Деловодна информация
5704
15 23/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
5704-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Читалище „Петко Рачев Славейков 1923 г.“ 114078323
пл. Свобода № 1
Гулянци BG314 5960 България
Анета Атанасова - Секретар на читалището +359 888002126
gulianci.ch_shte@abv.bg +359 888002126

Интернет адрес/и

http://chitalishtegulqnci.wixsite.com/slaveykov1923

http://chitalishtegulqnci.wixsite.com/slaveykov1923/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://chitalishtegulqnci.wixsite.com/slaveykov1923/proceduri%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Култура и дейност на библиотеки и архиви

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и възстановяване на сградата на Читалище „П.Р.Славейков 1923 г.“
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строителни и монтажни работи по реконструкция на ВиК и Електро инсталациите и подмяна на осветителните тела, основен ремонт на всички помещения - шпакловане, боядисване, подмяна на настилки, ремонт на покрива, както и цялостна подмяна на олуците и водосточните тръби, поли от ламарина, ремонт на съществуващите санитарни възли и изграждане на нови санитарни възли, вкл. и за хора с двигателни проблеми, изпълнение на пожароизвестителна и гласова оповестителна инсталации, както и монтаж на водна дренчерна завеса на отвора на сцената към залата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
298985.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Град Гулянци, Община Гулянци, Област Плевен

Изпълнение на СМР по реконструкция на ВиК и Електро инсталациите и подмяна на осветителните тела, основен ремонт на всички помещения - шпакловане, боядисване, подмяна на настилки, ремонт на покрива, както и цялостна подмяна на олуците и водосточните тръби, поли от ламарина, ремонт на съществуващите санитарни възли и изграждане на нови санитарни възли, вкл. и за хора с двигателни проблеми, изпълнение на пожароизвестителна и гласова оповестителна инсталации, както и монтаж на водна дренчерна завеса на отвора на сцената към залата.
Критериите по-долу
 
ДА Показател Т – Подход при изпълнение на СМР    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
298985.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Ремонт и възстановяване на сградата на НЧ „П.Р.Славейков 1923 г.“ № 15/07/2/0/00477“ по подмярка 7.2. от мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, 4-та (четвърта) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят документ, доказващ, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, 4-та (четвърта) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, който е валиден към датата на подаване на офертите, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален и/или търговски регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 4 от същата.

Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строителство съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава членка.
Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, с който да покрие поставеното от Възложителя изискване.
Ако за доказване на съответствие с изискванията за икономическо и финансово състояние, клонът на чуждестранното лице се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум 1 /едно/ строителство с предмет, идентичeн или сходeн с този на поръчката. Под сходно с предмета на настоящата обществена поръчка строителство се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на сгради. Възложителят не поставя изискване към обема, който да е идентичен или сходен с този на поръчката!!! 2. Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от лица с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството, включващ минимум следните позиции: Технически ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, идентичен или сходен на предмета на обществената поръчка; Строителен инженер – висше образование, строителен инженер по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна; да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект идентичен или сходен с предмета на поръчката; Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент; Координатор по безопасност и здраве: да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Едно лице от изискуемия Ръководен състав на участника не може да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа. 3. Участникът трябва да приложи система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката.

1. Изискуемата информация относно изискването за изпълнено минимум 1 /едно/ строителство с предмет,идентичен или сходен с този на поръчкат, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото, участникът представя: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от: оригинал или заверено копие на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Изискуемата информация относно изискването за Ръководен състав от лица с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, буква „б“ от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото изискване към ръководния състав, участникът трябва да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на строителството, в който е посочена професионална компетентност на лицата. 3. Изискуемата информация относно изискването за прилагане система за управление на качеството, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Технически и професионални способности от ЕЕДОП, съгласно описаното в него. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото, участникът представя заверено копие на сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката, който трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/09/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Гулянци 5960, пл. „Свобода“ № 1, в сградата на НЧ „П.Р.Славейков 1923г.“

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролир. от тях лица и техните действителни собственици. Информ., относно липсата или наличието на изброените обстоятелства се попълва в ЕЕДОП, част III, съотв. полета в раздел А, Б, В и Г. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници, свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената от възложителя максимална прогнозна стойност на поръчката; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията. Участниците в процедурата могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигоровки, закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда, които са в сила в РБългария и относими към предмета на поръчката, както следва: отн. задълженията, свързани с данъци и осигоровки: Национална агенция по приходите: тел. 0700 18 700; www.nap.bg; отн. обстоятелствата, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр. София - 1051, ул. „Триадица“ № 2, тел. 02/811 94 43; https://www.mlsp.government.bg/; отн. обстоятелствата, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: гр. София - 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, тел. 02/940 63 31; http://www.moew.government.bg/ Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: парична сума, внесена по банков път: IBAN BG70STSA93000008022864, BIC STSABGSF, БAHKA ДCK;банкова г-ция - в оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на валидност мин. 30 дни повече от срока, предложен за изпълнение на поръчката. Тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълж. по д-ра; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Всички разходи по скл. на застраховката са за сметка на изпълнителя. Той е длъжен да заплаща дължимите премии към застрахователя, за да поддържа застрахователно покритие в размер на 1% от стойността на договора за срока на неговото действие и мин. 30 дни след изтичането му, така че размерът на получената от Възложителя г-ция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане, банковата гаранция или застраховката, изрично се посочва предмета на ОП, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ или „банкова гаранция“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва