходното изпълнено строителство трябва да е в обем от 3200 м.Документи, с които ще се доказва съответствието с Критерий № 3:При подаване на офертата: информацията за съответствието с Критерий за подбор № 3 се посочва в Част IV: "Критерии за подбор", раздел В: "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ", поле 1а) от ЕЕДОП.Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 3, както следва: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с миним. изисквания за технич. и профес. способности по Критерий № 3 се доказват от обедине-ето участник, а не от всяко от лицата, включ. в него. При участие на чуждестр. лица,те могат да удостоверят съотв. си Критерий за подбор № 3 посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.При участие на подизпълнители, същите сл. да отговарят на изискванията по Критерий № 3 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Критерий №4 за подбор:Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството.Критерий за подбор № 4 се прилага за всеки участник, независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.Докум., с които ще се доказва съответств. на участника с Критерий № 4:При подаване на оферта: Уч-кът следва да посочи информ-ята за съответств. си с Критерий за подбор № 4 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел "Г": "СТАНД. ЗА ОСИГ. НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГ. УПРАВЛЕНИЕ" от ЕЕДОП. Преди сключването на договора : Участ-кът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответств. с изискването по Критерий № 4, както следва: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквив. стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквив. сертификати, издаден/и от независими лица, к. са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от ИА „БСА” или от др. национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Посоч. док-ти не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.Възложителят приема еквивал. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството. В случай на обединение, изискването за съответствие по Критерий № 4 се отнася за участника/ите, които ще извършват дейн-те по стро-ство.При уч-е на подизп-ли, същите сл. да отговарят на изискването по Крит-й. 4 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на ЧЛ,те могат да удостоверят съответствието си чрез аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в к. са установени.

Изисквано минимално ниво за Критерий № 3:Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне един обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под строителство,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира строителство за рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт или изграждане на водопроводна мрежа в населено място или урбанизирана територия с дължина на трасето най-малко 800 метра.
Изисквано минимално ниво за Критерий № 4:Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на обособената позиция, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието (за всички позиции).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва на части, както следва:1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80% (осемдесет процента) от стойността на договора и 2.ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ - в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на Протокол обр.15 - констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, придружен със строителни книжа по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА е в размер на 3% (три на сто) от стойността на всеки конкретен договор, без ДДС.Представя се в избрана от изпълнителя форма.В случай на банкова гаранция или застраховка , последните трябва да са със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Общинска администрация Тервел, зала 201

Лица по чл.54, ал.2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят не ползва за възлагане на поръчката стандартизираните образци на документи по ЗОП за строителство на ВиК мрежи, одобрени със Заповед № ЗМФ – 827 от 04.09.2018 г. на Министъра на финансите .Следва да се има предвид, че последните са неприложими за настоящата обществена поръчка при следните мотиви:
1.Стандартизираният образец на документи предвижда изпълнение на СМР на ВиК мрежи при условията на FIDIC ,респ. третира приложимите за този документ сертификати и произтичащи от FIDIC конкретни ангажименти на института на Инженера по FIDIC, докато предметът на настоящата обществена поръчка се изпълнява при условията на ЗУТ и приложимите към него поднормативни актове за документите, които се съставят в хода на строителството;
2.Върху проекта на техническата спецификация за възлагане на поръчката, разработен за възлагане в обхвата на ЗУТ е осъществен предварителен контрол от финансиращия орган ДФЗ , което е задължително условие съгласно утвърдената от ДФЗ и задължителна за спазване от бенефициентите „Процедура за осъществяване на предварителна проверка и последващ контрол върху процедури за обществени поръчки за одобрени инвестиционни разходи, финансирани изцяло или частично със средства от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.Управляващият орган на ПРСР финансира само разходите по проведени обществени поръчки, обявени при спазване условията на технически спецификации, съгласувани от ДФЗ (чл.4,ал.1, т.4 от Договора за БФП).
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба пред Комисия за защита на конкуренцията срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва