Деловодна информация
01016
ОП-87 21/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/09/2018 (дд/мм/гггг)
01016-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален център по трансфузионна хематология 000662819
град София, район Сердика, ул. Братя Миладинови № 112
София BG411 1202 България
д-р Николай Николов - директор на НЦТХ +359 29210417
office@ncth.bg +359 29210419

Интернет адрес/и

www.ncth.bg

https://ncth.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://ncth.bg/profil-na-kupuvacha
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване и доставка на медицинска апаратура – 6 (шест) броя автоматизирани и интегрирани системи за извършване на NAT диагностика на трансмисивни инфекции”
38000000      
Доставки

Обществената поръчка, включва изпълнението на следните дейности:
1.Закупуване, доставка, монтаж и инсталация, въвеждане в експлоатация на 6 (шест) броя автоматизирани и интегрирани системи за извършване на NAT диагностика на трансмисивни инфекции,за нуждите на Национален център по трансфузионна хематология /НЦТХ/ към МЗ, РЦТХ Пловдив, РЦТХ Стара Загора, РЦТХ Плевен, РЦТХ- Варна);
2.обучение на компетентни лица на потребителите за работа с доставената медицинска апаратура с осигуряване на консумативи, с продължителност мин. 5 дни
3.доставка на консумативи/реактиви за провеждане на 1 000 бр. изследвания през 2019г. и 1000 бр. изследвания през 2020г.
4. гаранционно обслужване на апаратурата за 24 месеца.
Детайлна информация в документацията за поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4058333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421
BG331
BG344
BG314

гр. София, гр. Пловдив, гр. Варна, гр. Стара Загора, гр. Плевен

Предметът на обществената поръчка е: Закупуване и доставка на медицинска апаратура – 6 (шест) броя автоматизирани и интегрирани системи за извършване на NAT диагностика на трансмисивни инфекции в изпълнение на Националната научна програма Разработване на методология за въвеждане на NAT технология за диагностика на дарената кръв в трансфузионната система на Република България (Програмата), одобрена с Решение на Министерския съвет от 15.08.2018 г. Обхватът на поръчката е уточнен в документацията на същата.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
4058333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Дейностите в изпълнение на поръчката започват от подписване на договора и се изпълняват според указаното в същия, до 31.12.2020г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да отговарят на изискванията чл. 77, ал.1 и ал. 2 от Закона за медицинските изделия /ЗМИ/и да притежават валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на друга държава членка или друга държава –страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или Конфедерация Швейцария. Участникът попълва в еЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, подраздел „А: Годност“. Отговаря и на другите условия съобразно документацията за обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя условия за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, за която участва, за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата - за доставки и услуги. Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001:20XX или еквивалентна. Участникът посочва дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата чрез попълване на еЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“. Участникът посочва системите за управление на качеството чрез съответната серия европейски стандарти чрез попълване на еЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. Участникът съобразява всички изисквания съобразно документацията за процедурата.

Участникът е въвел система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:20XX или еквивалентна.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Дейностите по изпълнението на договора за доставка на апаратурата, монтажа, инсталацията, въвеждането в експлоатация и обучението следва да бъдат изпълнени в сроковете, установени в договора и документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/11/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/04/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

град София, НЦТХ - ул. Братя Миладинови 112, библиотека

При отварянето на офертите могат да присъстват законните представители на участниците и пълномощници с нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците следва да съобразят всички условия, описани в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва