Деловодна информация
00232
1120 01/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/11/2018 (дд/мм/гггг)
00232-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комплексен онкологичен център - Бургас ЕООД 000053191
бул. Стефан Стамболов 73, Хирургичен корпус на УМБАЛ-Бургас АД, ет. 7
Бургас BG341 8000 България
Румяна Комитова +359 56866404
odisp@abv.bg +359 56859830

Интернет адрес/и

http://onkobs.bg/

http://onkobs.bg/?cat=6


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://onkobs.bg/?p=6347
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР за ПОЗИТРОННО ЕМИСИОНЕН ТОМОГРАФ И БРАХИТЕРАПИЯ КЪМ „КОЦ-БУРГАС“ ЕООД по две обособени позиции 00232-2018-0010
45000000      
Строителство

Предвижда се в обособения терен на площ от 847 м2 да се разположи сграда на три нива за медицинско обслужващи дейности.За сградата има одобрени инвестиционни проекти по части във фаза ТП и издадено Разрешение за строеж. Графичната архитектурна част /ситуация, разпределения, покривни линии, вертикални разрези и фасади/, изяснява в необходимите подробности проектираната сграда, с нейните градоустройствени и функционални параметри. Предвижда се изграждане на водопровод и канал по вътрешната улица на кв. 135Б,прилежаща към сградите,а именно:Сградна водопроводна инсталация;Сградна канализационна инсталация;Канализация с престой на водата 24ч.;Обикновена фекална канализация;Напорна канализация;Закопана канализация;Площадков канал.Съгласно визата за проектиране в западната част на улицата има частично изграден водопровод РЕНD ф110, захранен с вода от водопровода по ул. „Оборище”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2260938.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„ИЗГРАЖДАНЕ НА СГРАДЕН ФОНД за ПОЗИТРОННО ЕМИСИОНЕН ТОМОГРАФ И БРАХИТЕРАПИЯ КЪМ „КОЦ-БУРГАС“ ЕООД В УПИ XVI, КВ. 135Б, ПО ПЛАНА НА ЦГЧ, ГР. БУРГАС" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Предвижда се в обособения терен на площ от 847 м2 да се разположи сграда на три нива за медицинско обслужващи дейности, състояща се от процедурни зали,кабинети,лаборатория и спомагателни помещения,за осигуряване пълния цикъл от специфични мед.дейности в онкологичната практика.За сградата има одобрени ИПроекти по части във фаза ТП и издадено Разрешение за строеж.Графичната архитектурна част/ситуация,разпределения,покривни линии,вертикални разрези и фасади/,изяснява в необх.подробности проектираната сграда,с нейните градоустр.и функц.параметри.Теренът,предвиден за застрояване има денивелация,поради което се налага израждането на подпорна стена.Същата ще се оформи като ажурна ограда с Н=2,00 м по северозападната и югозападна странични регулационни линии.За сградата са осигурени места за паркиране,съгл.чл. 24(1),табл. 2 от Наредба №2 за планиране и проектиране на комуникационно-транспортни схеми на урбанизираните територии от 2004г. Предвидени са и 2 бр.достъпни места за паркиране на автомоб.на хора с уврежд-я,съгл.чл.19(1),т.1 от Наредба №4 от 2009г. за проектиране,изпълнение и поддържане на строежите в съотв.с изискванията за достъпна среда за населението,вкл.за хората с увреждания.Съгл.одобрени ИПроекти на 04.06.2018 г. във фаза ТП-обяснителни записки и чертежи по отделните части, количествени сметки и спецификации,видовете СМР по части са следните:Част Архитектура,Част Конструкции,Част Геодезия,Част Лъчезащита,Част Медиц.технология,Част ЕЛ,Част ОВК,Част ВиК,Част Паркоустройство и благоустройство,Част Пожарна безопасност,Част ЕЕ,Част Геология.Сградата е категория „А”,т.е.помещения за живеене или обитаване,в т.ч.стаи и зали в болници.За сградата има издадено разрешение за строеж №П-30/04.06.2018г.Всички дейности, включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации,приложение към Документацията за участие.СМР са подробно описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части.
Критериите по-долу
 
ДА 1.Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    20
1.1.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител екип“    5
1.2.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    5
1.3.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Инженер електроснабдяване и електрообзавеждане“    3
1.4.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Инженер електроснабдяване и електрообзавеждане“    3
1.5.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд"    2
1.6.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Контрол по качеството“    2
2.- Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2196888.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за обществената поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.В стойността са включени 5 % непредвидени разходи,по време на изпълнение на СМР,които ще бъдат заплатени в случай че тяхната необходимост бъде установена и доказана.

II.2) Описание 1

„ВОДОПРОВОД И КАНАЛИЗАЦИЯ ПО УЛИЦА В КВ.135Б ПО ПЛАНА НА ЦГЧ- ГР.БУРГАС, МЕЖДУ О.Т. 1914 И О.Т. 1909“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Водопровод:Съгл.визата за проектиране в западната част на улицата има частично изграден водопровод РЕНD ф110,захранен с вода от водопровода по ул.„Оборище”.Този водопровод ще се продължи до новопроектираната сграда „Циклотронен комплекс,сектор за РЕТ-СТ изследвания и стационарна метаболитна йодна терапия” в УПИ XVI,кв.135Б и ще я захрани с вода.На водопровода ще се остави отклонение,което ще захранва в бъдеще,предвидената за изграждане болница към КОЦ в УПИ V,кв.135Б.Новопроектираният участък е с дължина 52,00м.Същият ще се изпълни от PEHD ф110/10,който провежда Qт=12,64л/сек, I=0,038 V=1,95м/сек, Z=1,97м.Оразмерителното водно количество,съгл.ВК проекта на сградата „Циклотронен комплекс,сектор за РЕТ-СТ изследвания и стационарна метаболитна йодна терапия” е 1,0л/сек.Оразмерителното водно количество на болницата към КОЦ в УПИ V,кв.135Б ще бъде 4,16л/сек.Болницата ще е с обем>5000м3,поради което се предвижда в т.ч.2,5л/сек,противопожарно водно к-во.Полагането на уличния водопровод ще стане в уличното платно на 1м.на юг от северната бордюрна линия,в/у подложка от пясък с дебелина 10см.Над тръбата ще се постави детекторна лента с метални нишки.За да се избегне компрометирането на възстановената асфалтова настилка след изграж.и въвеждането в експлоатация на водопровода,се предвижда обратният насип на изкопа да се извърши изцяло с отсевки.Канал:Направено е заснемане на съществ.канал и е представено в проекта.Каналът в последния участък от РШ5 до РШ6 е изпълнен от бет.тр.ф200.Диаметърът му е недостатъчен да провежда битовото и дъждовно водно к-во,освен това е -долу оразмеряване,съществуващия канал от РШ1 до РШ4 провежда оразмерителното водно количество, поради което ще се запази.От РШ5 до РШ6 участъкът е с дълж.45,00м и ще се изгради нов канал,отстоящ на 1,50м от водопровода, с тръби „PRAGMA”,гофрирани,двуслойни от полипропилен /РР/,DN/ID 300 и наклон J = 0,06.От РШ4 до РШ5,този участъкът с дължина 9,00м свързва съществуващия с новопроектирания канал. Съществуващият канал по улицата,западно от паркинга ще се продължи и ще се заусти в РШ5.Новите РШ5 и РШ6 ще се изградят от сглобяеми бетонови елементи с чугунен капак Ф 600 мм.Предвижда се изкопите да се извършват с вертикални откоси и не плътно укрепване за водопровода и плътно-за канализацията.Преди започване на изкопните работи,експлоатационните дружества следва да сигнализират,а изпълнителя ръчно да разкрие съществуващата инфраструктура.
Критериите по-долу
 
ДА 1.Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    10
1.1.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител екип“    3
1.2.Подпоказател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    3
1.3.Подпоказателза професионалната компетентност на предложения от Участника „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
1.4.Подпоказателза професионалната компетентност на предложения от Участника „Контрол по качеството“    2
2.Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
64050.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за обществената поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.В стойността са включени 5 % непредвидени разходи,по време на изпълнение на СМР,които ще бъдат заплатени в случай че тяхната необходимост бъде установена и доказана.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя (ЦПРС), на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, в която попада обектът на поръчката:
за ОП 1 - първа група, І-ва категория;
за ОП 2 - четвърта група, минимум III-та категория.
Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за строежи, както следва: за ОП 1- първа група, І-ва категория; за ОП 2 - четвърта група, минимум III-та категория. Ако валидността на удостоверението изтича в срока за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи към техническото си предложение и декларация – свободен текст, че ще представи ново удостоверение, покриващо целия срок за изпълнение на поръчката, в срок от 10 работни дни от получаването му.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” от еЕЕДОП, като посочва подробни данни за притежавания документ (номер, дата на издаване, срок на валидност, елекронен адрес, на който са публикувани декларираните данни, ако е приложимо).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, изискването за вписване в Централния професионален регистър на строителя се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в Централния професионален регистър на Строителя за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж.
- При подаване на офертата, участникът попълва поле 5 на Раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като попълва подробни данни за притежавания документ(номер, дата на издаване, срок на валидност, елекронен адрес, на който са публикувани декларираните данни, ако е приложимо).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят да приеме за подходящ.
Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, изискването за притежаване на валидна застраховка се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да притежават валидна застраховка, съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж:
– за ОП1 - Първа (I-ва) категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Строежът е І-ва категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „г” от ЗУТ и чл. 2, ал. 4, т. 2 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
– за ОП2 - Трета (III-та) категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Строежът е III-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „б” от ЗУТ и чл. 6, ал. 2, т. 8 и т.9 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи,съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Ако валидността на застраховката изтича в срока за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи към техническото си предложение и декларация – свободен текст, че ще представи нова застраховка, покриваща целия срок за изпълнение на поръчката, в срок от 10 работни дни от получаването ?.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
- При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП, като описва подробно, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и Възложителя (с идентифициращи го данни).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и Възложителя (с идентифициращи го данни).
2.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите в строителството или еквивалентен.
- При подаване на офертата, участникът попълва Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, като попълва подробни данни за притежавания документ (номер, дата на издаване, срок на валидност, елекронен адрес, на който са публикувани декларираните данни, ако е приложимо).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2015.


1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира:
- За ОП 1: Строителство или реконструкция на сгради, представляващи строежи или части от тях, криещи опасност от значително вредно въздействие върху здравето на населението и околната среда при разпространение на йонизиращи (електрически, магнитни, електромагнитни, рентгенови и др.) и нейонизиращи (ултравиолетови, инфрачервени, радиовълни и др.) лъчения;
За ОП 2: Изграждане на нови улични ВиК мрежи – главни и/или второстепенни, представляващи строежи III категория.
Забележка: Строителните обекти, декларирани от участника, отговарящи на минималните изисквания, следва да бъдат изпълнени и за тях да има съставен Акт обр. 15, съгл. Наредба № 3/2003 г. на МРРБ.
2.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите в строителството или еквивалентен.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, изискването за наличие на стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да притежават EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За уч-ка не следва да са налице обстоят.по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,5 от ЗОП;чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен при изключенията по чл.4 от същия,както и ограниченията по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя и на Строителния надзор, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта, и на всички хора в района на обекта, при спазване на екологичните мерки към договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, бул. Стефан Стамболов № 73, Хирургичен корпус на УМБАЛ-Бургас, ет.7, кабинет на РЛД

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Предложеният от участниците срок за изпълнение по съответната обособена позиция не трябва да надвишава указания от Възложителя в настоящата документация и обявлението за поръчка, а именно:
За ОП 1: не по – кратък от 90 (деветдесет) календарни дни и не по – дълъг от 270 (двеста и седемдесет) календарни дни.
За ОП 2: не по – кратък от 20 (двадесет) календарни дни и не по – дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни.
Участниците трябва да имат предвид, че изпълнението на ОП 2 трябва да завърши преди подписване на Акт обр. 15 за ОП 1.
Предложеният срок за изпълнение на по съответната обособена позиция следва да бъде цяло число!
Срокът за изпълнение на строителството започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр. 2 и 2а по Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
2.Предложеният от участниците гаранционен срок, трябва да е не по-малък от нормативно определения в чл. 20, ал. 4, т. 1 и т. 4 – за ОП 1, в чл. 20, ал. 4, т. 7 и т. 11 – за ОП 2, от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Предложените гаранционни срокове за строителните дейности следва да бъдат цяло число в години или месеци!
3.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
5.Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по него и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл.114 от ЗОП.Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договора.
6. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител;
3. получаването на решението за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва