Деловодна информация
56
ОХ-11-249 30/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/10/2018 (дд/мм/гггг)
56-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли - КМЕТ 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Георги Китов +395 37382015
obshtina@harmanli.bg +395 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/izplnenie-na-inzhenering-(proektirane,-avtorski-nadzor-i-stroitelno-montazhni-raboti)-za-obekt-%E2%80%9Erexabilitacziya-i-rekonstrukcziya-na
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли - КМЕТ 000903939
ул. Петко Каравелов №4
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова +395 37382015
obshtina@harmanli.bg +395 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг (проектиране,авторски надзор и СМР) за обект:„Рехабилитация и реконструкция на улици и паркинги на територията на гр. Харманли, Общ. Харманли, Обл. Хасково.
45000000      
Строителство

Описание на дейностите в обхвата на поръчката:
1. Изработване на работен проект;
2. Изпълнение на СМР;
3. Авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

На територията на град Харманли, Община Харманли, Област Хасково

„Рехабилитация и реконструкция на улици и паркинги на територията на град Харманли, Община Харманли, Област Хасково" включва следните подобекти:
1. От бул. България до ул. Преслав: дължина-500 м., асфалтиране-2850 м2, тротоар - 1500м2;
2. От бул България до ул. Васил Левски: дължина-695 м., асфалтиране-4483 м2, тротоар - 3763м2;
3. От бул. Македония до ул. „Васил Левски“: дължина-824 м., асфалтиране-5768 м2, тротоар - 4120м2;
4. От бул. България до ул. Цар Самуил: дължина-533 м., асфалтиране-3278 м2, тротоар - 2052м2;
5. От ул. Г.М.Димитров до ул. Кап.П.Войвода: дължина-285 м., асфалтиране-1710 м2, тротоар - 1169м2;
6. От ул. Янко Сакъзов до ул. Съборна: дължина-460 м., асфалтиране-2760 м2, тротоар - 1955м2;
7. От ул. Асен Златаров до ул. Сакар планина: дължина-270 м., асфалтиране-1620 м2, тротоар - 810м2;
8. От ул. Александър Стамболийски до ул. Алеко Константинов: дължина-150 м., асфалтиране-900 м2, тротоар - 600м2;
9. Паркинг източно и северно от сграда на хотел „Хеброс“, гр. Харманли: асфалтиране-2400 м2;
10. Паркинг в кв.Тракия, гр. Харманли: асфалтиране-2600 м2.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект    30
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, ІV категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането” за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.


1.В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците престават: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците представят: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка;
2. Технически лица за изпълнение на дейностите по проектиране и авторски надзор;
3. Технически лица за изпълнение на строителството;
4. Техническо оборудване.


1. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум : един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка а именно: строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или и или ремонт на улици или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с дължина минимум 1500 м.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Технически лица за изпълнение на дейностите по проектиране и авторски надзор:
-Проектант по част Пътна, - инженер „Пътно строителство“ или еквивалент;
- Проектант по част Геодезия - инженер Геодезист или еквивалент;
- Проектант по част „ПВОД” – инженер или еквивалентна;
- Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер;
- Проектант по част „ПБЗ” и Проект за управление на отпадъците – инженер.
3. Технически лица за изпълнение на строителството:
- Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
- Експерт „Контрол по качеството” – да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: да притежава актуално удостоверение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
4. Техническо оборудване:
- багер с челен товарач -1 бр.;
- самосвал – 2 бр.;
- фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.;
- асфалтополагаща машина – 2 бр.;
- валяк– 2 бр.;
- фугорезачка – 1 бр.;
- водоноска за измиване – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, участникът избран за изпълнител представя документ за внесена гаранция в размер на 3 % от стойността на същия.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/12/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/12/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на администрацията на Община Харманли - Конферентната зала на ет.4, гр.Харманли, пл. ”Възраждане” №1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено;
2. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки;
3.На отстраняване подлежи всеки участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон.
Участниците трябва да декларират в ЕЕДОП дали дружеството – участник е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. В случай че, дружеството – участник е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, но са приложими изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, се посочва конкретното изключение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП - 10 дневен срок от публикуването в РОП!
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва