Деловодна информация
00901ЦПЗ-Бургас
1219 15/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00901-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Център за психично здраве Проф.д-р Иван Темков-Бургас ЕООД 000053202
ж.к.Лазур, Парк Езеро
Бургас BG341 8000 България
Яна Славова-Димитрова +359 56816304
cpz_burgas@abv.bg +359 56816304

Интернет адрес/и

http://cpz-burgas.bg/info/Profil_na_kupuvacha-28.html

https://sop.bg/cpz-burgas-91/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/cpz-burgas-91/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Обслужване на болнична кухня към “Център за психично здраве „Проф. д-р Иван Темков“ – Бургас” ЕООД 00901-2018-0001
55521200      
Услуги

Ежедневно приготвяне и доставяне на храна (закуска, обяд и вечеря) в термоустойчиви кутии, собственост на Изпълнителя, след получена от Възложителя писмена заявка по диети за стационарно болни пациенти на „ЦПЗ-Бургас”ЕООД, изготвяна съгласно Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно – профилактичните заведения, изд. 1984г.на МЗ; НАРЕДБА №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми на хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене, и храна за дежурния персонал (закуска с обяд или вечеря). Включва разливане на храната в посуда на изпълнителя, раздаване на храната, измиване и дезинфекция на съдовете, почистване, измиване и дезинфекция на използваното за това помещение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55521200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ж.к.Лазур, Парк Езеро, Сградата на ЦПЗ-Бургас

Ежедневно приготвяне и доставяне на храна (закуска, обяд и вечеря) по диети за стационарно болни пациенти на „ЦПЗ-Бургас”ЕООД с прогнозен обем около 89750 брой хранодни.
Ежедневно приготвяне и доставяне на храна (закуска с вечеря или обяд) за дежурен персонал на „ЦПЗ-Бургас”ЕООД с прогнозен обем около 8000 брой хранодни.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът за изпълнение на поръчката може да бъде удължен, при условие, че преди изтичане на срока на договора възложителят е открил процедура със същия предмет за последващ период, която не е завършила с избор на изпълнител или не е бил сключен договор. В този случай срокът на договора се удължава не повече от 6 (шест) месеца- стойността и обема на опцията са включени в прогнозните обем и стойност.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предлаганите от участниците цени следва да не надвишават следните суми:
1. Цена на храноден за стационарно болни пациенти от диета 1 до 15 - до 2,67 лв без ДДС или 3,20 лв. с ДДС. Цената, предложена от участника включва всички разходи за изпълнение на поръчката.
2. Цена на храноден за дежурен персонал – една втора от цена на храноден за стационарно болни пациенти.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да разполагат с удостоверение за регистрация на обект за производство на храни (кухня-майка/кетъринг), по чл. 12, ал.2, ал. 9 и ал.10 от Закона за храните, издадено от съответната областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) и/или други действащи еквивалентни удостоверения и разрешителни.
2. Участниците следва да разполагат с удостоверение за регистрация на транспортно средство, за превоз на готови храни/ястия по чл. 245, ал.4 от ЗВД и чл.6 от Регламент (ЕО) №852/2004, издадено от съответната областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) и/или други действащи еквивалентни удостоверения и разрешителни.
Доказателства: Заверени от участника с мокър печат копие на удостоверенията
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с персонал притежаващ професионална компетентност необходима за осъществаване предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да пририлага системи за управление на качеството.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, през последните 3 (три) години (считано от датата на подаване на офертата). Доказателства:Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка;
2. Участниците следва да разполагат с персонал минимум един технолог и/или диетолог и минимум един готвач притежаващи професионална компетентност необходима за осъществаване предмета на поръчката. Доказалества:Документ, удостоверяващ професионалeн опит, или Документ, удостоверяващ образование или допълнителна квалификация, или Справка в електронните регистри на МОН, или Декларация за професионална компетентност;
3. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 22000 : 2005 или еквивалентни, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на безопасността на храните на обектите на участника, за дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
4. Участникът следва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството на участника с ISO 9001:2008 /БДС EN ISO 9001:2008/ или еквивалентни, за дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
5. Участникът следва да притежава система за анализ на опасностите и критичните контролни точки - (НАССР система или еквивалентни) , за дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Доказателства по т.3, 4 и 5: Заверени от участника с мокър печат копие на валиден сертификат
Документите и доказателствата ще бъдат изисквани съгласно чл.67, ал 5 и ал.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Сервирането и отсервирането на храната да се извършва всеки ден през седмицата при спазване на следния часови график:Закуска – от 7:30ч. до 8:00ч./Обяд - от 12:00ч. до 12:30ч/Вечеря - от 17:30ч до 18:00ч.
2.Участникът следва да осигури термофорни съдове, посуда и обслужващ персонал за разливане на храната в посуда, раздаване храната за всяко хранене и измиване и дезинфекция на съдовете след всяко хранене, както и почистване, измиване и дезинфекция на изпозваното за това помещение.
3.Участникът да представя примерни менюта, като не се допуска повторяемост за 7 (седем) дни.
4.Участниците следва да спазват изискването на чл. 44, т.1, буква "а", във връзка с чл. 9, т.1, буква "в" от Регламент (ЕС) № 1169/2011 г. на Европейския парламент и на Съвета от от 25.10.2011 година;
5.Участникът да гарантира пълна подмяна на приготвената храна с отклонение в качеството.
6.Специални условия за изпълнение на поръчките по чл.47, ал.3 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Бургас, ж.к. Лазур, Парк Езеро, сградата на ЦПЗ-Бургас ЕООД, ет.1, "Конферентна зала"

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Упълномощените представители представят документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Октомври 2020г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изисквания за личното състояние: Основания за отстраняване от участие в процедурата, съгласно чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание на чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Доказателства:
1.1. Относно чл.54, ал.1, т.1 и 2 от ЗОП: Свидетелство за съдимост;
1.2. Относно чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП: •Информация за наличието или липсаната на задължения от органите по приходите; •Удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси от общината по седалището на Възложителя и на участника;
1.3. Относно чл.54, ал.1, т.4, 5 и 7 от ЗОП: Декларация за липса на основания за изключване;
1.4. Относно чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП: Удостоверение от органите на Изпълнителната агенция „Главна инспекция по труда“;
1.5..Относно чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП: Удостоверение, издадено от Агенцията по вписванията или Справка в търговския регистър;
2. Други основания за изключване:
- Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е лице, контролирано от дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и за когото не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
- Възложителят ще отстрани от процедурата участник, за когото са налице ограниченията по чл. 69 от ЗПКОТПИ;
- Възложителя отстранява от участие съгласно чл.107, т.4 от ЗОП участниците, които са свързани лица по смисъъла на § 2, т.45 от допълнителните разпоредби на ЗОП, а именно – лица, по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа.
Доказателствата по т.2: Декларация за липса на основания за изключване
3.Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер 3 % от прогнозната стойност на същия без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4.За обединенията: Възложителя изисква копие на документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, партньорът, който представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка, правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между тях и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
5.За обединенията: Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
6. При участие на подизпълнител: Документите, чрез които се доказва изпълнението на дела от поръчката възложена на подизпълнител: Договор за ангажираност като подизпълнител или Декларация от подизпълнителя за поети задължения.
7. Източник на финансиране на поръчката - национално финансиране - средства от оперативна дейност.
8. Стойността и обема на опцията включени в прогнозните стойност и обем на поръчката:
- стойност - 50000 лв. без ДДС
- обем - 17950 хранодни за стационарно болни пациенти, 1600 хранодни за дежурен персонал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва