Деловодна информация
00190
12-00-210 09/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00190-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карнобат 000057026
бул. България № 12
Карнобат BG341 8400 България
Кремена Красимирова; Иван Игнатов +359 55929156/+359 55929147
karnobat@mail.bg +359 55927165

Интернет адрес/и

http://karnobat.acstre.com

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B5ABA7A2A-E3A3-45E8-BB34-3FFAF58D6D77%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B5ABA7A2A-E3A3-45E8-BB34-3FFAF58D6D77%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи 000057026
бул. България № 12
Карнобат BG341 8400 България
Диана Минкова +359 55929163
karnobat@mail.bg +359 55927165

Интернет адрес/и

http://karnobat.acstre.com

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B5ABA7A2A-E3A3-45E8-BB34-3FFAF58D6D77%7D

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на ул. „Граф Игнатиев“ и кръстовище, заключено между улици „Димитър Полянов”, „Алекси Денев”, „Граф Игнатиев“ и „Димитър Благоев”, гр. Карнобат“
45233140      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на строителни и монтажни работи на обект: „Реконструкция на ул. „Граф Игнатиев“ и кръстовище, заключено между улици „Димитър Полянов”, „Алекси Денев”, „Граф Игнатиев“ и „Димитър Благоев”.
Предметът на поръчката включва изпълнение на строителни и монтажни работи, в съответствие с част „Строителство” от ЗУТ и предвижданията на изготвения работен проект.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи по следните части:
-Земни работи;
-Асфалтови работи;
-Пътни работи;
-Ел. работи, подробно описани в техническата спецификация.
Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
416231.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

ул. „Граф Игнатиев“ и кръстовище, заключено между улици „Димитър Полянов”, „Алекси Денев”, „Граф Игнатиев“ и „Димитър Благоев”, гр. Карнобат и улица от о.т.589 до о.т. 594.

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на строителни и монтажни работи на обект: „Реконструкция на ул. „Граф Игнатиев“ и кръстовище, заключено между улици „Димитър Полянов”, „Алекси Денев”, „Граф Игнатиев“ и „Димитър Благоев”.
Предметът на поръчката включва изпълнение на строителни и монтажни работи, в съответствие с част „Строителство” от ЗУТ и предвижданията на изготвения работен проект.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи по следните части:
-Земни работи;
-Асфалтови работи;
-Пътни работи;
-Ел. работи, подробно описани в техническата спецификация.
Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове.
Обществената поръчка се провежда във връзка с реконструкция на ул. „Граф Игнатиев“, което включва разширяване на пътното платно и ремонт на тротоарите в границите на регулацията. Предвижда се и реконструкция на улица от о.т.589 до о.т. 594(в границите на регулацията) и изграждане на ново кръгово кръстовище на мястото на кръстовището, заключено между улици „Димитър Полянов”, „Алекси Денев” и „Димитър Благоев”, с което да се улесни трафика и да се повиши безопасността на движението. Категория строеж: съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от Закона за устройство на територията обектът е ІV – та категория.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
416231.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално ниво: Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка: обектът е Четвърта категория, буква „а“, съгласно чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІV категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел А „Годност“ в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“, или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава застраховка от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с тези критерии за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел В „Технически и професионални способности“ в ЕЕДОП.


1.Участниците да имат опит в извършване на строителство, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под „строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
• 1 (един) технически ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
• 1 (един) строителен техник с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалент“;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
3.Участникът трябва да разполага със: самосвал – 4 бр., багер – 2 бр., бордови автомобил – 1 бр., ударо-пробивни машини – 1 бр., автогрейдер - 1 бр., асфалтополагаща машина - 1 бр., фреза за асфалтова настилка 1 бр., валяк – 2 бр., моторна трамбовка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение на поръчката: 180 дни;
2. Начин на плащане:а) Авансово плащане: в размер на 30 (тридесет процента) %; б) Междинни плащания: предвижда се извършване на две междинни плащания с общ размер до 50 (петдесет процента) %; в) Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане е до 20 (двадесет процента) %. Окончателното плащане ще се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от Главния архитект на Община Карнобат по реда на чл. 177, ал. 3 ЗУТ и представена фактура от изпълнителя. 3.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.4. Гаранция за авансово предоставените средства - до размера на тези средства. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 ЗОП и условията по чл. 107 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сграда на Община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2, конферентна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва