Деловодна информация
00254
4692 12/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/10/2018 (дд/мм/гггг)
00254-2018-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-9919
ob.rudozem@gmail.com +359 306-9141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg.

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/stroitelno-montajni-raboti-za-realizirane-na-proekt-rekonstrukciya-i-rehabilitaciya-na-obshtinska-patn-248.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за реализиране на проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем” по четири обособени позиции
45233120      
Строителство

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към документация за участие Количествена сметка – Образец № 4.1, Образец № 4.2, Образец № 4.3 и Образец № 4.4 за съответната обособена позиция. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническа спецификация за съответната обособена позиция – Приложение № 1, Приложение № 2, Приложение № 3 и Приложение № 4.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5233764.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1: Обект № 1 „Реконструкция и рехабилитация на път SML1214/II86, Рудозем – граница Гърция/- Чепинци – махала Мамиевска” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Терторията на община Рудозем

Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения на строителния обект. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.
Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, документацията за поръчката и техническите спецификации.
Предвидена е рехабилитация на пътната настилка в участъка от км 0+000 до км 3+650. От км 3+650 до км 4+030 съществуващият асфалт се запазва, с изключение на участъка от км 3+930 до км 3+980, предвиден за реконструкция.
От км 0+300 до км 1+890 съществуващите бордюри се заменят с нови и зад тях се полагат тротоарни плочи. В този участък няма изградени тротоари – има положени плочи, или бетонова настилка предимно пред съществуващи гаражи.
От км 1+890 до км 3+650 се запазват съществуващите бордюри. Тук е предвидено изграждане на тротоар от бетонови плочи на мястото на съществуващата бетоновата настилка, която ще бъде разрушена заради полагане на оптичен кабел.
От км 3+650 до км 4+030 се предвижда тротоар само зад предвидените нови съоръжения.
Пред входове, паркоместа и гаражи, както и при кръстовища бетоновите бордюри се полагат легнали.
Предвидено е изграждане на два нови паркинга - при км 0+800 и при км 2+390.
При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежите следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2076112.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дог. № 21/07/2/0/00514/ 02.03.2018 г. за БФП по Подмярка 7.2. от мярка – 7 от ПРСР 2014-2020г., съфинансирана от Европ. земедел. фонд за разв. на селските р-ни.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на път SML 3218/II86, Средногорци – Рудозем /- Боево от км 0+000 до км 3+951” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на община Рудозем.

Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения на строителния обект. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.
Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, документацията за поръчката и техническите спецификации.
В участъка от км 0+518.2 до км 0+534 – ограничителна система за пътища Н2W4 със закотвяне в съществуващата подпорна стена. В участъка от км 0+543.52 до км 0+587.40 за осигуряване на необходимия габарит се предвижда укрепителна стена към ската отдясно и планиране на терена зад нея така, че да се осигури стабилност към частния терен. В участъка от км 0+500.до км 0+620 предвидената берма след настилката ще се изпълни с бетон С16/20 с дебелина 15 см върху пласт от несортиран трошен камък – 15 см.
В извън населеното място типовият напречен профил е съобразно приетия габарит – Г/6 с максимално запазване на съществуващия обхват на пътя, който обаче е недостатъчен и ще се наложи излизане извън него. Предвиждат се габиони за укрепване на габарита към насипите при по-стръмните терени, а банкетите ще се изпълнят с несортиран трошен камък с ширина 1,25 като при по-стръмните терени ще се намалят до 1 м. В населеното място се предвижда рехабилитация с асфалтови пластове, осигуряващи минимална дебелина от 7 до 10 см, с които се осигуряват два асфалтови пласта. Преди извършаване на рехабилитацията се предвиждат предварителни ремонти по настилката: на надлъжните и напречни пукнатини, сляганията и др. повреди.
Съществуващото кръстовище в началото км 0+000 с път II – 86 е много косо и не отговаря на необходимите изисквания, но поради практическа невъзможност не се предвижда геометрична корекция. Организацията на движение при него ще се осъществи с маркировка и пътни знаци. В участъка има общо 15 бр. селскостопански зауствания без настилка. За тях се предвижда настилка с дължина 20 м навътре в заустването.
Предвижда се изграждането на тръбно-канална мрежа за широколентов интернет.
При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежите следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1561482.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дог. № 21/07/2/0/00514/ 02.03.2018 г. за БФП по Подмярка 7.2. от мярка – 7 от ПРСР 2014-2020г., съфинансирана от Европ. земедел. фонд за разв. на селските р-ни.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на път SML 3217/II86, Рудозем – граница Гърция/- с. Бреза от км 0+000 до км 3+500” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на община Рудозем.

Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения на строителния обект. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.
Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, документацията за поръчката и техническите спецификации.
Съществуващото пътно трасе отговаря на проектна скорост 30 км/час (10 км/час при серпентини). Началото на обекта започва на 22.00м от ръба на настилката на път II-86.
Оста на новия път е проектирана максимално близо до оста на съществуващия път, за да се запази габаритът, а където е възможно, са направени уширения за разминаване или спиране. Хоризонталните криви са решени с кръгови криви и клотоиди. Поради специфичността на терена и голямата денивелация са проектирани и 9 бр. серпентини с минимален радиус R=6.25м, като в обхвата им е предвидено голямо уширение с цел по-безопасно преминаване или разминаване на МПС.
В ситуацията са отразени и местата на подпорните стени, риголите предвидени да се изградят от видими бетонови бордюри, облицованите канавки, водостоците и използваните РТ.
На места, където съществуващото положение не осигурява необходимият габарит на пътното платно са предвидени изграждането на габиони.
Съществуват три зауствания на селскостопански пътища към трасето на новопроектирания път.
Конструкцията на пътната настилка се определя от интензивността (оразмерителни автомобили на ден), като в случая оразмерителната интензивност е незначителна и е приета най-икономичната пътна конструкция.
В зоните на серпентините и хоризонталните криви с малки радиуси се полага и 8 см битумизиран трошен камък Е=800 МРа, който ще предотврати големите хлъзгателни сили, които настъпват при слизане на МПС.
Банкетите се изпълняват от несортиран трошен камък фракция 0-30, тъй като върху тях се извършва разминаване на превозните средства.
Отводняването на пътното платно се осигурява от надлъжния и напречен наклон на настилката и банкетите. Напречния наклон на настилката е едностранен, а повърхностните води се отвеждат по откосите и риголите извън пътя или в крайпътните канавки, а оттам в малките съоръжения (водостоци) и дерета.
В участъка се предвижда изграждане на нови и възстановяване на съществуващи съоръжения, подробно описани в техническата спецификация. За предотвратяване излизането на превозни средства от пътя при височина >1.5м се поставя стоманена предпазна ограда. За правилната организация и безопасност на движение се поставят вертикални пътни знаци.
Общата площ на пътното платно на път SML 3217 е 19200. кв.м. от който 16661.00кв.м. са асфалтобетонова настилка. Плътния асфалтобетон е 14833.00 кв.м., предвиден за пътното платно включително уширения в кривите, площадките за разминаване и част от банкета в зоните на риголи и укрепителни стени. с дебелина 5см.
Битумизирания трошен камък, който е предвиден да се положи в серпентините, е 2828.00 кв.м. с дебелина 8см. Останалите 2539.00кв.м. са включени в общата площ на пътното платно като усилени банкети с възможност за разминаване на МПС.
При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежите следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
967564.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дог. № 21/07/2/0/00514/ 02.03.2018 г. за БФП по Подмярка 7.2. от мярка – 7 от ПРСР 2014-2020г., съфинансирана от Европ. земедел. фонд за разв. на селските р-ни.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на път SML 2211/II86, Рудозем – граница Гърция/- Грамаде – Оглед” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на община Рудозем.

Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения на строителния обект. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.
Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, документацията за поръчката и техническите спецификации.
Инвестиционният проект предвижда рехабилитация на участъка от км 1+608.78 до км 3+500 на общинския път SML 2211 /II-86, Рудозем - Граница Гърция/ - Грамаде - Оглед. Проектът е разработен съгласно заданието на Възложителя, като дължината на рехабилитирания участък е 1891,22 м.
Трасето е решено чрез прави и циркулярни криви с максимално вписване в обхвата на съществуващия път при спазване изискванията на Техническото задание с общо 32 бр. криви. Нивелетата е решена съобразно изпълнената настилка с нивелетни разлики от 7 -10 см осигуряващи два асфалтобетонови пласта с обща дебелина мин. 8 см. При необходимост от уширение при недостатъчен габарит се предвижда нова настилка с ширина мин.40 см.
В участъка на населеното място се предвижда ремонт на тротоарите като се възстановяват с нови бордюри 18/35 и с нови тротоарни плочи и пътна конструкция.
Банкетите се предвиждат да се изпълнят с несортиран трошен камък с ширина 1,25 като при по – стръмни терени се предвижда да се намалят до 1 м. Изпълнението им се предвижда на два етапа: първи етап – до ниво съществуваща настилка след почистване на хумуса отгоре с дебелина 10 см и втори етап - до проектно ниво.
Предвижда се рехабилитация с асфалтови пластове, осигуряващи минимална дебелина от 7 до 10 см, с които се осигуряват два асфалтови пласта
В участъка има 1 бр. селскостопанско заустване без настилка. За съществуващото с.ст. зауствание се предвижда реконструкция с дължина 20 м навътре в заустването.
В участъка има общо 10 бр. тръбни водостоци с различен диаметър, в сравнително добро състояние. Предвижда се повдигане на покривните им плочи до проектното ниво, почистване на втоци и оттоци и монтиране на ограничителни системи за пътища N2W5, двустранно по 20 м.
Предвижда се изграждането на тръбно – канална мрежа за широколентов интернет.
При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежите следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
628605.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дог. № 21/07/2/0/00514/ 02.03.2018 г. за БФП по Подмярка 7.2. от мярка – 7 от ПРСР 2014-2020г., съфинансирана от Европ. земедел. фонд за разв. на селските р-ни.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Изискване за вписване в професионален регистър:
Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Минимално ниво: (За всичики обособени позиции):
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката по съответната обособена позиция. Обектите – предмет на всяка от четирите обособени позиции, са строежи от втора група, трета категория.
!!! Изискването е еднакво и се прилага за всяка от обособените позиции.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност чрез изписване на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър, дали съответните документи са на разположение в електронен формат; посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (рег. номер и период на валидност) и обхвата на регистрацията (групата и категорията строежи, описани в него).
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора възложителят изисква копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изискване за реализиран минимален общ оборот:
Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен общ оборот“ за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети, както и информация за документите, въз основа на които участникът декларира данните.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2. Изискване за наличие на застраховка:
Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние се посочват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – №, дата на издаване, застраховано лице, вид на застрахованата дейност и срок на валидност) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.


1. Относно изискване за реализиран минимален общ оборот:
За Обособена позиция № 1:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 4 000 000,00 (четири милиона) лева, изчислен на база годишните обороти.
За Обособена позиция № 2:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 3 000 000,00 (три милиона) лева, изчислен на база годишните обороти.
За Обособена позиция № 3:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
За Обособена позиция № 4:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
Забележка:!!! При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, изискването се прилага без натрупване по отношение на позициите, за които участникът кандидатства.
2. Относно изискване за наличие на застраховка:
Минимално ниво (За всички обособени позиции):
Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектите, предмет на поръчката са строежи трета категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за наличие на опит:
Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности с посочване и описание на строително-монтажните дейности (предмета), стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изискване за технически екип за изпълнение на поръчката:
Участникът трябва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.
Удостоверяване:
При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в т. 2 от Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП с посочване на информация за професионалната компетентност на лицата:
- образованието или професионалната квалификация на предложените експерти – учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация;
- специфичния опит на експертите (когато се изисква) – посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността/ описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.


1. Изискване за наличие на опит:
Минимално ниво:
Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ по всяка от обособените позиции се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане или реконструкция или основен ремонт на строежи от пътната техническа инфраструктура, попадащи в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“/“н“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“/“и“ и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“/“ж“ от ЗУТ.
За „обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката” се приема:
• за обособена позиция № 1 - изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 3 600 метра;
• за обособена позиция № 2 - изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 3 900 метра;
• за обособена позиция № 3 - изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 3 500 метра;
• за обособена позиция № 4 - изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 1 800 метра.
2. Изискване за технически екип за изпълнение на поръчката:
Минимално ниво (За всичики обособени позиции):
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“/“н“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“/“и“ и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“/“ж“.
б) Координатор по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
в) Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
г) Геодезист
- да притежава образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „Геодезия“ или еквивалент;
- да има опит при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“/“н“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“/“и“ и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“/“ж“.
!!! Изискването е еднакво и се отнася за всяка от обособените позиции. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да предложи отделни технически екипи. Един експерт не може да съвместява повече от две позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към момента на откриване на наст. процедура има осигурено финансиране по Договор № 21/07/2/0/00514/02.03.2018 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС и гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на авансово предоставената сума, представляваща 20 % /двадесет на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Същите може да бъдат представени в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в раздел 7 от документацията на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Рудозем, бул. Българя №15, заседателната зала на Община Рудозем, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
За участника не трябва да са налице обстоятелствата:
- по чл.54, ал.1 от ЗОП;
- по чл.55, ал.1 от ЗОП (съгласно разпоредбата на чл.55, ал.4 от ЗОП основанието за отстраняване по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП не се прилага, ако се докаже, че участникът не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; обстоятелството по чл.55, ал.1, т.2 от ЗОП включва лишаване от правото участникът да упражнява определена професия или дейност (свързани с изпълнението на поръчката- строителство) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието);
- по чл.107 от ЗОП;
- по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата , регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим , контролираните от тях лица и техните действителни собственици(освен ако не е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС);
- по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 и чл.107, т.4 от ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздели А, Б, В и Г.
Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване, са посочените в чл.58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.
2. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
3.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва