Деловодна информация
01265
РНД18-ДИ05-567 30/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
01265-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Нaдежда 0006963270598
район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за работно облекло за нуждите на Столична община – район „Надежда“ 2018-2019
22450000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за работно облекло (дрехи и обувки) за нуждите на медицинските сестри и непедагогическия персонал, работещи в общинските детски градини, съобразно заявки за брой ваучери, в купюри с номинална стойност от 5, 10 и 20 лева, с едногодишен срок на валидност след датата на заявлението за доставка от страна на възложителя
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
230000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на СО-район „Надежда“, с адрес: гр. София, район „Надежда“, ул.“Кирил Дрангов“ № 55

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за работно облекло (дрехи и обувки) за нуждите на медицинските сестри и непедагогическия персонал, работещи в общинските детски градини, съобразно заявки за брой ваучери, в купюри с номинална стойност от 5, 10 и 20 лева, с едногодишен срок на валидност след датата на заявлението за доставка от страна на възложителя.
Отпечатаните ваучери за работно облекло да могат да се ползват в търговски обекти на територията на гр. София, като участниците в процедурата представят списък на търговските обекти, с които имат сключени договори.
Критериите по-долу
 
ДА Брой търговски обекти на територията на гр. София    40
Срок за изпълнение    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
230000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, в размер до 17 920.00 лв. (седемнадесет хиляди деветстотин и двадесет лева)от общата прогнозната стойност на поръчката, при необходимост, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия, описани в проекта на договор. Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на ваучери в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на новопостъпили служители на Възложителя или увеличаване стойността на полагаемите средства за работно облекло. Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена съгласно изискванията на чл. 21, ал. 1, от ЗОП и се формира на базата на броя на служителите в момента на откриване на настоящата обществена поръчка, както и прогнозната стойност за упражняване на „опция за допълнителни доставки”.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата следва да притежава валидна регистрация в Министерство на финансите съгласно Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа.
За доказване на посоченото изискване по-горе участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под доставка, сходна с предмета на поръчката, се разбира осъществяване на услуги по отпечатване и доставка на ваучери за работно облекло и/или дрехи и/или обувки.
Под обем, идентичен или сходен с този на поръчката, следва да се разбира обем не по-малък от прогнозната стойност на поръчката.


За доказване на посоченото изискване по-горе участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала, находяща се в административната сграда на СО район "Надежда" , гр. София, ул. "Кирил Дрангов"

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват участниците, техните законни представители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно разпоредбите на чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва