Деловодна информация
00872
36-00-538 19/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/10/2018 (дд/мм/гггг)
00872-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Д-р Димитър Германов - Кмет на община Приморско 102164063
ул.Трети март 56
Приморско BG341 8180 България
Савина Димова - ст.юрисконсулт при Община Приморско +359 05503-3679
obschtina_primorsko@mail.bg +359 05503-2373

Интернет адрес/и

www.primorsko.bg

www.primorsko.bg/профил%20на%20купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://primorsko.bg/реконструкция-и-доизграждане-на-вод/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и доизграждане на водопроводна мрежа на селата Ясна поляна и Ново Паничарево, Община Приморско“
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща реконструкция на главни и второстепенни клонове от водопроводната мрежа на с. Ново Паничарево и с. Ясна поляна, съответно 5836м и 4943м., подмяна на сградни водопроводни отклонения съответно 2843,50 м. за с. Ново Паничарево и 2752 м. за с. Ясна поляна, възстановяване на асфалтовата настилка разрушена в зоната на СМР при реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа в селата Ясна поляна и Ново Паничарево с обща площ съответно 10 729,17 кв.м. и 7 520,83 кв.м. В рамките на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат изпълнени: нарязване и разваляне на асфалтова и макадамова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите и трамбовка, полагане на тръби, подмяна на тротоари, полагане и валиране на трошен камък, нестандартна баластра, възстановяване на бордюри, възстановяване на тротоарната настилка, фрезоване на старата и полагане на нова асфалтобетонова настилка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5288941.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Приморско, с. Ясна поляна, с. Ново Паничарево

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща реконструкция на главни и второстепенни клонове от водопроводната мрежа на с. Ново Паничарево и с. Ясна поляна, съответно 5836м и 4943м., подмяна на сградни водопроводни отклонения съответно 2843,50 м. за с. Ново Паничарево и 2752 м. за с. Ясна поляна, възстановяване на асфалтовата настилка разрушена в зоната на СМР при реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа в селата Ясна поляна и Ново Паничарево с обща площ съответно 10 729,17 кв.м. и 7 520,83 кв.м. В рамките на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат изпълнени: нарязване и разваляне на асфалтова и макадамова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите и трамбовка, полагане на тръби, подмяна на тротоари, полагане и валиране на трошен камък, нестандартна баластра, възстановяване на бордюри, възстановяване на тротоарната настилка, фрезоване на старата и полагане на нова асфалтобетонова настилка.
Възложителят, ще заплати до 3 % (три на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на договора при условията на чл. 116 от ЗОП."Непредвидени разходи" са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта.В случай на изменение на договора по реда на чл. 116 от ЗОП в последствие, поради необходимост от извършване на непредвидени работи, последните следва като стойности на отделните позиции в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Ръководител обект"    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Геодезист"    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител ПС"    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството"    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд“    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5288941.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – втора група, минимум четвърта категория и четвърта група, минимум втора категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на изискването участникът представя заверено копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за категорията строеж.

Минимум втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участника чуждестранно лице.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, най - малко за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 за доказване на изискването участникът представя:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството.
2. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 за доказване на изискването участникът представя копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.


1.Участниците трябва да имат опит в изпълнение на минимум 1 (една) дейност идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За дейност „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на на обекти от линейната инфраструктура (водопроводни и/или канализационни мрежи с дължина минимум 10 000 л.м. и цялостно възстановяване на асфалтовата настилка и/или изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на улици и/или пътища с площ минимум 15 000 кв.м.).
Възложителят няма изискване горепосочената дейност да е изпълнявана на един обект.
Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството на ВиК мрежи и в областта на пътното строителство по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентно.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции:
1. Гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора.
2. Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на авансово предоставената сума.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1. парична сума или,
2. банкова гаранция или,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Участникът избран за изпълнител на поръчката сам избира формата на гаранциите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Гр.Приморско, ул.Трети Март №56, Административната сграда на Общ.Приморско, Заседателна зала ет.2

Съгласно чл. 54, ал. 2 и чл. 57, ал. 3, изречение второ от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедура и / или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгл. разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва