Деловодна информация
00267Община Пловдив
18РОП96(1) 17/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/10/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0108 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Д. Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181016CubJ7187309
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 2 обособени позиции
39800000      
Доставки

„Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 2 обособени позиции“.
На основание чл. 80, ал. 1 ППЗОП, ОП 1 „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, е запазена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение (лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, съгласно обособените позиции, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
291250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39831220      
39831240      
39831300      
19640000      
33711900      
39224330      
39525100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на стоките в съответствие с техническата спецификация за ОП 1. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./прогнозно количество за 1 г. бр./м. ед.):
1 Препарат за измиване на домакински съдове и прибори 1 л. 4576
2 Абразивен почистващ препарат 0,500 кг. 2790
3 Прах за ръчно пране 1 кг. 1468
4 Прах за автоматично пране 1 кг. 2800
5 Течен сапун 0,500 л. 3445
6 Течен сапун 1 л. 6645
7 Тоалетен сапун 0,100 кг. 3756
8 Тоалетен сапун, бебе 0,100 кг. 25
9 Сапун за пране 0,100 кг. 480
10 Препарат за почистване на паркет 1 л. 739
11 Препарат за почистване на ламиниран паркет 1 л. 1250
12 Препарат за почистване на тоалетни 1 л. 3844
13 Препарат за почистване на санитарен фаянс. 1 л. 3032
14 Препарат за почистване на миещи се подови повърхности 1 л. 3242
15 Препарат за почистване и полиране на мебели от дърво 0,300 л. 294
16 Препарат за почистване на стъкла и гладки повърхности 0,500 л. 2236
17 Препарат за почистване на стъкла и гладки повърхности (пълнител) 0,500 л. 2359
18 Препарат за ръчно почистване на килими 1 л. 46
19 Препарат за почистване на фурни 1 л. 350
20 Обезмаслител опаковка 0,500 мл 3632
21 Препарат за отпушване на канали 0,100 кг. 437
22 Препарат за отпушване на канали 1 л. 1400
23 Кофа брой 262
24 Кофа с цедка брой 525
25 Салфетки опаковка 100 бр. 1864
26 Торби за смет руло 20 броя 4409
27 Торби за смет руло 10 броя 4862
28 Торби за смет опаковка 10 броя 2265
29 Торби за смет опаковка 10 броя 2435
30 Кърпа за прах брой 698
Позицията е запазена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение (лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
138466.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % (2% при лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП) от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 1, за 1 г., е 69233,33 лева без ДДС. На осн чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената в настоящото обявление прогнозна стойност за позицията и срок на договора са с включено предвиденото подновяване.

II.2) Описание 1

Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224300      
33760000      
18424300      
39224340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на стоките в съответствие с техническата спецификация за ОП 2. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./прогнозно количество за 1 г. бр./м. ед.):
1 Метла с дръжка брой 1046
2 Метла с дръжка брой 708
3 Четка с дръжка брой 891
4 Четка за пране на килими брой 78
5 Четка с мек косъм брой 566
6 WC комплект (четка и поставка) комплект 717
7 Леген брой 457
8 Лопатка за смет брой 827
9 Лопатка за смет брой 538
10 Дръжка с резба брой 709
11 Дръжка с резба брой 952
12 Кошче за смет брой 343
13 Кошче за хартиени отпадъци брой 315
14 Попивателна кърпа опаковка 3 броя 2017
15 Домакинска гъба за посуда брой 3825
16 Домакинска гъба за посуда брой 3065
17 Домакинска тел брой 2741
18 Тоалетна хартия опаковка 4 ролки 18180
19 Тоалетна хартия бобина брой 3378
20 Домакинска хартия брой 3455
21 Хартиени кърпи за подсушаване на ръце опаковка 150 бр. 7481
22 Домакински ръкавици чифт 3879
23 Ръкавици за еднократна употреба кутия 100 броя 531
24 Бърсалка за под брой 2002
25 Торбичка с дръжки опаковка 100 броя 937
26 Плик 1 кг. опаковка 100 броя 523
27 Плик 2 кг. опаковка 100 броя 190
28 Кутия за еднократна употреба брой 19000
29 Влажни кърпички опаковка 1775
30 Комплект за почистване тип "меджик моп" или еквивалентно/и комплект 220
31 Комплект съклочистачка за прозорци комплект 252
32 Чистач за вода с дълга дръжка брой 177
33 Комплект дръжка с държач за плосък моп комплект 170
34 Моп Микрофибър брой 269
35 Моп пеперуда брой 10
36 Четка за почистване на прах и паяжини (комплект) комплект 239
37 Белина (натриев хипохлорит) 1 л. 8034
38 Кислол 1 л. 4693
39 Препарат против плесен и мухъл 1 л. 10
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
152783.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 2, за 1 г., е 76391,67 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочените в настоящото обявление прогнозна стойност за позицията и срок на договора са с включено предвиденото подновяване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се поставя
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставя

не се поставя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не се поставя

не се поставя
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след предварителна писмена заявка от страна на общинските заведения. Доставките ще се извършват франко посочен във всяка заявка административен адрес на територията на град Пловдив. Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на възложителя и на изпълнителя, са съгласно проекта на договор, техническото и ценово предложения за съответната обособена позиция – неразделна част от документацията за обществената поръчка.
На основание чл. 80, ал. 1 ППЗОП, ОП 1 „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, е запазена за възлагане на лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.За да се ползват с преференции при участие за ОП 1, лицата по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП трябва да отговарят на условията на чл. 12, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/05/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 36 на административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив 4000, пл. Стефан Стамболов № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Четири месеца преди изтичане срока на договора, с който ще бъде възложена настоящата обществена поръчка. Предвид предвиденото подновяване, максималният срок на договора е 2 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата/обособената позиция участник: 1. За когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като не се прилага възможността по чл. 55, ал. 4 ЗОП. 2. За когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП, вкл. аритметично несъответствие; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с чл. 101, ал. 11 ЗОП.
Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. На отварянето могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
Договорът, който ще бъде сключен с участника, определен за изпълнител на съответна обособена позиция, ще е със срок на действие 1 година. Прогнозната стойност на поръчката за 1 г. е 145625 лв без ДДС, съответно: За ОП 1 – 69233,33 лв без ДДС; За ОП 2 – 76391,67 лв без ДДС. Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща стойност, при условията на проекта на договор. Предвид, че се предвижда подновяване на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочените в обявлението срок и прогнозна стойност са с включено предвиденото подновяване.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири на сто) от стойността на съответния договор без ДДС (за ОП 1 - 2% за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП). Изпълнителят сам избира формата на гаранцията, в съответствие с чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 ЗОП, в нея трябва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима и че е в полза на възложителя. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 3 ЗОП, застрахователната сума трябва да е равна на сумата на определената гаранция, а застрахователната премия да е платена еднократно. Застраховката трябва да е за конкретния договор и в полза на възложителя. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 или 3 от ЗОП, срокът на валидност и условията за освобождаването/усвояването на гаранцията следва да бъдат съобразени с условията на проекта на договор.
Оферти могат да бъдат подавани както за една, така и за всички обособени позиции на поръчката. На основание чл. 47, ал. 10 ППЗОП, при участие за повече от една обособена позиция, възложителят допуска представяне на едно заявление за участие – документи по чл. 39, ал. 2 ППЗОП.
На осн. чл. 80, ал. 1 ППЗОП, ОП 1 е запазена за възлагане на лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Оферта за участие в запазената обособена позиция могат да подадат и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва