Деловодна информация
00056
ОХ-11-228 16/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00056-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли-КМЕТ 000903939
гр.Харманли, пл.Възраждане №1
Харманли BG422 6450 България
Яница Георгиева и инж. Василка Лозева +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/uprazhnyavane-na-stroitelen-nadzor-pri-izplnenie-na-smr-rexabilitacziya-i-rekonstrukcziya-na-ulichnata-mrezha-v-gr.-xarmanli/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли-КМЕТ 000903939
ул. Петко Каравелов №4
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР: "Рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа в гр. Харманли" на обекти
71521000      
Услуги

Обхвата на обществената поръчка включва: Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР: "Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в гр.Харманли" на обекти:
1."рехабилитация и реконструкция на улица в кв.115 по ПУП на гр.Харманли/между ул."Бенковски" и ул. "Александър Стамболийски"/;
2."изграждане на алея между ул."Христо Ботев" и ул."Александър Стамболийски" в гр.Харманли, съгласно ПУП-ПР/до СУ "Н.Рилски"-кооперациите/;
3.благоустрояване на междублоково пространство в УПИ I, кв.111 по ПУП на гр.Харманли/ж.б. на бул."България" №22/;
4.рехабилитация и реконструкция на ул.''Капитах Петко Войвода" между о.т.130 и о.т.361;
5.рехабилитация и реконструкция на ул."Иван Гебешев";
6.рехабилитация и реконструкция на ул."Кольо Фичето" от о.т.102 до о.т.124Б".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е на територията на Община Харманли.

Обхвата на обществената поръчка включва: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР: "Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в гр.Харманли" на обекти:
1.рехабилитация и реконструкция на улица в кв.115 по ПУП на гр. Харманли/ между ул."Бенковски" и ул."Александър Стамболийски"/;
2.изграждане на алея между ул."Христо Ботев" и ул."Александър Стамболийски" в гр.Харманли, съгласно ПУП-ПР /до СУ"Неофит Рилски"- кооперациите/";
3.благоустрояване на междублоково пространтвов УПИ I, кв.111 по ПУП на гр.Харманли/ ж.б. на бул. "България" №22/;
4.рехабилитация и реконструкция на ул. "Капитан Петко Войвода" между о.т.130 и о.т.361;
5.рехабилитация и реконструкция на ул. "Иван Гебешев";
6.рехабилитация и реконструкция на ул. "Кольо Фичето" между о.т.102 и о.т.124Б.
В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности:
? съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж;
?Съставяне протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж.
?Подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът;
?съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване;
?изготвяне и представянхе на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти;
?изготвяне на технически паспорт на обектите, съгласно Наредба №5 от 28.12.2003г. за техническите паспорти на строежите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
130

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежават валиден Лиценз/Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ.
ДОКАЗВАНЕ: Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 ЗУТ или Удостоверение за правото за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 ЗУТ на лицата по чл. 166, ал. 7 от ЗУТ, придружено със списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от него - (заверено копие), а за чуждестранни лица – документ от аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за задължително застраховане съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за строежи втора група, четвърта категория или еквивалентна, а за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.

За доказване на икономическото си и финансово състояние по този критерий, участниците могат да представят следните документи: За участниците регистрирани в България, валидна застраховка „Професионална отговорност" съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците, трябва да са изпълнили поне една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката. Под „услуги идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ да се разбира: услуги по упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166, ал. 1 от ЗУТ, извършени при изпълнение на строителство и/или инженеринг, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа на стойност минимум равна на 2/3 от определената максимално допустима прогнозна стойност;
2.Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката.


За доказване на Техническите и професионални възможности, се представят:
1.Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги;
2.Екип за изпълнение:
•Ръководител на екип – строителен инженер или еквивалентно образование, притежаващ минимум 5 години професионален опит и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката;
•Експерт по част „Пътна” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката;
•Експерт по част „Геодезия” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката;
•Експерт по част „Координатор по безопасност и здраве” – лице, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
На този етап всички обстоятелства се декларират само в еЕЕДОП, а преди сключване на договора се представят и документите удостоверяващи обстоятелствата декларирани в еЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител преди подписване на договора представя Гаранцията за изпълнение в размер на 3% (три на сто) от стойността на същия.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/11/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Харманли, пл. Възраждане №1, в сградата на общинска администрация, в Конферентна зала, етаж 4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3,4,5 6 и 7 от ЗОП;
2. Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва