Деловодна информация
00338
АО-05-03-6738 31/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/08/2018 (дд/мм/гггг)
00338-2018-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разград 000505910
бул. Бели Лом 37А
Разград BG324 7200 България
Недим Тахиров и Мирослава Михайлова +359 84-618220/+359 84-618171
obshtina@razgrad.bg +359 84-660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180830wjOV3027283
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Разград 000505910
бул. Бели Лом 37А
Разград BG324 7200 България
Силвия Янева +359 84-618213
obshtina@razgrad.bg +359 84-660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Събиране и транспортиране на битови отпадъци,разполагане и поддръжка на съдове за битови отпадъци,лятно и зимно почистване на улици и други места за обществено ползване на територията на гр.Разград
90511000      
Услуги

Предвижда се извършване на услуги по събиране и транспортиране на смесени битови отпадъци, генерирани на територията на всички населени места в община Разград, както и лятно и зимно почистване на улици и други места за обществено ползване на територията на град Разград и населените места на община Разград.
Населените места на територията на общината са: гр.Разград и селата Балкански, Благоево, Гецово, Дряновец, Дянково, Киченица, Липник, Мортагоново, Недоклан, Осенец, Островче, Побит камък, Пороище, Просторно, Радинград, Раковски, Стражец, Топчии, Ушинци, Черковна и Ясеновец.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90511000      
90513000      
90610000      
90620000      
90630000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Дейностите обект на поръчката, ще се изпълняват на територията за обществено ползване в гр. Разград и селата: Балкански, Благоево, Гецово,Дряновец...продължава в Раздел II.2.14)Допълнителна информация

Услугите,предмет на поръчката предвиждат изпълнение на следните дейности:Събиране на битови отпадъци от съдове тип "Бобър" 1100 L от територията на гр.Разград,от територията на населени места отстоящи до 20 км от регионалното депо (Гецово, Дянково, Киченица, Липник , Мортагоново, Недоклан, Побит камък, Пороище, Просторно, Радинград, Стражец, Топчии, Ушинци, Черковна, Ясеновец),от територията на населени места отстоящи над 20 км от регионалното депо (Балкански, Благоево, Дряновец, Островче, Осенец, Раковски) и транспортиране до регионално депо за неопасни отпадъци гр. Разград;Събиране на едрогабаритни и нерегламентирано изхвърлени отпадъци от територията на гр.Разград,от територията на населени места отстоящи до 20 км от регионалното депо (Гецово, Дянково, Киченица, Липник , Мортагоново, Недоклан, Побит камък, Пороище, Просторно, Радинград, Стражец, Топчии, Ушинци, Черковна, Ясеновец),от територията на населени места отстоящи над 20 км от регионалното депо (Балкански, Благоево, Дряновец, Островче, Осенец, Раковски) и транспортиране до регионалното депо за неопасни отпадъци;Механизирано метене на улични платна, тротоари, площади и др. места за обществено ползване;Ръчно метене на улични платна, тротоари, площади и др. места за обществено ползване;Механизирано почистване на пътното платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, пясък, пръст, треви и др.;Почистване на отпадъци от улични кошчета;Тесане на тротоарни площи;Косене на тревна растителност от тротоарни площи;Косене на тревна растителност от коритото на река Бели Лом в гр. Разград;Изсичане на саморасли храсти и дървета с дебелина до 10 см. от коритото на река Бели Лом в гр. Разград;Уборка на коритото на река Бели Лом в гр. Разград;Механизирано почистване и транспортиране на наноси от широката /суха/ част на коритото на река Бели Лом в гр. Разград;Почистване и отпушване на отводнителни улични шахти;Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади и др. територии за обществено ползване;Миене и оросяване с автоцистерна без маркуч на улици, тротоари, площади и др. територии за обществено ползване;Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади;Механизирано обезопасяване на уличните платна чрез разпръскване на лугиращи смеси;Механизирано обезопасяване на уличните платна чрез опесъчаване с пясъчно солни смеси;Ръчно обработване на тротоари и площади чрез опесъчаване с пясъчно солни смеси;Механизирано почистване от сняг на тротоари и площади с малък самоходен снегорин;Ръчно почистване от сняг на улици, тротоари и площади;Ръчно стъргане на отъпкан сняг и лед на улици, тротоари и площади;Механизирано стъргане на отъпкан сняг и лед на улици, тротоари и площади;Товарене и превоз на сняг и лед на разстояние до 3 км, като всички дейности необходими за качественото изпълнение на услугите-предмет на поръчката, са подробно описани в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за изпълнение на дейностите – ПM    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение към Раздел II.2.3)Място на изпълнение...Дянково, Киченица, Липник, Мортагоново, Недоклан, Осенец, Островче, Побит камък, Пороище, Просторно, Радинград, Раковски, Стражец, Топчии, Ушинци, Черковна и Ясеновец.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрационен документ за изпълнение на дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци, съгласно чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО), по реда на Глава пета, Раздел II от ЗУО или съответно еквивалентен документ,удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която учасникът е установен.
Съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО за извършване на дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци по смисъла на § 1, т. 41 и т. 43 от Допълнителните разпоредби на Закона за управление на отпадъците се изисква регистрация и издаване на документ по реда на Глава пета, Раздел II от ЗУО.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, Участникът попълва в част IV: "Критерии за подбор" раздел А: "Годност " от Единният европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ с посочване на №, дата на издаване и обхват на документа. ЕЕДОП се предоставя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия, съгласно изискванията, посочени в документацията на обществената поръчка.
Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законното провеждане на процедурата.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП и във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие от валиден документ за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, Раздел II от ЗУО .
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
В случай, че участникът участва като обединение,което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изизкванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискуемата информация относно изискването за техническите и професионални способности се удостоверява:
1) При подаване на оферта съответствието с критерия за подбор по т.1) в Раздел III.1.3) се доказва по следния начин:участникът попълва част ІV,раздел „В“, поле 1б) от ЕЕДОП с посочване на стойностите,датите и получателите.
Преди сключване на договор за обществена поръчка,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител да представи за доказване съответствието с посоченият критерий за подбор следният документ:Списък на услугите,които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка,с посочване на стойностите,датите и получателите,заедно с доказателство за извършената услуга.
2)При подаване на оферта съответствието с критерия за подбор по т.2) в Раздел III.1.3) се доказва по следния начин:участникът попълва част ІV, раздел „В“ в относимото поле от ЕЕДОП с посочване на технически параметри на разполагаемите инструменти,съоръжения и техническо оборудване,регистрационен номер на автомобилите,както и правното основание,по силата на което участникът разполага с описаните инструменти,съоръжения и техническо оборудване,необходими за изпълнение на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител да представи за доказване съответствието с посоченият критерий за подбор следният документ:Декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3)При подаване на оферта съответствието с критерия за подбор по т.3) в Раздел III.1.3) с продължение в раздел VI.3) се доказва по следния начин: участникът попълва част ІV, раздел „Г“в относимото поле от ЕЕДОП с посочване на вида,номера,дата на издаване,дата на валидност,сертифициращ орган и обхват. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи за доказване съответствието с посоченият критерий за подбор следните документи: заверени копия на сертификати,издадени от акредитирани лица,за контрол на качеството,удостоверяващи съответствието с посочените критерии за подбор.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал. 2 от ЗНАООС.
Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законното провеждане на процедурата.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При използване на капацитет на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


1)Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години,считано от датата на подаване на офертата,минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката:
Забележка:Възложителят ще приеме за доказано условието,че участникът е изпълнил дейност сходна с предмета на поръчката,ако участникът докаже опит в изпълнението на всяка една от посочените дейности както следва:
- Услуги по сметосъбиране и сметоизвозване,включващи минимум обслужваненето на 550 контейнера тип “Бобър” с обем 1,1 м3 ежедневно за всяка една от посочените услуги;
- Услуги по лятно поддържане на улици и други места за обществено ползване,включващи минимум всяка една от изброените дейности:ръчно метене,механизирано метене със специализиран автомобил-автометачка,механизирано миене със специализиран автомобил–автоцистерна,като територията на общата поддържана площ,трябва да е минимум 1300дка. Изискването се прилага за всяка една от посочените услуги.
- Услуги по зимно поддържане на улици и други места за обществено ползване,включващи поддържането на минимум площ от 60 км. улична мрежа.Изискването се прилага за всяка една от посочените услуги.2) Участникът следва да разполага със следните инструменти,съоръжения и техническо оборудване,необходими за изпълнение на поръчката,минимум:
- Специализирана техника и машини:
? Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” 1,1 м3 и кофи 110/240л. Сметосъбиращите автомобили трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент–4 бр.
? Специализиран автомобил за извозване на едрогабаритни отпадъци,зелени отпадъци,клони и др.(самосвал) с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент– 2 бр.
? Специализиран автомобил за механизирано метене (автометачка) с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент–2 бр.
? Специализиран автомобил за механизизрано миене (миячен автомобил) с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент–2 бр.
? Специализирано превозно средство (малогабаритно комбинирано) за метене и снегопочистване на площади,тротоари и други пешеходни зони–1 бр.
? Челен товарач–1 бр.
? Специализирани машини и/или автомобили за зимно поддържане-20 бр.,от които 18 бр. оборудвани със снегоринни дъски,1 бр. оборудван със снегоринна дъска и уредба за лугиране и 1 бр. оборудван със снегоринна дъска и уредба за опесъчаване;
? Малогабаритни самоходни снегорини-4бр.
? Специализиран автомобил за измиване и дезинфекция на съдовете за отпадъци–1 бр.
За част от минимално изискуемата техника,необходима за изпълнение на поръчката,възложителят не поставя изискване за покриване на минимален екологичен стандарт поради следните мотиви:
1.Техниката няма да се ползва целогодишно,а привъзникване на нужда и съответно влиянието й върху качеството на околната среда ще е несъществено,минимално и обратимо.
2. Техниката е предимно земеделска или пътно-строителна,като същата не подлежи на регистрация по реда на Закона за движение по пътищата и съответно не се изисква покриване на европейския екологичен стандарт.
В тази връзка възложителят ще приеме всяка техника,предложена от участника(за техника без посочено изискване за покриване на минимален екологичен стандарт),която отговаря на изискванията на техническата спецификация за изпълнение на тази част от дейността.
- Специализирано оборудване:
? контейнери тип „Бобър“ 1100 л. – 2140 бр.
? -кошчета за отпадъци – 350 бр.
3)Участникът трябва да прилага системи за управление на:
-качеството според международно признат стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или по-нова версия,или еквивалент,с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка,а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци, лятно и зимно почистване на територии за обществено ползване или друга еквивалентна дейност или други системи за екологично управление,признати в съответствие с чл. 45 от Регламент(ЕО)№1221/200 ............продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Разград, бул. "Бели Лом" №37А, административна сграда на община Разград, зала 102

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Неприсъствието на някой или всички участници при отваряне на пликовете не е основание за отлагане на процедурата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.1.3) ....... на Европейския парламент,или други стандарти за екологично управление,основани на съответните европейски или международни стандарти на акредитирани органи;
-участникът трябва да прилага и системи за управление на околната среда според международно признат стандарт БДС EN ISO 14001:2004 или по-нова версия,или еквивалент,с обхват,съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка,а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци,лятно и зимно почистване на територии за обществено ползванеили друга еквивалентна дейност или други системи за екологично управление,признати в съответствие с чл. 45 от Регламент(ЕО)№1221/200 на Европейския парламент,или други стандарти за екологично управление,основани на съответните европейски или еждународни стандарти на акредитирани органи;
ВАЖНО:Предвид изтичането на валидността на БДС EN ISO 9001:2008 и преминаването изцяло към ISO 9001:2015 до 15ти септември 2018,участниците следва да имат предвид,че при подписване на договора Възложителят ще изисква доказателство за прилагане на тази Система за управление на качеството,която е актуална към момента на подписване на договора. т.е. до 14.09.2018 г. Възложителят ще приеме, че участникът покрива изискването за прилагане на Система за управление на качеството съгласно БДС EN ISO 9001:2008 или 9001:2015 или еквивалентен и ще премине към сключване на договор с него,съгласно разпоредбите на чл. 112 от ЗОП.От 15.09.2018 г.Възложителят ще подпише договор с участник,определен за изпълнител с влязло в сила решение на Възложителя,само ако участникът представи заверено копие на Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна,при спазване разпоредбите на чл. 112 от ЗОП.
При сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, избраният Изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС по реда и условията, предвидени в документацията за участие.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т.1 и т.5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, за когото са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,за когото са налице забраните съгласно чл.69 от ЗПКОНПИ, както и който не посочи изискуемата от възложителя информация по ЗМИП, или откаже да удължи срока на валидност на офертата си и във всички случаи, в които съгласно действащото законодателство третиращо участие в процедури по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му или в документацията на обществената поръчка е предвидено отстраняване от участие в процедура по обществена поръчка. Когато е налице някое от основанията за отстраняване,но са предприети мерки за надежност по чл.56 от ЗОП,то те се описват в еЕЕДОП в полето, свързано със съответното обстоятелство.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБ и относими към дейностите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:информационен телефон на НАП – 0700 18 700; интернет адрес:http://www.nap.btz/.2.Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; гр. София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, тел.02/ 940 6331; интернет адрес: http://www.moew.government.bg/3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: МТСП:интернет адрес: https://www.mlsp.government.bg/; гр. София 1051, ул. Триадица №2, телефон: 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срока за подаване на жалби е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
Продължение от II.2.5)ритерии за възлагане... Посоченият в Раздел II.2.5) Показател за оценка "Програма за изпълнение на дейностите"-ПМ включва следните два подпоказатели:М1-Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката, с тежест 70т. и М2-Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на услугата и мерки за тяхното управление, с тежест 30т.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва