Деловодна информация
02709СЗДП ДП ТП ДГС ОРЯХОВО
922 10/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2018 (дд/мм/гггг)
02709-2018-0053 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП Държавно горско стопанство Оряхово 2016174760142
ул. Коста Лулчев № 5
Оряхово BG313 3300 България
Снежана Петкова Гарданска +359 91712419
dgs_oriahovo@abv.bg +359 91712487

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180910xJIS9841827


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180910xJIS9841827
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт и поддръжка на МПС, включително и резервни части, за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово
50110000      
Услуги

Техническо обслужване и ремонт на седем броя служебни автомобили, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършването им съгласно техническата спецификация в документацията, за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС Оряхово. Изпълнителят се задължава да обслужва и други МПС, придобити от Възложителя, по време на действие на договора, като спрямо тях се прилагат същите цени и условия, съдържащи се в офертата на Изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Сервизна база на Изпълнителя

Техническо обслужване и ремонт на 7 броя служебни автомобили, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършването им съгласно техническата спецификация в документацията, за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово. Изпълнителят се задължава да обслужва и други МПС, придобити от Възложителя по време на действие на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата може да бъде лице по чл.10 от ЗОП-всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образование, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията на чл.54 ал.1 и чл.55 ал. 1 от ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма такова изискване от възложителя

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил услуги, с предмет , идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности по техническо обслужване и/или ремонт на автомобили.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, и получателя на услугата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, с приложени към него доказателства за извършените услуги.
Участникът следва да разполага с минимум 1 брой сервиз/сервизна база разполагаща с техническо оборудване за извършване на дейностите, в която ще се извършват ремонтите, предмет на настоящата процедура, находящ/и се в Община Оряхово и/или Община Козлодуй, и/или Община Мизия, и/или Община Хайредин.
Ако не разполага с обект в тези Общини, следва да осигури транспортирането от мястото на вземане на автомобила до сервиза и връщането му за своя сметка, вкл. при необходимост от извозване на аварирали автомобили в горски територии.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 9) от ЕЕДОП като предостави информация за осигурената сервизна база с посочен адрес и контакти (телефон и e-mail) и техническото оборудване, с което разполага сервизната база.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
1.1. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност - минимум 1 брой специалист - изпълнител с придобито образование монтьори, притежаващи, съответното удостоворение, диплома за специалността.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП като предостави информация за специалистите-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


Участникът следва да разполага с минимум 1 брой сервиз/сервизна база разполагаща с техническо оборудване за извършване на дейностите, в която ще се извършват ремонтите, предмет на настоящата процедура, находящ/и се в Община Оряхово и/или Община Козлодуй, и/или Община Мизия, и/или Община Хайредин. Ако не разполага с обект в тези Общини, следва да осигури транспортирането от мястото на вземане на автомобила до сервиза и връщането му за своя сметка, вкл. при необходимост от извозване на аварирали автомобили в горски територии.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност - минимум 1 брой специалист - изпълнител с придобито образование монтьори, притежаващи, съответното удостоворение, диплома за специалността.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на ДГС Оряхово, ул. Коста Лулчев №5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице или са възникнали, или по време на процедурата основанията по чл.54 ал.1 т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55 ал.1 т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът декларира липсата или наличията на основанията за отстраняване чрез представяне на цифрово подписан Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ал.1 т.1 от ЗОП - жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100 ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва