Деловодна информация
00025
3670 31/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00025-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
инж. Тодор Лозанов +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180808NAms632169


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180808NAms632169
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на улици, както следва: Ул. „Демокрация”, Ул. „Пейо Яворов”, Ул. „Плиска” по обособени позиции“
45000000      
Строителство

Основен ремонт на улици в гр. Куклен, по обособени позиции. Основен ремонт и рехабилитация на улица "Демокрация", с дължина 580 м., включващ възстановяване асфалтовата настилка, тротоарите и бордюрите, изграждане дъждоприемни шахти коригиране височината на съществуващите ревизионни шахти, подмяна на водопровод.
Основен ремонт на ул. „Пейо Яворов” от улица „Ал. Стамболийски” до края на регулацията, включващ изграждане на дъждоприемни шахти, подмяна на водопровод, изграждане на тротоари и бордюри и цялостно асфалтиране с дължина 500м.Основен ремонт и рехабилитация на улица "Плиска" от улица „Паисий Хилендарски” до улца „Райна Княгиня”, с дължина 370 м, включващ изграждане асфалтовата настилка на мястото на съществуваща от пътни ивици, подмяна тротоарите и бордюрите, изграждане дъждоприемни шахти, коригиране височината на съществуващите ревизионни шахти, подмяна на водопровод. Естеството и количеството строителни работи са подробно описани в техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
942179.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт на ул. "Демокрация" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Куклен, ул. "Демокрация"

Улицата от регулационния план на гр. Куклен която е предмет на поръчката е с дължинаот 580 м, като асфалтовата настилка е силно компрометирана и е разрушена в цялата част в следствие на изкопни работи по прекарване на канализация. На места липсват тротоари, улицата е сравбително равна и служи за отвеждане на дъждовните води от перпендикулярните на нея стръмни улици. Обществената поръчка включва основен ремонт и рехабилитация на улица "Демокрация", с дължина 580 м., включващ възстановяване асфалтовата настилка, тротоарите и бордюрите, изграждане дъждоприемни шахти коригиране височината на съществуващите ревизионни шахти, подмяна на водопровод.
Естеството и количеството на строителните работи се определя в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение    10
Техническо предложение    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
406756.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на ул. "Пейо Яворов" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Куклен, ул. "Пейо Яворов"

Основен ремонт на ул. "Пейо Яворов", от улица „Ал. Стамболийски” до края на регулацията, включващ изграждане на дъждоприемни шахти, подмяна на водопровод, изграждане на тротоари и бордюри и цялостно асфалтиране с дължина 500м.
Улицата от регулационния план на гр. Куклен – Община Куклен която е предмет на поръчката е с дължина от 500м., като асфалтовата настилка е силно компрометирана и е разрушена в цялата част в следствие на изкопни работи по прекарване на канализация на места, улицата е под наклон и служи за отвеждане на дъждовните води от съседните улици.
Естеството и количеството на строителните работи са подробно описани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение    10
Техническо предложение    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
380623.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на ул. "Плиска" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Куклен, ул. "Плиска"

Основен ремонт и рехабилитация на улица "Плиска" от улица „Паисий Хилендарски” до улца „Райна Княгиня”, гр. Куклен, община Куклен с дължина 370 м.
Улицата от регулационния план на гр. Куклен – Община Куклен която е предмет на поръчката е с дължина от 370 м, като настилката е с пътни ивици и е силно компрометирана, разрушена в цялата част в следствие на изкопни работи по прекарване на канализация. На места липсват тротоари, улицата има равнинен и стръмен участък, които служи за отвеждане на дъждовните води. Основният ремонт включва изграждане асфалтовата настилка на мястото на съществуваща от пътни ивици, подмяна тротоарите и бордюрите, изграждане дъждоприемни шахти, коригиране височината на съществуващите ревизионни шахти, подмяна на водопровод.
Естеството и количеството строителни работи са подробно описани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение    10
Техническо предложение    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
154799.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България за обекти II група, III категория.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел А, от еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност” или еквивалентна с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт

Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” или еквивалентна с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Б, т. 5 от еЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
За „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката ”, следва да се разбират изпълнение на строителство по извършване на СМР на улици и/или пътища.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалентен;
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентен
4. Участникът следва да има внедрена система за безопасни и здравословни условия на труд за строителна дейност по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен


1. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е изпълнил минимум 1 (един) обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП за строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в еЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители еЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалентен;
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентен
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
4. Участникът следва да има внедрена система за безопасни и здравословни условия на труд за строителна дейност по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Куклен, ул. "Александъе Стамболийски" № 43, Община Куклен, Заседателна зала, ет. 3

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

І. На основание чл. 55 ЗОП възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: 1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, освен ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; 2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието; 3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган; 4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; 5. опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Основанията по т.10.2.5 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. За удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят ЕЕДОП. ІІ. Други основания за отстраняване от участие. Съгласно чл.107 от ЗОП освен на основанията по чл. 54 и 55, възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3-5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. ІІІ.Основания за отстраняване, свързани с националното законодателство. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Куклен: IBAN: BG72 CECB 9790 33G0 6636 00, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД КЛ. АСЕНОВГРАД – БЪЛГАРИЯ.
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
Обществената поръчка се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, т.е. при откриване на процедурата липсва осигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва