Деловодна информация
00267Община Пловдив
18РОП94/1/ 11/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/10/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0106 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Д. Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181009ECZj7149372
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 2 обособени позиции
30100000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно обособените позиции, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
328300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставки на хартия и хартиени изделия, класьори 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
22800000      
22851000      
22900000      
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на стоките в съответствие с техническата спецификация за ОП 1. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Картон цветен пакет 242
2 Картон цветен копирен пакет 144
3 Картон бял копирен пакет 99
4 Картон бял пакет 1095
5 Паус пакет 47
6 Паус пакет 32
7 Паус руло 2
8 Паус руло 2
9 Паус руло 2
10 Паус руло 5
11 Паус руло 5
12 Куб бели листчета кубче 3500
13 Куб цветни листчета кубче 1674
14 Куб цветни самозалепващи листчета кубче 1553
15 Куб цветни самозалепващи листчета кубче 1359
16 Куб цветни самозалепващи листчета-фигури кубче 257
17 Индекси за маркиране опак. 1069
18 Индекси за маркиране опак. 1661
19 Индекси за маркиране опак. 496
20 Етикети за едноредови маркиращи клещи ролка 13
21 Етикети термодиректни ролка 180
22 Тетрадка брой 305
23 Тетрадка брой 367
24 Тетрадка брой 327
25 Тетрадка брой 480
26 Тетрадка брой 660
27 Тетрадка брой 741
28 Тетрадка брой 601
29 Тетрадка брой 203
30 Тетрадка брой 97
31 Тетрадка брой 182
32 Тетрадка брой 170
33 Тетрадка брой 219
34 Тетрадка брой 411
35 Тетрадка брой 398
36 Тетрадка брой 144
37 Хартия принтерна пакет 3
38 Хартия принтерна пакет 500
39 Хартия принтерна пакет 64
40 Хартия принтерна пакет 60
41 Хартия принтерна пакет 102
42 Хартия принтерна пакет 250
43 Хартия принтерна пакет 3
44 Хартия копирна, бяла пакет 15210
45 Хартия копирна, цветна пакет 135
46 Хартия копирна, цветна пакет 80
47 Хартия копирна, бяла пакет 328
48 Хартия копирна, бяла пакет 4
49 Хартия плотерна руло 50
50 Хартия плотерна руло 50
51 Хартия плотерна руло 2
52 Хартия плотерна руло 5
53 Хартия плотерна руло 70
54 Хартия плотерна руло 70
55 Хартия плотерна руло 10
56 Хартия плотерна руло 10
57 Хартия плотерна руло 10
58 Хартия белова пакет 120
59 Хартия белова пакет 130
60 Хартия карирана пакет 381
61 Хартия карирана пакет 109
62 Факсхартия брой 60
63 Факсхартия брой 30
64 Плик брой 105590
65 Плик брой 33385
66 Плик брой 8305
67 Плик брой 5065
68 Плик брой 672
69 Плик брой 13372
70 Плик брой 857
71 Плик брой 402
72 Плик за CD брой 1135
73 Плик с разширение брой 1510
74 Плик с разширение брой 505
75 Плик с мехурчета брой 135
76 Архивна кутия брой 669
77 Архивна кутия брой 1145
78 Листа за флипчарт блок 204
79 Класьор брой 2985
80 Класьор брой 7050
81 Класьор брой 1040
82 Класьор банков брой 70
83 Дневник за входяща и изходяща кореспонденция (ЕДСД) брой 97
84 Молба за отпуск блок 159
85 Заповед за отпуск блок 131
86 Трудова книжка брой 110
87 Личен картон за отчитане на работно облекло и инструменти брой 1440
88 Таблица за явяване на работа / Присъствена форма блок 221
89 Присъствена книжка брой 232
90 Книга за заповеди на директора брой 23
91 Книга за начален инструктаж брой 126
92 Книга за периодичен инструктаж брой 170
93 Книга за ежедневен инструктаж брой 99
94 Дневник за входяща и изходяща кореспонденция (ЕДСД) брой 80
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
226428.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС.Договор ще бъде сключен със срок на действие 12 месеца. Прогнозната стойност за ОП 1, за 12 месеца, е 113214,17 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочените в настоящото обявление прогнозна стойност за позицията и срок на договора са с включено предвиденото подновяване.

II.2) Описание 1

Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса – поставки, перфоратори, лепила, коректори, средства за писане, носители на информация и други 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30192000      
30193000      
30197000      
30141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на стоките в съответствие с техническата спецификация за ОП 2. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Хоризонтална поставка за документи брой 465
2 Вертикална поставка за документи брой 415
3 Моливник брой 187
4 Органайзер за бюро брой 217
5 Перфоратор брой 210
6 Перфоратор брой 311
7 Перфоратор брой 206
8 Телбод машинка брой 312
9 Телбод машинка брой 549
10 Телбод машинка брой 474
11 Антителбод брой 717
12 Телчета 10/4 опак. 2384
13 Телчета 24/6 опак. 3975
14 Лепило канцеларско брой 1024
15 Лепило течно брой 929
16 Лепило канцеларско брой 952
17 Лепило течно брой 1321
18 Лепило канцеларско брой 245
19 Лепило канцеларско брой 205
20 Ножица канцеларска брой 283
21 Ножица канцеларска брой 329
22 Нож макетен брой 181
23 Нож макетен брой 286
24 Линия брой 369
25 Линия брой 206
26 Тампон за печати брой 75
27 Тампон за печати брой 35
28 Тампон за печати брой 30
29 Мастило за тампон брой 649
30 Индиго машинописно опак. 21
31 Индиго ръкописно опак. 130
32 Коректор на водна основа брой 714
33 Коректор на ацетонова основа брой 604
34 Коректор писалка брой 107
35 Коректор лентов брой 2838
36 Гума обикновена брой 1300
37 Гума комбинирана брой 501
38 Тиксо 12/33 брой 376
39 Тиксо 15/33 брой 320
40 Тиксо 12/66 брой 193
41 Тиксо 15/66 брой 248
42 Тиксо 19/66 брой 459
43 Тиксо 25/66 брой 354
44 Тиксо 38/66 брой 333
45 Тиксо 50/66 брой 409
46 Тиксо 19/33 брой 223
47 Двойнолепяща лента 19/10 брой 380
48 Хартиена лепяща лента 19/25 брой 374
49 Тиксо с машинка брой 85
50 Тиксо с машинка брой 32
51 Диспенсър за тиксо /тиксорезачка/ брой 38
52 Молив обикновен брой 1840
53 Молив обикновен с гума брой 2035
54 Молив автоматичен брой 1190
55 Моливи цветни опак. 330
56 Моливи цветни опак. 466
57 Острилка за моливи брой 379
58 Графит опак. 689
59 Графит опак. 424
60 Химикалка брой 14405
61 Химикалка с поставка брой 125
62 Химикалка с механизъм брой 8500
63 Химикалка с механизъм брой 1240
64 Тънкописец брой 1845
65 Маркер перманентен 4 цвята. опак. 524
66 Маркер перманентен -черен брой 1533
67 Маркер перманентен -сребро броя 102
68 Маркер перманентен -злато брой 102
69 Маркери за бяла дъска 4 цвята опак. 306
70 Маркер за бяла дъска брой 1154
71 Текстмаркер 4 цвята опак. 617
72 Текстмаркер брой 1554
73 Маркер за CD и DVD брой 243
74 Гел ролер брой 234
75 Флумастери опак. 285
76 Флумастери опак. 515
77 Рапидограф брой 2
78 Карфици кутия 560
79 Пинчета за коркова дъска опаковка 333
80 Ластици кутия 635
81 Фолио за ламиниране пакет 423
82 Калкулатор брой 341
83 Бадж брой 866
84 Визитник брой 62
85 Клипборд брой 207
86 Флипчарт брой 3
87 Разделител опаковка 396
88 Разделител брой 196
89 Разделител брой 80
90 Разделител брой 486
91 Дискети 2HD кутия 123
92 Дискети 2HD кутия 91
93 CD - RW брой 751
94 CD - RW шпиндел 106
95 CD - R шпиндел 101
96 DVD шпиндел 76
97 DVD шпиндел 46
98 Кутия за CD и DVD брой 362
99 USB флаш памет брой 248
100 USB флаш памет брой 285
101 USB флаш памет брой 289
102 USB флаш памет брой 250
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
101871.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 12 месеца. Прогнозната стойност за ОП 2, за 12 месеца, е 50935,83 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочените в настоящото обявление прогнозна стойност за позицията и срок на договора са с включено предвиденото подновяване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се поставя
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставя

не се поставя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не се поставя

не се поставя
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след предварителна писмена заявка от страна на общинските заведения. Доставките ще се извършват франко посочен във всяка заявка административен адрес на територията на град Пловдив. Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на възложителя и на изпълнителя, са съгласно проекта на договор, техническото и ценово предложения за съответната обособена позиция – неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/05/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 36 на административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив 4000, пл. Стефан Стамболов № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Четири месеца преди изтичане срока на договора, с който ще бъде възложена настоящата обществена поръчка. Предвид предвиденото подновяване, максималният срок на договора е 2 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата/обособената позиция участник: 1. За когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като не се прилага възможността по чл. 55, ал. 4 ЗОП. 2. За когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП, вкл. аритметично несъответствие; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с чл. 101, ал. 11 ЗОП.
Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.
При разглеждане на офертите ще се прилага чл. 104, ал. 2 от ЗОП - оценяването ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние.
Договорът, който ще бъде сключен с участника, определен за изпълнител на съответна обособена позиция, ще е със срок на действие 1 година. Прогнозната стойност на поръчката за 1 г. е 164150 лв без ДДС, съответно: За ОП 1 – 113214,17 лв без ДДС; За ОП 2 – 50935,83 лв без ДДС. Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща стойност, при условията на проекта на договор. Предвид, че се предвижда подновяване на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочените в обявлението срок и прогнозна стойност са с включено предвиденото подновяване.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири на сто) от стойността на съответния договор без ДДС. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията, в съответствие с чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 ЗОП, в нея трябва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима и че е в полза на възложителя. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 3 ЗОП, застрахователната сума трябва да е равна на сумата на определената гаранция, а застрахователната премия да е платена еднократно. Застраховката трябва да е за конкретния договор и в полза на възложителя. При представяне на гаранция за изпълнение по чл. 111, ал. 5, т. 2 или 3 от ЗОП, срокът на валидност и условията за освобождаването/усвояването на гаранцията следва да бъдат съобразени с условията на проекта на договор.
Оферти могат да бъдат подавани както за една, така и за всички обособени позиции на поръчката. На основание чл. 47, ал. 10 ППЗОП, при участие за повече от една обособена позиция, възложителят допуска представяне на едно заявление за участие – документи по чл. 39, ал. 2 ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва