Деловодна информация
997
K-605-1 05/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
997-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шабла 000852957
ул. Равно поле № 35
Шабла BG332 9680 България
Ивелина Димитрова +359 57435037
stz@ob-shabla.org +359 57434204

Интернет адрес/и

https://shabla.bg/

https://www.info-m.eu/shabla/?cat=117


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.info-m.eu/shabla/%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Детска градина „Дора Габе“, гр. Шабла и филиали в с. Крапец и с. Дуранкулак, Детска ясла „Радост“ гр. Шабла, Домашен социален патронаж гр.
15000000      
Доставки

“Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Детска градина „Дора Габе“, гр. Шабла и филиали в с. Крапец и с. Дуранкулак, Детска ясла „Радост“ гр. Шабла, Домашен социален патронаж гр. Шабла и филиал в с. Ваклино, община Шабла и за проект: „Осигуряване на топъл обяд в община Шабла.“.
Доставката включва всички дейности по доставката на хранителните продукти от изпълнителя франко складовете, посочени от възложителя. Транспортирането се извършва от изпълнителя и е за негова сметка, осигурява се с подходящи транспортни средства, съобразени с вида на хранителните продукти. Приемането и прегледа на доставените хранителни продукти се извършва в момента на разтоварването им на мястото /адреса/.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
168046.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

на територията на Община Шабла

“Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Детска градина „Дора Габе“, гр. Шабла и филиали в с. Крапец и с. Дуранкулак, Детска ясла „Радост“ гр. Шабла, Домашен социален патронаж гр. Шабла и филиал в с. Ваклино, община Шабла и за проект: „Осигуряване на топъл обяд в община Шабла.“.
Доставката включва всички дейности по доставката на хранителните продукти от изпълнителя франко складовете, посочени от възложителя. Транспортирането се извършва от изпълнителя и е за негова сметка, осигурява се с подходящи транспортни средства, съобразени с вида на хранителните продукти. Приемането и прегледа на доставените хранителни продукти се извършва в момента на разтоварването им на мястото /адреса/.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
168046.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обществената поръчка е осигурено от Бюджета на Община Шабла и Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

Възложителят не поставя изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, Участникът следва да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка; *Под “идентичана или сходна дейност с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира производство, търговия и/или доставка на седните хранителни продукти: хляб и хлебни изделия, мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, плодове и зеленчуци в пряно състояние или преработени и други;
2. Участникът следва да притежава Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, от което да е видно, че има право да търгува с хранителните продукти.
3. Участникът да разполага с техничеко оборудване и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката;
4. Участникът да има разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните;


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, Участникът следва да има изпълнена 1 /една/ дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка;
2. Участникът следва да притежава Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, от което да е видно, че има право да търгува с хранителните продукти;
3. Участникът да разполага със следното техничеко оборудване и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката:
- да притежава минимум 2 (два) броя собствени или наети, регистрирани в ОДБХ транспортни превозни средства. Едното от транспотрните средства да е хладино; - да разполагат минимум с 1 (един) обект за производство или търговия с хранителни продукти, регистриран по чл. 12 от Закона за храните;
4. Участникът да има разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните (НАССР система за управление на безопасността на храните или сертификат ЕN ISO 22000:2005 или еквивалент.).
Документи, с които се доказват техническите и професионални способности на участниците: 1. При подаване на офертата участниците представят „Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на общетсвената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите“, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1б от ЕЕДОП.
Доказване на поставеното изискване:Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: доказателства за извършените услуги.
2.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за наличие на Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, от което да е видно, че има право да търгува с хранителните продукти;
Доказване на поставеното изискване: Копие на Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните;
3.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за наличие на обект, с който участника разполага, за производство или търговия на хранителните стоки, предмет на поръчката;
Доказване на поставеното изискване: Декларация за инструментите, съоруженията и техническото оборудване, които ще се използват за изпълнение на поръчката.
4.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация относно транспортните средства, които ще ползва. Участникът следва да посочи вид, марка, модел на транспортното средство, неговия регистрационен номер, собственост, категория и технически допустимата му максимална маса. Описват се и номерата на удостоверенията за регистрация, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД на името на участника или на собственика;
Доказване на поставеното изискване: Декларация за инструментите, съоруженията и техническото оборудване, които ще се използват за изпълнение на поръчката.
5.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за внедрена и прилагане на система за управление на безопасността на храните (НАССР система за управление на безопасността на храните или сертификат ЕN ISO 22000:2005 или еквивалент).
Доказване на поставеното изискване: Копие на сертификата или системата за управление на безопасността на храните.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Доставките да се извършват при спазване на всички санитарно – хигиенни изисквания. 2. Доставките на Продуктите ще се извършват периодично, както следва: - на хляб – ежедневно; - на всички останали – 2 пъти седмично; Доставките ще се извършват в рамките на работното време. Доставките на СТОКИТЕ се извършват след писмена заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, предоставяна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ всеки понеделник и сряда до 14:00 часа за следващата седмица чрез обектите - краен получател. Заявката следва да се предостави в писмена форма по електронен път/факс/електронна поща/на представител на изпълнителя и да бъде изготвена по установен от страните образец, като съдържа подробно описание на заявените артикули, техните количества и график за доставката им. Обектите крайни получатели могат да правят промени в заявката в зависимост от реалните им потребности не по-късно от 24 часа преди доставката, като писмено уведомят за това ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/09/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

В сградата на община Шабла, ул. Равно поле № 35, ет. 2 малката заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълнимощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от прогнозната цената на договора без ДДС, изчислена на база на прогнозните количества и предложенате единични цени от ценовата оферта на участника, определен за изпълнител.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на възложителя; б). банкова гаранция в полза на възложителя; в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или застаховката или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
За участниците в процедурата следва да не са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 и по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Разпоредбата се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Освен на основанията по чл. 54 и чл.55 от ЗОП, Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП (в случай, че са изискани в документацията за участие); 3. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от публикуване на Решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва