Деловодна информация
00267Община Пловдив
18РОП(.......) 16/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/10/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0107 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181015Pilf7174860
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на хляб и хлебни изделия за закуска, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
15810000      
Доставки

Доставки на хляб и хлебни изделия за закуска, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка. Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на хляб и хлебни изделия за закуска, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения – неразделна част от документацията за обществената поръчка. Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след предварителна заявка от страна на обектите – краен получател (общинските заведения). Доставките на стоките се извършват периодично, франко посочен във всяка заявка
административен адрес на територията на гр. Пловдив.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
138333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
15813000      
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на хляб и хлебни изделия за закуска, в съответствие с техническата спецификация, както следва:
№ / Продукт / Спецификация / М.ед. / Прогнозно к-во, за 12 месеца:
1 Бял хляб - от брашно тип 500, тостерен, нарязан, опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,600 кг до 0,800 кг - 0,600 кг/бр - 43 969 бр.
2 Бял хляб - от брашно тип 500, нарязан, опакован в прозрачно фолио, доставка на опаковка 0,350 кг -0,350 кг/ бр. - 57 000 бр.
3 Ръжен хляб - от ръжено брашно, нарязан, опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,500 кг до 0,700 кг - 0,500 кг/бр. - 9 400 бр.
4 Типов хляб - нарязан, опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,500 кг до 0,700 кг - 0,500 кг/бр. - 15 000 бр.
5 Типов хляб - нарязан, опакован в прозрачно фолио, доставка на опаковка 0,350 кг - 0,350 кг/бр. - 23 500 бр.
6 Козунак - от козуначено тесто със съдържание на брашно тип 500, мая, захар и яйца, със стафиди, индивидуално опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,500 кг до 1 кг - 0,500 кг/ бр. - 900 бр.
7 Козунак диетичен - от козуначено тесто със съдържание на брашно тип 500, мая и яйца, без захар и стафиди, с подсладител, индивидуално опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,500 кг до 1 кг - 0,500 кг/ бр. - 250 бр.
8 Баница със сирене - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, със съдържание на краве сирене, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/ бр. - 3 100 бр.
9 Геврек - от брашно тип 500, със сусамово семе, индивидуално опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/ бр. - 3 800 бр.
10 Геврек - солен, от брашно тип 500, индивидуално опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/ бр. - 700 бр.
11 Кифла с мармалад - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, пълнеж от мармалад, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 2 940 бр.
12 Кифла козуначена - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 1 100 бр.
13 Кифла с локум - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, пълнеж от локум, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 1 540 бр.
14 Сиренка - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, със съдържание на краве сирене, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/ бр. - 4 240 бр.
15 Кашкавалка - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, със съдържание на кашкавал от краве мляко, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 5 460 бр.
16 Тутманик - от брашно тип 500, индивидуално опакован в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 3 200 бр.
17 Милинка - от брашно тип 500, индивидуално опакована в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,100 кг до 0,150 кг - 0,100 кг/бр. - 1 650 бр.
18 Пица (открита) -от брашно тип 500, минимално съдържание: колбас, кашкавал, доматено пюре, подправки, индивидуално опакована в прозрачно фолио, доставки на опаковки от 0,150 кг до 0,200 кг - 0,150 кг/бр. - 2 570 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
138333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката, за 12 месеца, е 69166,67 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност на поръчката е с включено предвиденото подновяване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнението предмета на поръчката следва да се осъществява от лице, което притежава Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), за най-малко един обект за производство и/или за търговия с храните/групите храни, предмет на поръчката, издадено от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съответно да е вписан в регистъра по чл. 14 от ЗХ.
Чуждестранните участници следва да притежават аналогичен документ, съответно вписване в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Съответствието с поставения критерий се декларира в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1.
Съответствието с поставения критерий се доказва със заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, а за чуждестранни участници – на аналогичния документ. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
Преди сключване на договор, лицата - участник, подизпълнител и/или член на обединение, които ще извършват дейности по предмета на поръчката, трябва да предоставят актуални документи, удостоверяващ правото да изпълняват дейността по предмета на поръчката в Република България - заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, издадено ОДБХ по местонахождението на обекта.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставя

не се поставя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.

Изпълнението предмета на поръчката следва да се осъществява от лице, което е изпълнило една или повече дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходен“ предмет следва да се разбира доставки на хляб и хлебни изделия за закуска (закуски).
Под „сходен“ обем следва да се разбира доставки на хляб и хлебни изделия за закуска (закуски) в обем, равен или по-голям от посочените в обявлението прогнозни количества за 12 месеца, за всяка от стоките, предмет на поръчката.
Съответствието с поставения критерий се декларира в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б), като се предоставя най-малко следната информация: описание на дейността/доставката, сума, дата, обем по видове продукти, получател на доставката.
Съответствието с поставения критерий се доказва със списък на доставките, с посочване на извършената дейност/доставка, сума, дата, обем по видове продукти и получател на доставката, заедно с доказателства за извършената доставка. Документите, представени като доказателства за извършена доставка следва да съдържат данни за вида на дейността/доставката, сума, дата, обем по видове продукти и получател на доставката.
Документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след предварителна заявка от страна на обектите – краен получател (общинските заведения). Заявките ще се подават на изпълнителя в писмена форма по електронен път/факс/електронна поща/на представител на Изпълнителя.
Доставките на стоките се извършват периодично, франко посочен във всяка заявка административен адрес на територията на гр. Пловдив, както следва: ежедневно, не по-късно от 8:30 часа, в рамките на работното време за съответното общинско заведение.
Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на възложителя и на изпълнителя, са съгласно: проекта на договор; техническата спецификация; техническото и ценовото предложения на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/03/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 36 на административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив 4000, пл. Стефан Стамболов № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Четири месеца преди изтичане срока на договора, с който ще бъде възложена настоящата обществена поръчка. Предвид предвиденото подновяване, максималният срок на договора е 2 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. За когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като не се прилага възможността по чл. 55, ал. 4 ЗОП. 2. За когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висшя публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с чл. 101, ал. 11 ЗОП.
Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.
При разглеждане на офертите ще се прилага чл. 104, ал. 2 от ЗОП - оценяването ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние.
Договорът, който ще бъде сключен с участника, определен за изпълнител, ще е със срок на действие 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за 12 месеца е 69166,67 лв без ДДС, Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща стойност, при условията, посочени в проекта на договор. Предвид, че се предвижда подновяване на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената в обявлението прогнозна стойност е с включено предвиденото подновяване.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири на сто) от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията, в съответствие с чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 ЗОП (банкова гаранция), същата следва да е в съответствие с условията и изискванията съгласно проекта на договор. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 3 ЗОП, застрахователната сума трябва да е равна на сумата на определената гаранция, а застрахователната премия да е платена еднократно. Застраховката трябва да е за конкретния договор и в полза на възложителя, както и в съответствие с условията и изискванията съгласно проекта на договор. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 или 3 от ЗОП, срокът на валидност и условията за освобождаването/усвояването на гаранцията следва да бъдат съобразени със срока на действие и условията на проекта на договор.
Посочените прогнозни количества на стоките имат роля за остойностяване на ценовото предложение, като получената обща стойност на ценовото предложение служи единствено за целите на оценката, и не представлява общата стойност на договора.
Заплащането на доставените стоки ще се извършва съгласно цените, оферирани от участника в ценовото предложение. Актуализация на цени ще се извършва след изтичане срока на валидност на офертата на изпълнителя, съгласно условията на проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва