Деловодна информация
00081
 
да
да
20/09/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2018-0057 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Мариела Черкезова +359 820830/+359 820837
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=730


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=730
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: Район Младост, жк. Младост бл.146, вх.1,2,3,4 във връзка с реализацията на Националната програма за енерги
45000000      
Строителство

При изпълнение на поръчката следва да се извърши Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: Район Младост, жк. Младост бл.146, вх.1,2,3,4 във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Варна съгласно Техническа спецификация, техническия паспорт и доклада от обследването за енергийна ефективност
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
834831.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45331000      
45310000      
45410000      
45332000      
45320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на теритотията на община варна и на територията на други общини за обекти на Община Варна

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Варна съгласно Техническа спецификация
1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „Технически проект“ в обхват и съдържание съгласно ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти
2. Изпълнение на СМР съгласно Технически проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР.
3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти;
4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа;
5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране;
6. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
7. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;
8. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
9. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
10. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.
11.Извършване на авторски надзор.
РЗП на сградата-6956,93м2
Критериите по-долу
 
ДА Изпълнение на дейностите по проектиране    13
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    25
Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Екологични характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Срок за изготвяне на инвестиционен проект    5
Срок за изпълнение на СМР    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
834831.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на обществената поръчка е със срок за изпълнение както следва:
за изготвяне на инвестиционен проект до 30 календарни дни ;за изпълнение на СМР– до 180 календарни дни
Изготвяне на инвестиционен проект и извършване на авторски надзор в лeва без ДДС в размер до : 34784,65; Изпълнение на СМР в лeва без ДДС в размер до : 800046,95
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя: “Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “Четвърта категория” съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от съответната категория съгласно Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара- ““Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “Четвърта категория”. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум(които не са юридически лица), такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.)
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/консорциум(които не са юридически лица), такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство и/или проектиране.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- 1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и минимум една услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.ИЛИ Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство(пълен инженеринг), идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“, буква 1а/1б от ЕЕДОП тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: -списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; и/или -Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на предмета и обема, стойностите, датите, получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.2. Участникът следва да разполага със следния екип:2.1. За изпълнение на проектните дейности. Всички проектанти следва да притежават ППП по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им. Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения за ППП, един проектант да изработи повече от една проектна част. Предложените проектанти следва да разполагат и със съответните сертификати и/или удостоверения.2.2. За изпълнение на строителството2.2.1 Ръководни технически лица: Ръководител на обекта -1 бр.;Технически ръководител -1 бр.;Експерт Контрол по качеството ; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд; 2.2.2. Общи работници.Участникът попълва (декларира) в поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, в който подробно описва данните за обр. и за общия и специфичен проф. опит, наличието на съответните сертификати и удостоверения за всяко от лицата ангажирани с изпълнението на поръчката, така че да се удостовери съответствие с мин. поставените изисквания за проф. компетентност.;В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, се представя: списък на техническите лица(за изпълнение на проектните дейности, за изпълнение на строителството и Общи работници ), които ще отговарят за изпълнението на поръчката;;3. Участникът да разполага с оборудване /механизация/ минимум, както следва: 1. Оградни пана – мин. 200 м.л.;2. Тръбно скеле – мин. 1000 м2,;3. Товарни автомобили –мин. 2 бр. ; Участникът попълва (декларира) в поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.;В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, се представя: списък на техническите средства и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката;4. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката .;Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Г“ от ЕЕДОП.; В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП да представи Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001-2008 (или екв.) с обхват обхват строителство-сходно с предмета на поръчката. Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и минимум една услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: Идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).Забележка: Идентична или сходна с предмета и обема на поръчката услуга се счита проектантски дейности за изготвяне на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи- (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).ИЛИУчастникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство(пълен инженеринг), идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: Идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита пълен инженеринг (проектиране и строителство) :Проектиране и СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи- (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).2. Участникът следва да разполага със следния екип:2.1. За изпълнение на проектните дейности: За изпълнение на проектните дейности: Ръководител на екипа – Архитект(да притежава опит като ръководител на екип);Инженер – Конструктор; Проектант по част „В и К” ; по част „ОВК” ;по част „Електрическа” ; по част „Пожарна безопасност” ; по част „ПБЗ” ; Проектант по част управление на отпадъците ; 2.2. За изпълнение на строителството:2.2.1 Ръководни технически лица: Ръководител на обекта -1 бр.-Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” ;Технически ръководител -1 бр.-Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; професионален опит:3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.;Експерт Контрол по качеството - 1 бр. Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- притежаващ съответната правоспособност за това. Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения , едно лице да изпълнява повече от една длъжност. 2.2.2. Общи работници :Работници топлоизолация – мин. 8 бр.; Работници хидроизолация – мин. 2 бр.;; Ел. работници – мин. 2 бр.; ВиК работници –мин. 2 бр. ; Работници монтаж дограма – мин. 5 бр.; Бояджии – мин. 2 бр,; Общи работници –мин. 4 бр.3. Участникът да разполага с оборудване /механизация/ минимум: 1. Оградни пана – мин. 200 м.л.;2. Тръбно скеле – мин. 1000 м2,;3. Товарни автомобили –мин. 2 бр. ;4. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


(1)Срокът на договора: до 12 месеца (2)Изпълнението на обществената поръчка е със срок за изпълнение както следва: за изготвяне на инв.проект до 30 кал. дни ; за изпълнение на СМР– до 180 кал. дни
(3) Разход за изработване на инвестиционен проект и за извършване на авторски надзор- до 5 лв. /кв. м. без вкл. .;Разход за строителни и монтажни работи - до 115 лв./ кв. м.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/10/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
++Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” №92, ет. 5.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54,ал.1,т.1,т.2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“: A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252 или чл.254а-260 НК. ;Б. Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП. ;В. За участника не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ;Г. За участника не следва да e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.;Д. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.;Е.Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици
3. При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен за изпълнител по рамковото споразумение ред.На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора , която следва да се внесe от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция или да се представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Гаранцията за изпълнението на договора се освобождава в едномесечен срок след приключване на договора. С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане по посочената по-горе банкова сметка/банкова гаранция/застраховка (свободна форма) относно авансовото плащане, което е 35 % от възнаграждението за СМР по договора.
Тази гаранция се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката.
4. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена . Формулата, по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник, е: КО = П1 + П2 + П3+ П4, където:П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ с тежест 50%;П2 е показател „Срок за изготвяне на инвестиционен проект” с тежест 5%;П3 е показател „Срок за изпълнение на СМР ” с тежест 5%;П4 е оценката на „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“-с тежест 40 %; Подпоказатели (части от техническото предложение) и относителната им тежест : Изпълнение на дейностите по проектиране -13%; Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството -25%; Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора-6%; Екологични характеристики, свързани с изпълнението на договора-6%;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва