Деловодна информация
00115
 
не
00115-2018-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Мая Кръстева - Директор дирекция УТКС, Община Русе +359 82881786
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

http://www.ruse-bg.eu.

https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/411/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/411/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881780
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

http://www.ruse-bg.eu

https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/411/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на дъждовна канализация в района на кръстовището на ул. „България“ и ул. „Стефан Караджа“, в гр. Мартен, за отводняване на общински терени застрашаващи жилищни домове от наводняване
45232130      
Строителство

Изграждане на дъждовна канализация за отводняване кръстовище на ул. „Българка“ с ул. „Стефан Караджа“.
Разработен е технически инвестиционен проект за изграждането на дъждовна канализация в района на описаното по – горе кръстовище. Кръстовището е най-ниска точка на естествен водосбор обхващащ част от двете улици и няколко прилежащи улици на ул. „Българка“.
С проекта се предвижда изграждането на канализационна система за отводняване на формирания водосбор, състояща се от дъждовни канали и дъждоприемни решетки оттоци. За всяка от тях са посочени съответните диаметри, размери и тип.
Към настоящия момент тече процедура по одобряване на инвестиционния проект и издаване на разрешение за строеж на обекта.
Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
Строителство, в това число:
- временно строителство;
- демонтажни работи;
- доставка на необходимите материали и оборудване;
- строително – монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна док......
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Мартен, кръстовище на ул. България и ул. Стефан Караджа.

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект “Изграждане на дъждовна канализация в района на кръстовището на ул. „България“ и ул. „Стефан Караджа“, в гр. Мартен, за отводняване на общински терени застрашаващи жилищни домове от наводняване ”.
Местоположение: на територията на гр. Мартен. Отводняване кръстовище на ул. „Българка“ с ул. „Стефан Караджа“.
Разработен е технически инвестиционен проект за изграждането на дъждовна канализация в района на описаното по – горе кръстовище. Кръстовището е най-ниска точка на естествен водосбор обхващащ част от двете улици и няколко прилежащи улици на ул. „Българка“.
С проекта се предвижда изграждането на канализационна система за отводняване на формирания водосбор, състояща се от дъждовни канали и дъждоприемни решетки оттоци. За всяка от тях са посочени съответните диаметри, размери и тип.
Към настоящия момент тече процедура по одобряване на инвестиционния проект и издаване на разрешение за строеж на обекта.
Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
Строителство, в това число:
- временно строителство;
- демонтажни работи;
- доставка на необходимите материали и оборудване;
- строително – монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
- геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР;
- всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване и/или удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    40
Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са членове на Камарата на строителите в България, да бъдат вписани в централния професионален регистър на строителите в България и да бъдат регистрирани за изпълнение на обекти трета категория, съгласно ЗУТ и притежават четвърта група, съгласно ЗКС за изпълнението на обекта или да са вписани в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени независимо от обема. За доказване на изискването участниците попълват в Част IV, раздел А "Годност" от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават застраховка „Професионална отговорност“

Участниците следва да притежават застраховка „Професионална отговорност“ по член 171 ал. 1 от ЗУТ за строителство.
За доказване на изискването участниците попълват в Част IV, раздел Б "Икономическо и финансово състояние" от ЕЕДОП.
Важно: При сключване на договора избраният изпълнител трябва да представи заверено от него копие от валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионална отговорност на участника по член 171 ал. 1 от ЗУТ за строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в извършването на идентични или сходни услуги през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Под идентична или сходна с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на улични канали или съоръжения към тях, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт: EN ISO 9001:2008 или еквивалентен.
3. Участниците трябва да разполагат с професионално компетентен персонал за извършване на поръчката.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне един обект в строителството с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, независимо от обема, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на улични канали или съоръжения към тях, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация.
За доказване на изискването участниците попълват в Част IV, раздел В "Технически и професионални способности" от ЕЕДОП.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 за дейностите или еквивалентен. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Участниците попълват в поле раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
3. Участникът следва да разполага с екип от технически лица с определена професионална компетентност:
Ръководни служители:
– 1 (един) брой Технически ръководител, по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – професионална квалификация строителен техник или строителен инженер или архитект или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 1 (един) обект, като технически ръководител по време на строителството на обект, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация.
– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството, притежаващ Сертификат/Удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР.
Опит: минимум 1 (един) обект, като отговорник по контрола на качеството или еквивалентна позиция по време на строителството на строежи.
– 1 (един) брой Експерт по ЗБУТ – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение за Експерт по ЗБУТ, притежаващ актуално удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Опит: минимум 1 (един) обект, като Експерт по ЗБУТ по време на строителството на строежи, като лице притежаващ удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.За доказване на изискването участниците попълват в Част IV, раздел В "Технически и професионални способности" от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Документите, чрез които се доказва съответствието с изискването се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП и са: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Копие на сертификат EN ISO 9001:2008.
Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП. За участника не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Документацията за обществена поръчката. В поръчката не могат да участват участници, които са "свързани лица" по см. на §1, т. 13 и 14 от Закона за публичното предлагане на ценни книжа.Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специфичните основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.
За обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка, от определения за изпълнител участник се изисква представяне на гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора в една от следните форми, по избор на изпълнителя: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора. След приключване на срока на договора 0.5 % от стойността на договора, представляващи част от гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, се трансформира в гаранция за гаранционна поддръжка, която се освобождава в 20 дневен срок след изтичане на последния от гаранционните срокове, предвидени като минимални в действащото законодателство.При подаване на искане за авансово плащане Изпълнителят представя на Възложителя и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в размер на поискания аванс.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва