Деловодна информация
5397
ДАЕУ-8319 28/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
5397-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Мартина Митрева, старши експерт в дирекция Обществени поръчки +359 29492080
mmitreva@e-gov.bg +359 29492158

Интернет адрес/и

http://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/231


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/231
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осъществяване на киберзащита – услуги, свързани с кибернетичната защита на мрежовите и информационните ресурси на ДАЕУ“
72250000      
Услуги

Поръчката обхваща предоставяне на услуги за кибернетична защита на мрежовите и информационни ресурси на ДАЕУ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
195000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е сградата на ДАЕУ, находяща се в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6.

Поръчката обхваща предоставяне на услуги за кибернетична защита на мрежовите и информационни ресурси на ДАЕУ. Съществуващи системи и компоненти, включени в обхвата на услугата:
1. Системи за информационна сигурност и техните компоненти, които ще се поддържат и управляват от изпълнителя:
1.1. 2 бр. PALO ALTO NETWORKS PA-3020, инсталирани в резервирана (High Availability) двойка със следните лицензи:
1.1.1. PA-3020 Threat Prevention Subscription for devices in HA pair
1.1.2. PA-3020 PANDB URL Filtering Subscription for devices in HA pair
1.1.3. PA-3020 WildFire Subscription for devices in HA pair
1.1.4. PA-3020 GlobalProtect Subscription for devices in HA pair
1.2. McAfee ePolicy Orchestrator Management Server със следните лицензи:
McAfee Complete EndPoint Protection – Business LICENSE
2. Инфраструктурни системи и техните компоненти, които ще се поддържат и управляват от изпълнителя:
2.1. 2 броя Debian базирани DNS сървъра, инсталирани в резервирана (High Availability) двойка и 1 брой CentOS базиран DNS сървър.
2.2. 2 броя системи, базирани на Zen Load Balancer open source технология, за балансиране на натоварването в трафика към предоставяните публични услуги, инсталирани в резервирана (High Availability) двойка.
2.3. 2 броя системи, базирани на Zevenet Virtual Appliance ZVA 5000, за балансиране на натоварването в трафика към предоставяните публични услуги, инсталирани в резервирана (High Availability) двойка.
2.4. 1 брой Linux сървър с инсталирана система за наблюдение Zabbix
Критериите по-долу
 
ДА Оперативност (О)    50
Време за реакция (ВР)    20
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
195000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът,определен за изпълнител,представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 195 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП (Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката), или друг документ по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни, които участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - поле 2 "а)" от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 195 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под „сходни“ следва да се разбират услуги, свързани с кибернетична защита на мрежови и информационни ресурси и/или мрежова и информационна сигурност, които включват управление (конфигуриране) на защитни стени.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП (Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите (вкл. и обем), датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга), или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни,които участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - поле 1 "б)" от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участникът следва да разполага с персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Поставеното изискване се доказва с:
• документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата);
или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни, които участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участниците следва да са изпълнявали дейности по управление на конфигурации на системи за информационна сигурност.
Обемът на дейностите, идентични или сходни с тези на поръчката не е от значение за Възложителя.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
1. Ръководител на екип - 1 (един)
Квалификация:
- минимум висше образование с образователно-квалификационна степен: бакалавър в една от изброените области - комуникации, информационни технологии, икономика, право или еквивалент;
Професионален опит:
- минимум 3 години специфичен професионален опит в областта на информационните и комуникационни технологии и/или мрежова и информационна сигурност или еквивалент;
2. Експерти – 2 (двама)
Квалификация:
- минимум средно образование или еквивалент;
- наличие на сертификати – всеки експерт да притежава поне един от следните сертификати:
• Palo Alto Networks Firewall Configuration Essentials – 101 for PAN-OS v.6.0 rev. C. или еквивалент;
• Intel Security (former McAfee) Technical Professional System Security Certification и ePolicy Orchestrator 5.1. Essentials Certification или еквивалент;
Професионален опит:
- минимум 2 години специфичен професионален опит в областта на информационните и комуникационни технологии и/или мрежова и информационна сигурност или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/10/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Следващо обявление ще бъде публикувано не по-рано от 9 месеца, преди изтичане на договора, сключен в резултат от настоящата процедура.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл.181,ал.2 от ЗОП, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с изискванията за лично състояние и критериите за подбор.
Критерият за възлагане на поръчката е икономически най-изгодна оферта, въз основа на която се определя оптималното съотношение качество/цена. Оценката на офертите ще се извършва съгласно Методика за оценка на офертите – Приложение № 2 към документацията за участие.
В процедурата може да участва лице, което отговаря на условието на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54,ал.1 ЗОП,както и при наличие на основанията по чл. 107 ЗОП. Възложителят отстранява участник,при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ), както и участници, които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 ДР на ЗОП. За участник,който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на
ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон, се прилага чл.5, ал.1,т.3 от същия.
При изготвяне на офертата, участниците следва да декларират,че са спазени задълженията,свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.Участниците могат да получат информация за тези задължения,които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката,както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите:Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 6331;Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. „Триадица“ №2, Телефон: 8119 443
Участниците посочват в заявленията подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
За подизпълнителите не трябва да са налице основанията за отстраняване от процедурата. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Условия и начин на плащане: Обществената поръчка се финансира от бюджета на ДАЕУ.
Възложителят заплаща на изпълнителя за извършената услуга месечна абонаментна цена, като в тази цена се включват всички разходи на изпълнителя по изпълнението на обществената поръчка.
Заплащането по договора се извършва по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни срещу представяне на следните документи: оригинална данъчна фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя. При фактурирането се начислява дължимият към момента ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП, жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
mmitreva@e-gov.bg +359 29492080
https://e-gov.bg/ +359 29492158

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва