Деловодна информация
00119
 
не
00119-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Казанлък 000817778
бул. Розова долина №6
Казанлък BG344 6100 България
Кънчо Христов - Началник отдел ИПВФ +359 43198284
k.hristov@kazanlak.bg +359 43198266

Интернет адрес/и

http://www.kazanlak.bg

https://www.kazanlak.bg/cat-201.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kazanlak.bg/page-8317.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Разработване и въвеждане на иформационна система за управление на градския транспорт”
48810000      
Услуги

Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка включва: Разработване и въвеждане на информационна система за управление на градския транспорт. Пълното описание на изискванията, обект на настоящата поръчка е дадено в приложената Техническа спецификация, неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
153916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
48813100      
48813200      
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Казанлък, община Казанлък

Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка включва: Разработване и въвеждане на информационна система за управление на градския транспорт, в това число доставка и монтаж на електронни информационни табла /ЕИТ/ на 23 бр. спирки на територията на града, доставка на бордово оборудване за 7 бр. превозни средства на обществения градски транспорт и изграждане на системата за управление на градския транспорт (в т.ч. хардуер и софтуер).ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да обучи мин. 2 експерти на Възложителя по отношение на конфигурацията и функционалността на инсталираното оборудване, както и за работа със системата
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
153916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата процедура за обществена поръчка се финансира от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. на МРРБ проект ''Интегриран градски транспорт на град Казанлък – Етап 1“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да притежават валиден Сертификат за управление на качеството по стандарт мин. БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на действие информационни системи и/или технологии.; 2.Участникът следва да има на разположение технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва: Инженер Компютърни системи и технологии – 2 лица.;3.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил поне една дейност с предмет, сходен с предмета на поръчката.

1. Участниците следва да притежават валиден Сертификат за управление на качеството по стандарт мин. БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на действие информационни системи и/или технологии.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.;2.Участникът следва да има на разположение технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва: Инженер Компютърни системи и технологии – 2 лица.:- Образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Компютърни системи и технологии” или еквивалент.- Професионален опит - минимум 3 години;3.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил поне една дейност с предмет, сходен с предмета на поръчката.Под „дейност с предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира: изграждане на система за информация на пътниците в градския транспорт, включваща най-малко следните взаимно свързани елементи – електрони информационни табла, бордови компютри и система за наблюдение и управление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора (без ДДС).Гаранциите се предоставят в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;3застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, от която 2 % (две на сто) е предназначена по-конкретно за обезпечаване на гаранционното поддържане, предвидено в Договора.
2.Гаранция за стойността на дължимия аванс.Гаранцията за авансово предоставени средства се представя по избор на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в една от формите, посочени в ЗОП;
3.ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да обучи мин. 2 експерти на Възложителя по отношение на конфигурацията и функционалността на инсталираното оборудване, както и за работа със системата
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/03/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №6 на община Казанлък, бул. Розова долина №6, етаж І

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не следва да са налице основанията по чл.54,ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който са налице основанията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е контролирано от дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице ограниченията по чл. 68 или 69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва